Meghan Trainor si apre nantu à ciò chì hà finalmente aiutatu u so affare cù a so Ansietà
Cuntenutu
Trattà cun l'ansietà hè un prublema di salute particolarmente frustrante: Non solu pò esse debilitante, ma a lotta pò esse difficiule da mette ancu in parole. Sta settimana, Meghan Trainor hà dettu nantu à a so battaglia cù l'ansietà è cumu sente un'altra celebrità parlà di a so propria lotta l'aiutò à trattà. (Relativu: Kim Kardashian si apre nantu à affruntà a paura è l'ansietà)
Luni, u cantante di 24 anni hà rivelatu mentre era in u spettaculu Oghje chì l'auditore Carson Daly parlava di a so ansietà l'aiutò cù a so propria lotta. Trainor hà spartutu prima ch'ella soffre d'ansietà è di depressione prima di questu annu, ma hà sempre luttatu per sprime ciò chì vive cù l'ansietà si sente veramente finu à ch'ella hà intesu Daly parlà di a so ansietà in u stessu spettaculu matinu, hà spiegatu.
"Ùn saparà mai quantu u so video m'hà aiutatu à mè è à a mo famiglia", hà dettu Trainor Oghje òspite Hoda Kotb. "Aghju ghjucatu [Daly's Oghje segmentu] per elli è eru cum'è "Eccu cumu mi sentia." Solu ùn pudia dì. Hè difficiule da spiegà-hè a cosa frustrante a più cunfusa di sempre ".
Torna di marzu, Daly hà parlatu di cumu hà patitu d'ansietà è attacchi di panicu dapoi ch'ellu era zitellu. "À le volte, mi pare chì ci sia un tigru di denti di sabre quì è mi ucciderà - aghju paura cum'è se ciò accadessi veramente. Sentite chì site mortu", hà dettu Daly à l'epica. Hà sparte chì hà cuminciatu à vede un terapeuta per aiutà à trattà i sintomi. "Aghju amparatu à abbraccià lu. È speremu chì, solu essendu onestu è forse aprendu, ispirerà l'altri à fà listessu", hà dettu.
Trainor hà pigliatu chjaramente u testimone, spartendu e so proprie sperienze per aiutà à destigmatizà i disordini d'ansietà-chì sò estremamente cumuni. Quasi un terzu di l'Americani trattanu un disordine d'ansietà à un certu puntu di a so vita, secondu l'Istitutu Naziunale di Salute Mentale. È a cundizione hè più cumuna in e donne. L'annu scorsu, u 23 per centu di e donne in i Stati Uniti hà luttatu contr'à un disordine d'ansietà, paragunatu à u 14 per centu di l'omi, riporta u NIMH. (Senza cuntà u fattu chì e malatie mentali cume a depressione è i disordini d'ansietà sò fattori di risicu principali per u suicidiu, chì cresce dinò più veloce trà e donne.)
Se l'ansietà sfascieghja cù a vostra vita di ogni ghjornu, l'esperti accunsenu chì vede un terapeuta pò aiutà à gestisce, qualcosa chì Trainor è Daly anu attestatu. (Eccu cumu cumincià è truvà u megliu terapeuta per voi.) Per aiutà à riduce l'ansietà in u mumentu, pruvate sta meditazione guidata creata da esperti.