Meghan Markle hà spartutu u dulore di u so abortu per una ragione impurtante
Cuntenutu
In un saggi putente per U New York Times, Meghan Markle hà rivelatu chì hà avutu un aborto spontiale in lugliu. In apertura nantu à l'esperienza di perde u so secondu figliolu - chì sarebbe statu un fratellu per ella è u figliolu di 1 annu di u Principe Harry, Archie - hà fattu luce nantu à quantu a perdita di gravidanza hè cumuna, quantu si ne parla, è perchè hè più impurtante chè mai di parlà di ste sperienze.
Markle hà dettu chì u ghjornu di a so avventura cuminciò cum'è qualsiasi altru, ma sapia chì qualcosa ùn andava male quandu sintia un "crampu acutu" improvvisu mentre cambiava u pannolinu di Archie.
"Sò cascatu à u pianu cun ellu in i mo braccia, canticchiandu una nanna per mantene tramindui tranquilli, a melodia allegra cuntrasta forte à u mo sensu chì qualcosa ùn era micca bè", hà scrittu Markle. "Sapiu, quandu agguantava u mo primu figliolu, chì perdia u mo secondu".
Allora hà ricurdatu chì si stese in un lettu di l'uspidale, adduluratu a perdita di u so zitellu cù u prìncipi Harry à fiancu. "Fighjendu nantu à i muri bianchi è freddi, i mo ochji verniciati", Markle hà scrittu di l'esperienza. "Aghju pruvatu à imaginà cumu avariamu guaritu".
ICYDK, circa u 10-20 per centu di e gravidanze cunfirmate finiscenu in un abortu spurtivu, a maiò parte di i quali accadenu in u primu trimestre, secondu a Clinica Mayo. In più, e ricerche mostranu chì u dolu di l'aborto pò purtà à episodi depressivi significativi in i mesi dopu à a perdita. (Assuciatu: Cumu l'abortu pò influenzà a vostra autoimagine)
Malgradu quantu hè cumunu, e cunversazioni nantu à l'aborto spontaneu - è u tributu ch'elli ponu piglià nantu à a vostra salute mentale - sò spessu "crollate di vergogna (ingiustificata)", hà scrittu Markle. "Perde un zitellu significa purtà un dolu guasgi insupportabile, sperimentatu da parechji ma parlatu da pochi".
Hè per quessa chì hè ancu più impattu quandu e donne in l'ochju publicu - cumpresu micca solu Markle, ma ancu celebrità cum'è Chrissy Teigen, Beyoncé è Michelle Obama - spartenu e so sperienze cù l'avorto spontaneu. "Anu apertu a porta, sapendu chì quandu una persona dice a verità, dà licenza per tutti noi di fà u listessu", hà scrittu Markle. "In esse invitati à sparte u nostru dolore, inseme facemu i primi passi versu a guariscenza". (Relazionatu: U cuntu onestu di Chrissy Teigen di a so perdita di gravidenza valida u mo propiu viaghju - è tanti altri)
Markle conta a so storia à traversu a lente di 2020, un annu chì "hà purtatu tanti di noi à i nostri punti di rumpitura", hà scrittu. Da l'isolamentu suciale di COVID-19 à l'elezzioni cuntenti à l'omicidi tragicamente ingiusti di George Floyd è Breonna Taylor (è innumerevoli altri neri morti in manu di a polizia), u 2020 hà aghjustatu un altru stratu di difficultà per quelli chì sò. già sperimentendu una perdita inespettata è u dulore. (Connessu: Cumu batte a solitudine in u tempu di a distanza sociale)
In sparte a so sperienza, Markle hà dettu ch'ella spera di ricurdà à e persone di u putere daretu à dumandà solu à qualchissia: "Ste bè?"
"Per quantu pudemu esse in disaccordu, quant'è fisicamente distanziatu cum'è pudemu esse", hà scrittu, "a verità hè chì simu più cunnessi chè mai per via di tuttu ciò chì avemu suppurtatu individualmente è cullettivu questu annu".