Chì ghjè l'usu di Malva è i so benefici
Cuntenutu
- Chì sò i benefici
- Per chì ghjè a malva
- Cumu fà u tè di malva
- Possibili effetti collaterali è contraindicazioni
A malva hè una pianta midicinali, cunnisciuta ancu cum'è malvarosa, malvarosa, malvarosa, malvarosa, malvarosa o rosa fragrante, ampiamente aduprata in u trattamentu di e infezioni. U so nome scientificu hè Malva sylvestris è pò esse acquistatu in negozi di alimenti sanitari, farmacie è in alcuni mercati aperti è mercati.
U tè di malva pò esse presu è hè eccellente per luttà contra a stipsi, liberà a flegma è luttà contr'à u dolore di a gola. Un altru modu per prufittà di e pruprietà di i fiori di malva hè di fà un cataplasma cù foglie è fiori schiacciati, chì pò esse applicatu à i morsi di insetti è à e ferite, perchè hà una azzione curativa.
Chì sò i benefici
Malva hà numerosi benefici per a salute, essendu ideale per alleviare l'irritazione di e mucose di a bocca è di a faringe, ulcere in bocca è faringe, infiammazione di e vie aeree è tosse irritante è secca. Inoltre, sta pianta hè ancu cunnisciuta per aiutà à trattà a gastrite si hè presa in forma di tè.
U so usu topicu hè ancu usatu per trattà morsi di insetti, eczemi infiammatori è ferite cù o senza pruduzzione di pus.
E pruprietà di a malva includenu a so azzione lassativa, diuretica, emolliente è espettorante.
Per chì ghjè a malva
Malva pò esse ingeritu in forma di tè, per u trattamentu di infezioni, stinzia, tordu, bronchite, flegma, mal di gola, ronca, faringite, gastrite, irritazione di l'ochji, cattivu fiatu, tosse è ulcera o in cataplasma cù foglie è fiori schiacciati. per trattà morsi di insetti, ferite, ascessi o furuncoli.
Cumu fà u tè di malva
E parti di a malva aduprate à scopi medicinali sò e so foglie è i fiori per tè o infusione.
Ingredienti
- 2 cucchiai di foglie secche di Malva;
- 1 tazza d'acqua bullente.
Modu di preparazione
Per preparà u tè, basta à mette 2 cucchiai di foglie di malva secche in una tazza d'acqua bollente, lasciate riposà per 10 minuti è colate. Stu tè si pò beie circa 3 volte à ghjornu.
Possibili effetti collaterali è contraindicazioni
L'effettu secundariu principale di a malva hè l'intossicazione, quandu hè adupratu in grandi dosi. Inoltre, u tè di malva hè contraindicatu durante a gravidanza è l'allattamentu. Vede altri tè chì ùn devenu micca esse pigliatu durante a gravidanza.
Malva pò ancu cumprumette l'assorbimentu di altri medicazione chì cuntenenu mucilagini è, dunque, ci deve esse un intervallu di almenu 1 ora trà l'ingestione di tè Malva è a presa di altri medicamenti.