Chì Cause a Pressione Sanguigna Dopu a Chirurgia?
![Il chirurgo spiega la morte di Scott Hall dopo un intervento chirurgico all’anca: potenziali cause](https://i.ytimg.com/vi/6UvZf2a5Xm8/hqdefault.jpg)
Cuntenutu
Pressione sanguigna bassa dopu a chirurgia
Ogni chirurgia vene cù u putenziale di certi risichi, ancu s'ella hè una prucedura di rutina. Un tali risicu hè un cambiamentu di a vostra pressione sanguigna.
Sicondu l'American Heart Association, a pressione sanguigna nurmale hè menu di 120/80 mmHg.
U numaru supranu (120) hè chjamatu pressione sistolica, è misura a pressione quandu u vostru core batte è pump u sangue. U numeru fondu (80) hè chjamatu pressione diastolica, è misura a pressione quandu u vostru core si riposa trà battiti.
Ogni lettura sottu 90/60 mmHg pò esse cunsiderata bassa pressione sanguigna, ma pò esse diversa secondu a persona è e circustanze.
A vostra pressione sanguigna pò calà durante o dopu a chirurgia per vari motivi.
Anestesia
E droghe anestetiche, chì sò aduprate per fà dorme durante a chirurgia, ponu influenzà a vostra pressione sanguigna. Cambiamenti ponu accade mentre site messu à dorme è po quandu surtite da a droga.
In certi persone, l'anestesia provoca una calata significativa di a pressione sanguigna. S'ellu hè u casu, i duttori vi monitoreranu attentamente è vi daranu medicazione per mezu di un IV per aiutà à ripurtà a vostra pressione sanguigna à a normalità.
Scossa ipovolemica
U shock ipovolemicu hè quandu u vostru corpu entra in shock per via di una grave perdita di sangue o di fluidi.
Perde una grande quantità di sangue, chì pò accade durante a chirurgia, provoca una calata di a pressione sanguigna. Meno sangue significa chì u corpu ùn pò micca spustallu cusì facilmente versu l'organi ch'ellu ci vole à ghjunghje.
Dapoi u scossa hè una emergenza, sarete trattatu in l'uspidale. L'obiettivu di u trattamentu hè di pruvà à ristabilisce u sangue è i fluidi in u vostru corpu prima chì i danni sianu fatti à i vostri organi vitali (in particulare i reni è u core).
Scossa settica
A sepsis hè una complicazione periculosa per a vita di avè una infezione batterica, fungica o virale. Provoca i muri di i picculi vini sanguini à fughje fluidi in altri tessuti.
Una cumplicazione severa di a sepsis hè chjamata scossa settica è unu di i so sintomi hè a pressione sanguigna criticamente bassa.
Site vulnerabile à ste infezioni sè site in l'uspidale chì si ripiglia da a chirurgia. A sepsis hè trattata in un ospedale aduprendu antibiotici, dendu fluidi in più è monitorendu.
Per trattà a pressione bassa, pudete esse datu medicazione chjamati vasopressori. Queste aiutanu à stringe i vostri vini sanguini per aumentà a pressione sanguigna.
Trattamentu in casa
Sì avete sempre pressione bassa quandu tornate in casa, eccu alcune cose chì pudete fà per riduce i sintomi:
- Arrìzzati pianu pianu: Pigliate u tempu di movesi è di stende prima di stà. Questu aiuterà u sangue chì scorre in u vostru corpu.
- Stà luntanu da a caffeina è l'alcol: Tramindui ponu causà disidratazione.
- Manghjate picculi pasti frequenti: Alcune persone sperimentanu pressione bassa dopu avè manghjatu, è pasti più chjucu aiutanu à riduce u vostru risicu.
- Bei più liquidi: Stà idratatu aiuta à prevene a pressione bassa.
- Manghja più sale: U vostru duttore pò raccomandà di aumentà u vostru sale aghjunghjendu di più à l'alimenti o piglià pasticchi di sale se i vostri livelli sò spenti. Ùn cuminciate micca à aghjunghje sale senza dumandà prima à u vostru duttore. Sta forma di trattamentu deve esse fatta solu cù i cunsiglii di u vostru duttore.
Duvete inchietassi?
I numeri veramente bassi di pressione sanguigna vi ponenu à risicu di danni à l'organi vitali, cum'è u vostru core è u cervellu, per mancanza di ossigenu.
Un numeru bassu à stu livellu hè più prubabile di accade mentre site trattatu in ospedale per emergenze cume a perdita di sangue o un infartu.
Tuttavia, a maiò parte di u tempu, a pressione sanguigna bassa ùn richiede trattamentu.
Duvete errà da u latu di a prudenza. Sè site preoccupatu di a pressione sanguigna bassa in corso, duvete vede u vostru duttore, soprattuttu sì avete sintomi, cumprese:
- vertigini
- stupore
- visione sfocata
- nausea
- disidratazione
- pelle fria è chjosa
- svenimentu
U vostru duttore puderà sapè s'ellu ci hè un altru prublema di salute in corso o se avete bisognu di aghjunghje o cambià medicazione.