Lifting facciale: chì hè, quandu hè indicatu è cumu si face
Cuntenutu
- Quandu u lifting facial hè indicatu
- Cumu hè fatta a cirurgia
- Cumu hè a recuperazione di u visu lifting
- Possibili complicazioni
- A cirurgia lascia una cicatrice?
- Sò i risultati di a chirurgia per a vita?
U lifting, chjamatu ancu ritidoplastia, hè una prucedura estetica chì si pò fà per riduce e rughe di u visu è di u collu, in più di riduce a pelle affondante è di rimuovere l'eccessu di grassu da a faccia, dendu un aspettu più giovanu. Hè bella.
Questa prucedura di rejuvenation hè più cumuna per esse fatta nantu à e donne di più di 45 anni è deve esse fatta da un chirurgu plasticu qualificatu per sta procedura. U lifting deve esse fattu sottu anestesia generale è l'uspitalisazione hè necessaria per circa 3 ghjorni. In certi casi, pudete ancu sceglie di fà altre chirurgie, cume a blefaroplastia, per curregge e palpebre, è a rinoplastia, per fà cambiamenti à u nasu. Scuprite cumu hè fatta a chirurgia plastica di e palpebre.
Quandu u lifting facial hè indicatu
U sollevamentu di u visu hè fattu cù l'obiettivu di riduce i segni di l'invecchiamento, ancu s'ellu ùn rallenta nè ferma u prucessu di invecchiamento. Dunque, u sollevamentu hè effettuatu quandu a persona vole correggere:
- Rughe prufonde, pieghje è marchi di spressione;
- A pelle flabby è pendenti nantu à l'ochji, guance o collu;
- Faccia assai fina è accumulazione di grassu nantu à u collu cù a pelle falata;
- Falca è pelle sciolta sottu à a mascella;
U lifting hè una chirurgia plastica estetica chì rende u visu più ghjovanu, cù una pelle più tesa è bella, causendu benessere è aumentendu l'autostima. A Ritidoplastia currisponde à un prucessu cumplessu in u quale hè necessaria l'anestesia generale, dunque u so costu mediu hè di 10 mila Reais, chì pò varià secondu a clinica in cui hè effettuata è s'ellu ci hè bisognu di altre procedure.
Cumu hè fatta a cirurgia
A chirurgia hè effettuata in sala operatoria da u chirurgu, chì richiede anestesia generale o sedazione, pigliendu medicinali per dorme sani è riduce a sensazione di dolore. Prima di fà u lifting, hè necessariu di fà una valutazione generale di u statu di salute, di fà un test di sangue è un elettrocardiogramma. U duttore dumanda nantu à a presenza di malatie, l'usu di medicazioni frequenti, l'usu di sigarette o allergie chì ponu compromettere a recuperazione.
Inoltre, u duttore cunsiglia generalmente di evità:
- Rimedii cum'è AAS, Melhoral, Doril o Coristina;
- Sigaretta almenu 1 mese prima di a chirurgia;
- Creme per u visu in i 2 ghjorni prima di a chirurgia.
Hè ancu essenziale dighjunà per almenu 8 à 10 ore prima di a chirurgia o secondu a raccomandazione di u duttore.
Durante a procedura, hè ancu necessariu seguità alcune linee guida, cume, per esempiu, pinzà i capelli in parechji picculi filamenti per evità di cuntaminà a pelle è per facilità a chirurgia. Inoltre, durante u lifting, i pichjetti sò fatti nantu à a faccia per applicà anestesia generale è i tagli sò fatti per cucisce i musculi di a faccia è tagliate a pelle in eccessu, questu hè fattu seguendu a linea di capelli è l'arechja, chì sò menu visibili se ci hè una furmazione cicatriciale.
Cumu hè una prucedura chì richiede cura è attenzione, u lifting pò piglià circa 4 ore è pò esse necessariu chì a persona sia ammessa à l'ospedale o a clinica per circa 3 ghjorni.
Cumu hè a recuperazione di u visu lifting
A recuperazione da a chirurgia in faccia hè lenta è causa qualchì disconfort durante a prima settimana. Durante u periodu postoperatoriu di chirurgia, hè necessariu:
- Piglià a medicazione per cuntrullà u dolore, cum'è Dipyrone ogni 8 ore, essendu più intensu in i primi 2 ghjorni;
- Dormendu u ventrea, sustene a testa cù 2 cuscini in a regione di u spinu, lascendu u capu di u lettu altu per circa 1 settimana, per evità u gonfiore;
- Mantene a testa è u collu fasciati, stà per almenu 7 ghjorni è ùn piglià micca u sonnu o u bagnu in i primi 3;
- Eseguite un drenaje linfaticu dopu à 3 ghjorni di chirurgia, in ghjorni alternativi, circa 10 sessioni;
- Evite aduprà cosmichi in a prima settimana dopu a cirurgia;
- Evite messe cù cicatrici per ùn causà cumplicazioni.
In certi casi, u duttore raccomanda di applicà compresse fredde à a faccia per riduce u gonfiore per circa 2 minuti in a prima settimana. Inoltre, se ci sò spots visibili nantu à a faccia, sò rimossi circa 15 ghjorni dopu a chirurgia, hè di primura ùn fà sforzi, tinghje i vostri capelli o esposizione à u sole in i primi 30 ghjorni.
Possibili complicazioni
U lifting di solitu provoca macchie viole nantu à a pelle, gonfiore è piccole contusioni, chì spariscenu durante e prime 3 settimane dopu a chirurgia. Tuttavia, ponu truvà altre complicazioni, cume:
- Cicatrice storta, spessa, larga o scura;
- Apertura di a cicatrice;
- Raffermendu sottu à a pelle;
- Sensibilizazione di a pelle diminuita;
- Paralisi di a faccia;
- Asimmetrie in faccia;
- Infezzione.
In questi casi, pò esse necessariu toccà a pelle per migliorà u risultatu di a chirurgia. Sapete dettagli nantu à i rischi di a chirurgia plastica.
A cirurgia lascia una cicatrice?
A chirurgia facciale lascia sempre cicatrici, ma varieghjanu cù u tippu di tecnica chì u duttore usa è, in a maiò parte di i casi, sò à pena visibili perchè sò cuparti da i capelli è intornu à l'arechje. A cicatrice cambia di culore, essendu inizialmente rosa è più tardi diventendu simile à u culore di a pelle, un prucessu chì pò piglià circa 1 annu.
Sò i risultati di a chirurgia per a vita?
I risultati di a chirurgia sò visibili solu circa 1 mese dopu a chirurgia, tuttavia, in a maggior parte di i casi, a chirurgia ùn hè micca per u restu di a vostra vita è, dunque, i risultati cambianu cù l'anni, postu chì u lifting ùn interrompe micca u prucessu di invichjamentu, diminuisce solu i segni. Inoltre, i risultati di a cirurgia ponu interferisce cù l'aumentu di pesu è l'esposizione prolongata à u sole, per esempiu.