Autore: Judy Howell
Data Di Creazione: 5 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Dieta e Colesterolo - Abbassarlo in modo naturale
Video: Dieta e Colesterolo - Abbassarlo in modo naturale

Cuntenutu

U diabete hè una malattia cronica chì tocca parechje persone in u globu.

Attualmente, più di 400 milioni di persone anu diabete in u mondu (1).

Ancu se a diabetes hè una malattia cumplicata, u mantenimentu di boni livelli di zuccheru in sangue pò riduce assai u risicu di cumplicazioni (2,).

Unu di i modi per ottene un nivellu di zuccherinu in sangue hè di seguità una dieta bassa in carboidrati.

Questu articulu furnisce una panoramica dettagliata di diete à bassu carboidrati per gestisce a diabete.

Chì ghjè u diabete, è chì rolu ghjoca l'alimentu?

Cù a diabetica, u corpu ùn pò micca trattà in modu efficace i carboidrati.

Nurmalmentu, quandu manghjate carbuidrati, sò scumpartuti in piccule unità di glucosiu, chì finiscenu cum'è zuccherinu in sangue.

Quandu i livelli di zuccheru in sangue crescenu, u pancreas risponde producendu l'hormone insulina. Stu ormone permette à u zuccherinu in sangue di entre in e cellule.


In e persone senza diabete, i livelli di zuccheru in sangue restanu in una gamma stretta tutta a ghjurnata. Per quelli chì anu diabete, tuttavia, stu sistema ùn funziona micca di listessa manera.

Questu hè un grande prublema, perchè avè livelli troppu elevati è troppu bassi di zuccheru in sangue pò causà danni severi.

Ci hè parechji tippi di diabete, ma i dui più cumuni sò u tippu 1 è u tippu 2. Entrambe queste condizioni ponu accadere à ogni età.

In u diabete di tipu 1, un prucessu autoimmune distrugge e cellule beta produttrici di insulina in u pancreas. E persone cun diabete piglianu insulina parechje volte à u ghjornu per assicurà chì u glucosiu entre in e cellule è si fermi à un livellu sanu in u sangue ().

In u diabete di tippu 2, e cellule beta inizialmente producenu abbastanza insulina, ma e cellule di u corpu sò resistenti à a so azzione, cusì u zuccherinu in sangue ferma altu. Per cumpensà, u pancreas produce più insulina, pruvendu à calà u zuccherinu in sangue.

Cù u tempu, e cellule beta perdenu a so capacità di pruduce abbastanza insulina (5).


Di i trè macronutrienti - proteine, carboidrati è grassu - i carboidrati anu u più grande impattu nantu à a gestione di u zuccherinu in sangue. Hè perchè u corpu li rompe in glucosiu.

Dunque, e persone cun diabete pò avè bisognu à piglià grandi dosi di insulina, medicazione, o tramindui quandu manghjanu assai carboidrati.

Riassuntu

E persone cun diabete sò carenti di insulina o resistenti à i so effetti. Quandu manghjanu carboidrati, u so zuccherinu in sangue pò alzassi à livelli potenzialmente periculosi, a menu chì ùn sia presa una medicazione.

A dieta assai bassa in carboidrati pò aiutà à gestisce u diabete?

Parechji studii supportanu diete à bassu carboidrati per u trattamentu di a diabete (6,,,,,, 11).

In fattu, prima di a scuperta di l'insulina in u 1921, e diete à bassu carboidrati eranu cunsiderate un trattamentu standard per e persone cun diabete ().

In più, e diete à bassu carboidrati sembranu travaglià bè à longu andà quandu a ghjente li ferma.

In un studiu, e persone cun diabete di tippu 2 anu manghjatu una dieta bassa in carboidrati per 6 mesi. A so diabete hè stata ben gestita più di 3 anni dopu s'elli si sò attaccati à a dieta ().


Similmente, quandu e persone cun diabete di tip 1 seguitanu una dieta restrittiva in carb, quelli chì seguitanu a dieta anu vistu una significativa migliurazione di i livelli di zuccheru in sangue in un periodu di 4 anni ().

Riassuntu

A ricerca hà dimustratu chì e persone cun diabete sperimentanu miglioramenti à longu andà in a gestione di u zuccherinu in sangue mentre manghjanu una dieta bassa in carboidrati.

Chì hè l'ottima assunzione di carboidrati per e persone cun diabete?

L'assunzione ideale di carboidrati per e persone chì campanu cun diabete hè un sughjettu un pocu controversatu, ancu trà quelli chì sustenenu a restrizione di carboidrati.

Parechji studii anu trovu miglioramenti drammatichi in i livelli di zuccheru in sangue, u pesu di u corpu, è altri marcatori quandu i carboidrati eranu limitati à 20 grammi per ghjornu (,).

