Scuprite s'ellu hè pussibule di sente torna in casu di sordità profonda
Cuntenutu
- Principali trattamenti per a sordità profonda
- 1. Apparecchi acustici
- 2. Implantazione cocleare
- Amparate più nantu à questu trattamentu in: Impianto cocleare.
Hè pussibule di sente torna in casi di sordità profonda, tuttavia, e probabilità di pudè sente chjaramente è senza difficultà sò basse, è i casi più riesciuti di recuperu di una parte di l'audizione sò quelli di sordità lieve o moderata.
Tuttavia, in a maiò parte di i casi, hè necessariu aduprà apparecchi acustici o un impianto cocleare per permettere a conduzione di stimuli elettrichi à u cervellu, chì hè ciò chì hè normalmente influenzatu in una sordità profonda. Cusì, e cirurgie o altri tippi di trattamentu ùn ponu micca pruduce alcun tippu di risultatu, postu chì solu correggenu i cambiamenti strutturali, è dunque ùn sò micca largamente usati.
Principali trattamenti per a sordità profonda
I trattamenti principali chì aiutanu à migliurà a capacità uditiva in casi di sordità profonda includenu:
1. Apparecchi acustici
L'audite sò u tippu di apparecchi acustici u più aduprati cum'è prima forma di trattamentu in casi di sordità profonda, chì a so putenza pò esse facilmente alterata è regolata per adattassi à u gradu d'audizione di ogni paziente.
Generalmente, l'auditivi sò posti daretu à l'arechja cù un micru chì amplifica u sonu à una piccula colonna chì hè piazzata in l'arechja, permettendu à u paziente di sente un pocu più chjaru.
Tuttavia, stu tippu di apparecchi acustici, oltre à aumentà u sonu di a voce, amplifica ancu i rumuri esterni, cum'è u rumu di u ventu o di u trafficu, per esempiu, è pò rende difficiule à sente in i lochi cù più rumore, cume cum'è sinemà o cunferenze.
2. Implantazione cocleare
L'impianto cocleare hè adupratu in i casi più severi di sordità profonda, quandu l'usu di apparecchi acustici ùn pò micca migliurà a capacità uditiva di u paziente.
Tuttavia, l'implante cocleare ùn migliora micca sempre totalmente l'uditu, ma ponu permette di sente qualchì sonu, facilitendu a capiscitura di a lingua, soprattuttu quandu hè assuciatu cù a lettura di e labbre o a lingua di i segni, per esempiu.