Chì pò esse a tacca bianca nantu à u dente è chì fà per caccià
Cuntenutu
E macchie bianche nantu à u dente ponu esse indicative di carie, eccessu di fluoruru o cambiamenti in a furmazione di smaltu di denti. E macchie ponu apparisce sia nantu à i denti di latte sia nantu à i denti permanenti è ponu esse evitate attraversu visite periodiche à u dentistu, usendu u filamentu è lavendu currettamente, almenu duie volte à ghjornu.
E 3 cause principali di macchie bianche nantu à i denti sò:
1. Carie
A tacca bianca causata da a carie currisponde à u primu segnu di usura di u smaltu è di solitu apparisce in i lochi induve ci hè un accumulu di cibu, cum'è vicinu à a gomma è trà i denti, chì favurisce a proliferazione di batteri è a furmazione di placca. Amparate più nantu à i sintomi, e cause è u trattamentu per a carie.
A carie hè di solitu liata à a mancanza di igiene orale adeguata, assuciata à un cunsumu eccessivu di alimenti dolci, chì favurisce a crescita batterica è l'apparizione di placche. Cusì, hè impurtante di lavà i denti bè, cù dentifriciu à fluoruru, di preferenza, è usà u filu almenu duie volte à ghjornu, soprattuttu prima di dorme.
2. Fluorosi
A fluorosi currisponde à una esposizione eccessiva à u fluoru durante u sviluppu di i denti, sia per una più grande applicazione di fluoruru da u dentistu, una grande quantità di pasta di denti usata per lavà i denti o un cunsumu accidentale di pasta di denti cun fluoru, chì porta à l'apparizione di macchie bianche nantu à i denti .
E macchie bianche causate da un eccessu di fluoruru ponu esse rimossi sbiancendu o piazzendu impiallacciature dentali, cunnisciute ancu cume lenti di cuntattu dentale, secondu a raccomandazione di u dentistu. Sapete per chì sò è quandu mette e lenti di cuntattu nantu à i denti.
U fluoruru hè un elementu chimicu impurtante per prevene i denti da perde i so minerali, è per prevene l'usura causata da batteri è sostanze presenti in saliva è alimenti. U fluoruru hè generalmente applicatu in un cabinet dentale da l'età di 3 anni, ma pò ancu esse prisente in i dentifrici, cù una piccula quantità aduprata in a vita d'ogni ghjornu. Vede quali sò i vantaghji è i risichi di l'applicazione di fluoruru.
3. Ipoplasia smaltata
L'ipoplasia smaltata hè una cundizione carattarizata da a carenza di furmazione di smaltu dentale, chì porta à l'apparizione di piccule linee, manca una parte di u dente, cambiamenti di culore o l'apparizione di macchie secondu u gradu d'ipoplasia.
E persone cun ipoplasia di smaltu sò più propensi à avè cavità è soffrenu di sensibilità, perciò hè impurtante andà regolarmente à u dentistu è mantene una bona igiene orale. Di solitu e macchie causate da l'ipoplasia sò facilmente trattate per mezu di sbiancamentu di i denti o l'usu di dentifrici remineralizanti. Tuttavia, se in più di e macchie ci hè una mancanza di denti, l'implanti dentali ponu esse indicati da u dentistu. Amparate più nantu à l'ipoplasia di smaltu di denti, cause è trattamentu.
Cosa da fà
Per evità l'apparizione di macchie bianche nantu à u dente, hè raccomandatu d'andà periodicamente à u dentistu per una pulizia di routine, in a quale a placca, u tartru è alcune macchie sò rimosse. U dentistu pò ancu indicà e prestazioni di microabrasione, chì currisponde à un usura superficiale di u dente, o sbiancamentu di i denti. Vede 4 opzioni di trattamentu per sbiancà i denti.
Inoltre, un cambiamentu di dieta pò esse indicatu da u dentistu, evitendu cibi è bevande acidiche per chì ùn dighjà più dannu à u smaltu di i denti. Hè ancu impurtante di eseguisce l'igiene orale curretta, almenu duie volte à ghjornu, attraversu spazzolamentu è filamentu. Amparate à lavà i denti currettamente.