Perchè Più Abbronzatura significa Meno Vitamina D
Cuntenutu
"Aghju bisognu di a mo vitamina D!" hè una di e razziunalità più cumuni chì e donne danu per l'abbronzatura. È hè vera, u sole hè una bona fonte di vitamina. Ma chì pò travaglià solu finu à un puntu, secondu un novu studiu chì trova chì u tanner chì site, menu vitamina D a vostra pelle assorbe da u sole.
A vitamina D hè stata prumessa cum'è un minerale miraculu in l'ultimi anni grazia à una tonna di studii chì mostranu chì rinforza u vostru sistema immunitariu, prutegge e vostre ossa, lotta contr'à u cancheru, diminuisce e malatie cardiache, aumenta e prestazioni atletiche, riduce a depressione, è ancu vi aiuta à perde pesu. Assicurendu chì avete abbastanza D hè una di e cose più boni chì pudete fà per a vostra salute - è u modu più faciule per ottene hè brillanu ghjustu fora di a vostra finestra.
Ma sicondu i circadori di u Brasile, un paese cunnisciutu per u so amore di a pelle d'oru baciata da u sole (ciao, Giselle!), a cunnessione di vitamina D-tanning hè cumplicata. Eccu cumu funziona: Quandu esci fora senza filtru solare, i raggi UVB da u sole causanu una reazione in a vostra pelle chì permette à e vostre cellule di a pelle di fabricà vitamina D. E persone à a pelle chjara necessitanu solu dece minuti à ghjornu per uttene a so quota quotidiana mentre e persone cù a pelle più fosca hà bisognu di 15-30 minuti à ghjornu, secondu u Cunsigliu di Vitamina D. (Vogliu ancu circà tan? Truvate u megliu autoabbronzante per adattà à u vostru stile di vita in forma.)
È quì si trova u prublema. A pelle più scura assorbe naturalmente menu raghji UV-B, chì porta à menu vitamina D. E più longu hè in u sole, più scura a vostra pelle. Allora più abbronzatu sì, menu vitamina D avete da esse fora.
Grazie à a so pelle cunciata, più di u 70 per centu di e persone in u studiu eranu carenti di vitamina D-è questu in unu di i paesi più solei in u mondu! A suluzione naturali pò parenu solu ottene più sole allora. Sfurtunatamente, cume u tempu senza prutezzione à u sole cresce, cusì cresce u vostru risicu di cancheru di a pelle - u numeru unu di u tumore di e persone di menu di 40 anni. (Eek! E persone sò sempre bronzate malgradu l'aumentu di i tassi di melanoma.)
A risposta, cum'è cù parechji prublemi di salute, hè in moderazione, dicenu i ricercatori. Pigliate abbastanza sole per uttene a vostra quota di ogni ghjornu, è dopu copre cù sunblock è / o vestiti protettivi UV.