Cume massà per i crampi menstruali
Cuntenutu
- Passu à passu per fà u massaggio
- 1. Applica l'oliu nantu à a pelle
- 2. Fate movimenti circularii
- 3. Fate movimenti top-down
- Massaggio di riflessologia contr'à i còlichi
- I migliori posti per alleviare i còlichi
Un bonu modu per luttà contr'à i crampi menstruali forti hè di fà un autumassaggio in a zona pelvica perchè porta sollievu è una sensazione di benessere in pochi minuti. U massaggio pò esse effettuatu da a persona è dura circa 3 minuti.
U colicu menstruale, chjamatu scientificamente dismenorrea, provoca dolore è fastidiu in a zona pelvica, ghjorni nanzu è ancu durante a menstruazione. Alcune donne anu altri sintomi cum'è diarrea, nausea è vomitu, mal di testa, vertigini è svenimentu.
Ci sò altri trattamenti chì ponu esse fatti per finisce u dolore di u colicu, ma u massaggio hè unu di i modi naturali chì porta un sollievu più grande. Eccu 6 trucchi per piantà i crampi mestruali veloci.
Passu à passu per fà u massaggio
Preferibbilmente u massaggio deve esse effettuatu stesu, ma s'ellu ùn hè micca pussibule, pudete fà u massaggio stendendusi in una sedia comoda. Prima di inizià u massaggio, si consiglia di applicà un saccu d'acqua calda sopra a zona pelvica per 15 à 20 minuti per rilassà i musculi addominali è facilità i muvimenti.
Dopu, u massaghju seguente deve esse iniziatu:
1. Applica l'oliu nantu à a pelle
Duvete principià appiicendu un oliu vegetale, leggermente scaldatu, in a zona pelvica, facendu movimenti leggeri per sparghje u pozzu d'oliu.
2. Fate movimenti circularii
U massaggio deve esse iniziatu cù movimenti circulari, sempre intornu à u numicu in sensu urariu, per attivà a circulazione di a zona. Hè pussibule, duverebbe aumentà gradualmente a pressione, ma senza causà fastidiu. Cumencia cù tocchi dolci, seguitatu da tocchi più profondi, cù e duie mani.
3. Fate movimenti top-down
Dopu avè fattu u passu precedente per circa 1 à 2 minuti, duvete fà movimenti da a cima di l'ombelicu à u fondu, per un altru minutu 1, ricuminciannu cù movimenti lisci è poi passendu gradualmente à movimenti più profondi, senza causà dolore.
Massaggio di riflessologia contr'à i còlichi
Un altru modu naturale per alleviare i crampi menstruali hè di aduprà a riflessologia, chì hè un tippu di massaggio in certi punti di i pedi. Per fà questu, basta applicà pressione è picculi movimenti circolari cù u pollice nantu à i punti seguenti di u pede:
I migliori posti per alleviare i còlichi
In più di u massaggio, a donna pò ancu aduttà alcune pusizioni chì aiutanu à alleviare i crampi mestruali, cum'è stendu di fiancu cù e so gambe piegate, in una pusizione fetale; chjinatu nantu à u spinu cù e gambe piegate, tenendu e ghjinochje vicinu à u to pettu; o inghjinuchjate nantu à u pavimentu, pusate nantu à i tacchi è inclinati in avanti, mantenendu e braccia dritte in cuntattu cù u pavimentu.
Per dorme, a pusizione megliu hè di stà nantu à u vostru latu, cù un cuscinu o cuscinu trà e gambe, è e ghjinochje piegate.
Fighjate u video seguente è vedi altri cunsiglii per alleviare i crampi mestruali:
Quandu u dulore hè assai severu è ùn passa cù alcuna di e tecniche indicate, pò ancu esse un segnu di endometriosi. Vede i sintomi chì ponu indicà chì hè endometriosi.