U duttore Richard K. Bernstein, chì hà u diabete di tip 1, hà manghjatu 30 grammi di carboidrati per ghjornu è hà documentatu una gestione eccellente di u zuccherinu in sangue in i so pazienti chì seguitanu u listessu regime ().

Tuttavia, altre ricerche mostranu chì una restrizione più moderata di carboidrati, cume 70-90 grammi di carboidrati totali, o 20% di calorie da carboidrati, hè ancu efficace (,).

A quantità ottima di carbuidrati pò ancu varià da l'individuu, postu chì tutti anu una risposta unica à i carbuidrati.

Sicondu l'Associazione Americana di Diabetes (ADA), ùn ci hè micca una dieta unica per tutti chì funziona per tutti cù diabete. I piani di pasti persunalizati, chì tenenu contu di e vostre preferenze dietetiche è di l'ubbiettivi metabolichi, sò megliu (17).

L'ADA ricumanda ancu chì l'individui travaglii cù a so squadra sanitaria per determinà l'assunzione di carboidrati chì hè giusta per elli.

Per capisce a vostra quantità ideale di carbuidrati, pudete vulete misurà u glucosiu in sangue cun un metru prima di un pastu è torna 1 à 2 ore dopu avè manghjatu.

Finu chì u zuccherinu in sangue rimane inferiore à 140 mg / dL (8 mmol / L), u puntu in cui si pò verificà danni à i nervi, pudete cunsumà 6 grammi, 10 grammi, o 25 grammi di carboidrati per pastu in una dieta bassa in carboidrati .

Tuttu dipende da a vostra tolleranza persunale. Basta à ricurdà chì a regula generale hè u menu carboidrati chì manghjate, menu cresce u zuccherinu in sangue.

È, invece di eliminà tutti i carboidrati, una dieta sana in bassu carboidrati deve in realtà includere fonti di carboidrati densi in nutrienti, ricchi di fibre, cume verdure, bacche, noci è semi.

Riassuntu

L'ingestione di carboidrati trà 20-90 grammi à ghjornu hè stata dimustrata per esse efficace à migliurà a gestione di u zuccherinu in sangue in e persone cun diabete. Tuttavia, hè megliu testà u zuccheru in sangue prima è dopu manghjatu per truvà u vostru limitu persunale di carboidrati.

Chì carboidrati aumentanu i livelli di zuccheru in sangue?

In l'alimenti vegetali, i carbuidrati cumprenenu una cumminazione di amidu, zuccheru è fibra. Solu i cumpunenti di amidone è di zuccaru elevanu u zuccherinu in sangue.

A fibra chì si trova naturalmente in l'alimenti, sia solubili o insolubili, ùn si rompe in glucosiu in u corpu, è ùn aumenta micca i livelli di zuccheru in sangue (18).

Puderete in realtà sottrae a fibra è l'alcol di zuccheru da u cuntenutu tutale di carb, lascendusi cun u cuntenutu digeribile o "net" di carb. Per esempiu, 1 tazza di cavolfiore cuntene 5 grammi di carboidrati, di i quali 3 sò fibre. Dunque, u so cuntenutu netu di carb hè di 2 grammi.

A fibra prebiotica, cum'è l'inulina, hè ancu stata dimustrata per migliurà u zuccherinu in sangue à dighjunu è altri marcatori di salute in e persone cun diabete di tip 2 ().

L'alcoli di zuccheru, cum'è maltitol, xilitol, eritritolu è sorbitol, sò spessu usati per addulcà caramelle senza zuccheru è altri prudutti di "dieta".

Alcuni di elli, in particulare u maltitol, ponu in realtà aumentà i livelli di zuccheru in sangue in e persone cun diabete ().

Per questa ragione, aduprate cun prudenza u strumentu net carb, chì u numeru elencatu nantu à l'etichetta di un pruduttu pò esse micca precisu se tutti i carboidrati cuntribuiti da u maltitol sò sottrauti da u tutale.

Inoltre, l'utile di carb net ùn hè micca adupratu da Food and Drug Administration (FDA) o da l'ADA.

Questu contatore di carb pò esse una risorsa preziosa. Fornisce dati per centinaia di alimenti annantu à i carboidrati totali, carboidrati netti, fibre, proteine ​​è grassi.

Riassuntu

L'amidi è i zuccheri aumentanu i livelli di zuccheru in sangue, ma a fibra dietetica ùn ne. L'alcol di zuccheru maltitol pò ancu alzà u zuccherinu in sangue.

Alimenti da manghjà è cibi da evità

Hè megliu cunsacrà si à manghjà pochi carboidrati, alimenti sani cù assai nutrienti.

