Cosa da imballà in u saccu di maternità
Cuntenutu
- Cosa da purtà à l'uspidale
- Ciò chì ùn pò mancà in a layette di u zitellu
- 1. Mobili
- 2. Prudutti di Igiene
- 3. Vestiti
- 4. Alimentazione
- 5. Carrughju
Maglioni adatti à l'allattamentu, accappati o bretelle postpartum sò alcuni di l'elementi essenziali chì a borsa d'ospedale di a mamma duverebbe cuntene, affinchì à u mumentu di u grande mumentu, nunda ùn manca.
U mumentu di l'arrivu di u zitellu hè assai impurtante è bramatu da tutte e mamme, è cusì per evità u stress è u nervosità inutili hè impurtante avè tutte e cose preparate per evità circustanze impreviste. Hè cunsigliatu di avè pronti i sacchetti di a mamma è di u zitellu dopu à 36 settimane di gestazione, postu chì u travagliu pò sempre principià in ogni mumentu dopu à quellu tempu.
Cosa da purtà à l'uspidale
Hè impurtante chì alcuni articuli di a layette di a mamma è di u zitellu sianu purtati à l'uspidale per pudè esse aduprati in u periodu postpartum. Dunque, si consiglia di esse purtatu à l'uspidale:
- 2 maglioni adatti à l'allattamentu, chì si aprenu à u nivellu di u pettu;
- 1 accappatu o vestitu;
- 1 brace postpartum indicatu da u duttore;
- 2 bras adattatu per l'allattamentu. A raccomandazione hè chì questibras sò acquistati in l'ultimu mese di gravidanza, postu chì u corpu di a donna cambia assai durante a gravidanza;
- Crema idratante è protettiva per i capezzoli;
- Cuscinetti per allattà o cuscini per mantene i capezzoli secchi;
- 3 o 4 mutandine à alta cusgitura, cunfurtevuli per u periodu postpartum;
- Calze se necessariu;
- Pantofole per bagnu è camera da letto;
- 1 pacchettu di assorbente di notte per cuntene a grande quantità di sangue persa in u periodu postpartum;
- Alcuni prudutti per a cura personale, cume asciugamani, saponi, specchiu, rossu à labbra, spazzolinu è pasta di denti, spazzola per capelli, bocci di cotone, shampoo o condizionatore, per esempiu;
- Vestiti cunfurtevuli, simplici da purtà è sciolti per sorte di l'uspidale.
Inoltre, alcuni elementi di a layette di u zitellu devenu ancu esse purtati à l'uspidale, cum'è:
- Insemi di vestiti per u zitellu, cum'è tuta, guanti, cappelli o calzetti;
- Manta per avvolge u zitellu;
- 1 asciugamanu morbidu cù cappucciu, di preferenza;
- 2 pacchetti di pannolini dispunibili;
- 1 pacchettu di salviette umide;
- Pannolini in Tissu da mette nantu à a spalla quandu si piglia u zitellu;
- 1 pettine fine o spazzola adattatu per i zitelli;
- 1 shampoo neutru per i zitelli;
- 1 sapone liquidu adattatu per u neonatu;
- 1 creme idratante per i zitelli, preferibilmente ipoallergenica;
- Crema per rash di diaper;
- Vestiti cumpleti per abbandunà a maternità;
- Cunfortu di u zitellu per a surtita di u zitellu è u trasportu in vittura.
Per evità u scurdamentu, hè cunsigliatu di fà una lista è di mette l'articuli in una valisgia di taglia media chì sia faciule da trasportà. Hè ancu impurtante chì e duie valisge sianu tenute inseme è in un locu facilmente accessibile, di preferenza.
Ciò chì ùn pò mancà in a layette di u zitellu
1. Mobili
I mobuli sò una di e cose impurtanti di a layette di u zitellu, postu ch'elli sò impurtanti micca solu per prumove u cunfortu di u zitellu ma ancu di a mamma durante l'allattamentu. Per questu, hè impurtante chì in a stanza ci sia un presepiu, un locu per cambià pannolini, poltrona o divanu per allattà, armariu è tavulinu.
2. Prudutti di Igiene
I prudutti di igiene per i zitelli sò un altru elementu assai impurtante nantu à u listinu, essendu necessariu: crema da fornu, scatula di bocci di cotone, spazzola o pettine, forbici, alcolu, cotone, salviette umide, sapone dolce, shampoo, termometru, vasca, asciugamanu, monousu è pannolini di tela, saccu mediu per portà i prudutti per i scambii di u zitellu fora di casa.
Per calculà u numeru di pannolini chì u vostru zitellu hà bisognu, pruvate a nostra calculatrice. Per principià, sceglite quantu duvete bisognu di un pannolinu: settimane o mesi, o doccia di zitelli:
3. Vestiti
I vestiti per i zitelli devenu esse còmodi è facili da cambià in i cambiamenti di pannolini, essendu cunsigliatu: magliette pagane, tuta cù e senza maniche, magliette, biancheria intima, insemi cù cappotto, cappellone, calzini è pantofole, salopette, coperte, coperta, lenzu è cuscini , prutettore di culla, cuscinu.
4. Alimentazione
Per l'alimentazione di u zitellu, ci sò qualchi articuli chì sò necessarii cum'è: biberon, ciuccio, piattu, stuvigli, cuppa cù manicu.In i primi mesi di vita, sti articuli ùn sò micca usati, perchè l'unica fonte di nutrimentu di u zitellu hè l'allattamentu. Tuttavia, quandu u zitellu si sviluppa, u pediatre pò indicà u principiu di u cunsumu d'acqua è di alimentu, è questi elementi sò necessarii.
Vede cumu u zitellu si nutrisce da 0 à 6 mesi.
5. Carrughju
Quandu cumprate u passegginu, duvete piglià in contu u cunfortu, a resistenza è a praticità di u passegginu. Ci sò qualchi tippi di passeggini chì sò assai pratichi, chì venenu in cunjunzione cù u sedile di a vittura, permettendu di aduprà a stessa basa in e duie situazioni. Inoltre, ci sò ancu passeggini chì sò adattati per diverse età, ciò chì li face adattati per accumpagnà a crescita di u zitellu.
Prima di cumprà u passeggiu, duvete sempre pruvà à fà una spassighjata cù ellu in u magazinu, per assicurà chì sia leggeru è faciule da manuvrà è chì hà tutte e caratteristiche chì avete bisognu.