Autore: Carl Weaver
Data Di Creazione: 28 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 18 Aprile 2025
Anonim
Perchè ùn duvete micca sparte Spazzole di Truccu - Vita Di Vita
Perchè ùn duvete micca sparte Spazzole di Truccu - Vita Di Vita

Cuntenutu

A pulizia di i vostri pennelli di truccu hè una di quelle cose chì sempre sentite chì site supposta fà, ma micca tutti a facenu. È quante volte avete adupratu un tester in un magazinu di cusmetichi senza pulì lu prima? O hà pigliatu un colpu di mascara d'un amicu? A probabilità hè, avete probabilmente fattu qualcosa di simile una o duie volte. Ebbè, u mudellu Anthea Page hà fattu un casu abbastanza cunvincente per quessa chì duvete sempre pulisce i vostri pennelli regularmente quandu hà publicatu una foto Instagram di una infezione da stafilococcu chì hà cuntrattu dopu avè fattu u so maquillaje per una mostra di moda. (Eccu, cumu applicà u maquillaje in a manera più igienica, secondu un truccatore).

Sicondu a Clinica Mayo, l'infizzioni di stafilococcu sò causati da staphylococcus, una bacteria super comunmente truvata. A volte, a bacteria provoca una infizzione di a pelle, è pò esse trattata facilmente cù antibiotici a maiò parte di u tempu. Hè pussibule, però, chì una infezzione stafilococcu cresce è diventa mortale s'ellu ùn hè micca trattatu o si sparghje à i pulmoni, u sangue, l'articuli, l'osse o u core. Allora ié, ponu diventà abbastanza serii.


In una lunga didascalia ch'ella chjamava "una lettera à i maquillatori è à quelli chì si facianu u so truccu", Page hà spiegatu ch'ella hà osservatu alcune pratiche micca cusì igieniche da i maquillaghji mentre facia u so truccu. "Sentu chì e mo preoccupazioni di securità sò state licenziate cum'è se fessi parte di u mo travagliu di suppurtà queste condizioni malsane", hà continuatu. Dopu una visita à u duttore chì hà diagnosticatu a so infezzjoni, Page hà dettu ch'ella vulia sparte a so storia per sensibilizà più nantu à u prublema di l'igiene di u truccu è avvisà l'altri di ciò chì pò accade quandu i prudutti sò spartuti. (È apparentemente, ùn hè micca a prima volta chì li succede ancu à ella.) "Se avete fattu u to truccu o aduprate qualsiasi tester, verificate chì tuttu sia statu pulitu secondu u vostru standard ancu se qualcunu schernisce e vostre preoccupazioni."

In generale, l'esperti ricumandenu di pulizziari i vostri pennelli di maquillaje persunale una o duie volte à settimana cù un detergente delicatu di a vostra scelta, secondu u tipu di spazzola. Ùn solu ùn vi aiuterà à evità l'infizzioni, ma ancu diminuisce e vostre probabilità di scopre è allargà a vita di i vostri spazzole. Score ! Sè vo site in u cuntatore di maquillaje per un touch-up, assicuratevi di utilizà l'arnesi di sanitizazione dispunibili. (Negozi cum'è Sephora li averanu nantu à u bancone o li furnisceranu se dumandate.) Quandu avete u to truccu fattu prima di un grande avvenimentu (furtunatu!), Assicuratevi di vede u vostru artista pulisce i pennelli chì sò aduprendu trà i clienti. Ancu sì vi sentite scemi di dumandà, hè megliu chè di risicà una infezzione!


Rivista per

Publicità

Publicazioni

6 modi simplici per sente più felice, oghje!

6 modi simplici per sente più felice, oghje!

e vi entite un pocu falatu in e di cariche, hè ora u mumentu di aduprà quelli celi a ulanati per migliurà a vo tra vi ione di a vita. Participà à i picculi piacè di a vi...
Pesci è Crostacei

Pesci è Crostacei

Remoulade di lubina al forno con radici in julienne erve 4Ottobre, 19981/4 tazza di enape Dijon2 cucchiai di mayonnai e ridutta in calori2 denti d'agliu, chiacciati1 cucchiaina di acitu di tragone...