Hè ancu impurtante di fà attenzione à i signori di a fame è di pienezza di u vostru corpu, indipendentemente da ciò chì manghjate.

Alimenti da manghjà

Pudete manghjà i seguenti alimenti à bassu carboidrati finu à chì site pienu. Assicuratevi ancu di uttene abbastanza proteine ​​à ogni pastu:

  • carne, pollame, è frutti di mare
  • ova
  • casgiu
  • ligumi senza starchia (a maiò parte di ligumi eccettu quelli elencati quì sottu)
  • avocados
  • alivi
  • oliu d'oliva, oliu di coccu, burru, crema, crema agria è crema di furmagliu

Alimenti da manghjà cù moderazione

Pudete manghjà l'alimenti seguenti in quantità più chjucu à i pasti, secondu a vostra tolleranza persunale di carb:

  • Bacche: 1 tazza o menu
  • Pianu, yogurt grecu: 1 tazza o menu
  • Furmagliu: 1/2 tazza o menu
  • Noci è arachidi: 1-2 once, o 30-60 grammi
  • Semi di lino o semi di chia: 2 cucchiai
  • Cioccolatu fondu (almenu 85% cacao): 30 grammi o menu
  • Zucca invernale (noce butternut, ghianda, zucca, spaghetti è hubbard): 1 tazza o menu
  • Licore: 1,5 once, o 50 grammi
  • Vinu rossu o biancu seccu: 4 once, o 120 grammi

I legumi, cum'è i piselli, e lenticchie è i fasgioli, sò fonti sane di proteine, ancu s'elli anu ancu carboidrati. Assicuratevi di includeli in u vostru numeru di carb di u ghjornu.

A riduzione drastica di carbuidrati di solitu abbassa i livelli di insulina, chì face chì i reni liberanu sodiu è acqua (20).

Pruvate à manghjà una tazza di brodu, uni pochi d'alivi, o qualchì altru alimentu salatu à bassu carboidrati per cumpensà u sodiu persu. Ùn àbbia paura di aghjunghje un pocu di sale in più à i vostri pasti.

Tuttavia, se avete insufficienza cardiaca congestiva, malattie renali o pressione alta, parlate cù u vostru duttore prima di aumentà a quantità di sodiu in a vostra dieta.

Alimenti da evità

Questi alimenti sò ricchi di carboidrati è ponu aumentà significativamente i livelli di zuccheru in sangue in e persone cun diabete:

  • pane, pasta, cereali, granu è altri grani
  • ligumi feculi, cum'è patate, patate dolci, ignami è taro
  • latte
  • fruttu altru chè baga
  • suchju, soda, pugnu, tè zuccheratu, ecc.
  • birra
  • dessert, panatteria, caramelle, ghjacciu, ecc.
Riassuntu

Attentate à l'alimenti à bassu carboidrati cum'è carne, pesce, ova, frutti di mare, verdure senza starchia è grassi sani. Evite l'alimenti chì sò ricchi di carboidrati.

Un campione di ghjornu di pasti à bassu carboidrati per e persone cun diabete

Eccu un menu di mostra cù 15 grammi o menu di carboidrati digeribili per pastu. Se a vostra tolleranza persunale di carb hè più alta o più bassa, pudete aghjustà e dimensioni di porzione.

Breakfast: Evi è spinach

  • 3 ova cotte in burru (1,5 grammi di carboidrati)
  • 1 tazza di spinaci saltati (3 grammi di carboidrati)

Pudete assucià i vostri ova è spinach cù:

  • 1 tazza di more (6 grammi di carboidrati)
  • 1 tazza di caffè cù crema è edulcorante opzionale senza zuccheru

Glucidi digeribili totali: 10,5 grammi

Pranzu: Insalata Cobb

  • 3 once (90 grammi) di pollulu cottu
  • 1 once (30 grammi) furmagliu Roquefort (1/2 gramma di carboidrati)
  • 1 fetta di pancetta
  • 1/2 avocatu mediu (2 grammi di carboidrati)
  • 1 tazza di pomodori tritati (5 grammi di carboidrati)
  • 1 tazza di lattuga striata (1 gramma di carboidrati)
  • oliu d'aliva è acitu

Pudete assucià a vostra insalata cù:

  • 20 grammi (2 chjazzi) 85% cioccolatu fondu (4 grammi di carboidrati)
  • 1 biccheri di tè ghjacciatu cù edulcorante opzionale senza zuccheru

Glucidi digeribili totali: 12,5 grammi.

