Detox Marijuana: Ciò chì duvete sapè
Cuntenutu
- Panoramica
- Ciò chì lascia a marijuana
- Chì cercanu i test di droga
- Cumu funziona i rimedii di disintossicazione
- Quantu tempu THC rimane intornu
- Urina
- Cellule grasse
- Sangue
- U takeaway
Panoramica
Quandu e leggi cambianu, parlà di l'usu di a marijuana diventa pianu pianu più cumunu. Alcune persone stanu valutendu u so valore medicinali, mentre altri cercanu modi per sbarrazzallu fora di u so sistema per via di test di droghe o di un semplice desideriu di uttene tossine da i so sistemi.
Ma chì sò esattamente chì si lampanu fora, è quantu tempu ci vuleria à accade naturalmente?
Ciò chì lascia a marijuana
Quandu fumate o cunsumate marijuana, pudete sente effetti prufondi è immediati. Ma ancu una volta chì quessi effetti sò andati, i metaboliti di a marijuana fermanu. Ciò significa chì i resti chimichi di a pianta sò sempre presenti in u vostru corpu.
Sti resti sò chjamati cannabinoidi. Anu in saliva, capelli, unghie, sangue è urina.
Chì cercanu i test di droga
I test di droga cercanu a presenza di u cannabinoide tetrahydrocannabinol (THC) è i so metaboliti. Generalmente, l'urina hè testata, sia perchè hè più faciule da raccoglie sia perchè THC rimane rilevabile per un periodu di tempu più longu in urina chè in altrò.
U principale metabolitu cercatu da questi screening di droghe hè chjamatu THC-COOH. Sta sustanza hè guardata in u grassu di u vostru corpu.
"Rispuntendu à altre droghe, a marijuana hà u più longu tempu di rilevazione, finu à mesi, perchè e sostanze chimiche rilevabili stanu in e cellule di grassu di u corpu", spiega Nicolas Rossetti, manager di i servizii clinichi di Mobile Health, un centru di salute occupazionale chì cunduce circa 200.000 droghe prova in New York ogni annu.
Cumu funziona i rimedii di disintossicazione
A grande maggioranza di disintossicanti di marijuana cercanu di lavà u corpu di qualsiasi THC rilevabile. Questi kit includenu capsule, compresse masticabili, bevande, shampoo, è ancu collutori per aiutavvi à passà un test di saliva.
Tuttavia, se un test di droga hè a vostra preoccupazione, i disintossicanti ponu avè effetti addiziunali chì ponu fà chì u vostru campione d'urina sia suspettu.
"E pulizie è i tè ponu abbassà i livelli di THC attraversu e so proprietà diuretiche. Facenu chì e persone urinanu assai, ciò chì tecnicamente lava i reni ", hà dettu Rossetti.
"Stu lavatu di i reni pò abbassà a gravità specifica o a densità di l'urina", aghjunse, "è una bassa gravità specifica indica una contaminazione in u test, è u campione puderia esse scontu".
Inoltre, pulizie è tè ponu alterà a quantità di creatinina in l'urina, un'altra misura chì i test di droghe fighjanu. I livelli anormali di creatinina ponu indicà una contaminazione, secondu Rossetti. Ciò significa chì u tester puderia suppurtà chì avete pruvatu à ingannà u vostru test di droga.
Mentre chì questu ùn significa micca una prova positiva, significa chì u campione hè inaccettabile, è probabilmente duverete ripiglià a prova.
Quantu tempu THC rimane intornu
U THC pò esse rilevatu in u vostru sangue, urina, è ancu in e vostre cellule di grassu. A durata di u tempu chì THC rimane rilevabile in u corpu dipende da parechji fattori, tra cui:
- metabolismu è abitudini alimentarii
- eserciziu di rutina
- percentuale di grassu corpu
- frequenza è quantità di usu di marijuana
A causa di tutti questi fattori, ùn ci hè micca un tempu di rilevamentu standard. Certi stimanu ch'ellu possa appiccicà per qualchì tempu da dui ghjorni à parechji mesi.
Urina
I metaboliti cannabinoidi ponu rimanere rilevabili in urina ancu dopu lunghi periodi di astinenza. Si hè trovu tracce di un metabolitu, delta 1-THC, in urina finu à quattru settimane dopu l'usu.
Cellule grasse
U THC si accumula in u tessulu grassu, è da quì si sparghje pianu pianu in u sangue. Sicondu a, l'eserciziu pò causà THC da esse liberatu da i vostri magazzini di grassu è in u sangue.
Sangue
THC pò in u vostru sangue finu à sette ghjorni, secondu a frequenza cù a marijuana. Qualchissia chì fuma marijuana ogni ghjornu porterà probabilmente metaboliti di marijuana per più tempu di quellu chì fuma raramente.
U takeaway
A partire da 2018, a marijuana hè legale per l'usu ricreativu in i Stati Uniti in questi stati: Alaska, California, Colorado, Maine, Massachusetts, Michigan, Nevada, Oregon, Vermont, Washington è Washington, D.C. A marijuana medica hè appruvata in più di 20 stati.
Ma indipendentemente da a so legalità, hè impurtante ricurdà chì a marijuana porta cun ellu certi risichi medichi. Cunnosce i rischi prima di decide di aduprà o micca.
Pruvenza di fatti- I principali testi di droga di cannabis rimanenti chì cercanu hè THC.
- A durata di u THC in u vostru corpu dipende da u vostru pesu è da quantu esercitassi, frà altre cose.