Cena: Salmone cun legumi

  • 4 once di salmone à a griglia
  • 1/2 tazza di zucchini saltati (3 grammi di carboidrati)
  • 1 tazza di funghi saltati (2 grammi di carboidrati)

Per cumplementà u vostru pastu è per dessert:

  • 4 once (120 g) vinu russu (3 grammi di carboidrati)
  • 1/2 tazza di fragole affettate cù panna montata
  • 1 once di noci tritate (6 grammi di carboidrati)

Glucidi digeribili totali: 14 grammi

Carbs totali digeribili per u ghjornu: 37 grammi

Per più idee, eccu un elencu di sette pasti rapidi à bassu carboidrati, è un elencu di 101 ricette sane à bassu carboidrati.

Riassuntu

Un pianu di manghjà per gestisce a diabete deve spazià i carboidrati uniformemente in trè pasti. Ogni pastu duveria cuntene un equilibriu di proteine, grassi sani, è una piccula quantità di carboidrati, principalmente da verdure.

Parlate cù u vostru duttore prima di cambià a vostra dieta

Quandu i carbuidrati sò ristretti, ci hè spessu una riduzzione drammatica di zuccaru in sangue.

Per questa ragione, u vostru duttore riduce spessu a vostra insulina è altri dosaggi di medicazione. In certi casi, ponu eliminà a vostra medicazione in tuttu.

Un studiu hà segnalatu chì 17 di 21 participanti à u studiu cù diabete di tip 2 sò stati capaci di fermà o riduce a so medicazione per a diabete quandu i carboidrati eranu limitati à 20 grammi à ghjornu ().

In un altru studiu, i participanti cun diabetes di tip 1 anu cunsumatu menu di 90 grammi di carboidrati ogni ghjornu. U so glucosiu in sangue s'hè migliuratu, è ci era menu prubabilità di bassu zuccaru in sangue perchè i dosi d'insulina eranu significativamente ridotti ().

Se l'insulina è altri medicamenti ùn sò micca adattati per una dieta bassa in carboidrati, ci hè un risicu elevatu di livelli periculosamente bassi di glucosiu in sangue, cunnisciutu ancu cum'è ipoglicemia.

Per quessa, hè impurtante chì e persone chì piglianu insulina o altri medicazione per a diabetes parli cù u so duttore prima inizendu una dieta bassa in carboidrati.

Riassuntu

A maiò parte di a ghjente hà bisognu di riduce a so dosa di insulina o di altri medicazione per a diabete quandu seguita una dieta bassa in carboidrati. Mancu fà si pò fà periculosamente bassi livelli di zuccheru in sangue.

Altri modi per calà i livelli di zuccheru in sangue

Oltre à seguità una dieta bassa in carboidrati, l'attività fisica pò ancu aiutà à gestisce a diabete migliorendu a sensibilità à l'insulina.

Una cumbinazione di furmazione di resistenza è esercitazione aerobica hè particolarmente benefica ().

Un sonnu di qualità hè ancu cruciale. E ricerche anu dimustratu di manera custante chì e persone chì dormenu male anu un risicu aumentatu di sviluppà diabete ().

Un recente studiu osservativu hà trovu chì e persone cun diabete chì durmianu da 6,5 ​​à 7,5 ore per notte avianu una megliu gestione di u glucosiu in sangue paragunatu à quelli chì durmianu per menu o più tempu ().

Un'altra chjave per una bona gestione di u zuccherinu in sangue? Gestendu ancu u vostru stress. Ioga, qigong è meditazione sò stati dimustrati per abbassà i livelli di zuccheru in sangue è insulina (24).

Riassuntu

Oltre à seguità una dieta bassa in carboidrati, l'attività fisica, u sonnu di qualità, è a gestione di u stress ponu ancu migliorà a cura di a diabete.

U fondu

I studii mostranu chì e diete à bassu carboidrati ponu gestisce in modo efficace a diabete di tip 1 è di tip 2.

A dieta bassa in carboidrati pò migliurà a gestione di u zuccherinu in sangue, diminuite i bisogni di medicazione, è riduce u risicu di cumplicazioni diabetiche.

Basta à ricordà di parlà cù u vostru duttore prima di fà cambiamenti dietetichi, chì i vostri dosi di medicazione pò esse necessariu per esse adattati.

Populari Nantu À U Situ

Esce da u lettu dopu a chirurgia

Esce da u lettu dopu a chirurgia

Dopu a cirurgia, hè normale per ente un pocu debule. E ce da u lettu dopu a chirurgia ùn hè micca empre faciule, ma pa à u tempu fora di u lettu vi aiuterà à guari ce pi&...
Gout

Gout

A Gout hè un tipu d'artrite. Accade quandu l'acidu uric i accumula in angue è provoca infjammazione in e articulazioni.A gotta acuta hè una cundizione duluro a chì affetta ...