Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 4 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 12 Maghju 2025
Anonim
Chì hè Melaleuca è per chì ghjè - Salute
Chì hè Melaleuca è per chì ghjè - Salute

Cuntenutu

U Melaleuca alternifolia, cunnisciutu ancu cum'è arburu da tè, hè un albero di corteccia magra cù foglie allungate verdi, originariu di l'Australia, chì appartene à a famiglia Myrtaceae.

Sta pianta hà in a so cumpusizione parechji cumposti chì anu pruprietà bactericidi, fungicidi, antiinflamatori è curativi, situati per u più in e foglie, da induve l'oliu essenziale hè estrattu. Vede l'incredibili benefici di st'oliu è cumu aduprà per gode di elli.

Per chì ghjè

A Melaleuca hè una pianta ampiamente aduprata per estrarre l'oliu essenziale da e foglie, chì hà numerosi benefici. A causa di e so proprietà bactericidi, l'oliu di sta pianta pò esse adupratu cum'è antisetticu o per aiutà à disinfettà e ferite. Inoltre, aiuta ancu à guarisce e lesioni di a pelle è à riduce l'infiammazione.


Sta pianta migliora ancu l'acne, riducendu u so aspettu, per via di e so proprietà antiinfiammatorie è attenuante a furmazione di novi brufoli, chì hè bactericida è inibisce a crescita di i batteri chì causanu acne, uPropionibacterium acnes.

Pò esse ancu adupratu per trattà i funghi di e unghie, a candidiasi, a tigna nantu à i pedi è u corpu o eliminà a caspa, perchè hà proprietà fungicidi è calmanti, chì in più di aiutà à eliminà i funghi, allevanu ancu i pruriti causati da tigna.

L'oliu Melaleuca pò ancu esse adupratu per prevene u cattivu respiru, è in cunjunzione cù altri olii essenziali, cum'è lavanda o citronella, pò esse adupratu per respingà l'insetti è eliminà i pidocchi.

Chì pruprietà

L'oliu estrattu da e foglie di Melaleuca hà proprietà curative, antisettiche, antifungali, parasiticidi, germicidi, antibatteriche è antiinfiammatorie, chì li danu numerosi benefici.

Contraindicazioni

Di solitu sta pianta hè aduprata per ottene un oliu essenziale chì ùn deve micca esse ingeritu, perchè hè tossicu per via orale. Pò dinò causà allergie in e pelli più sensibili è per questa ragione, si consiglia di diluisce sempre st'oliu in un altru, cum'è l'oliu di coccu o d'amandula, per esempiu.


Possibili effetti collaterali

Ancu se raru, l'oliu di sta pianta pò causà irritazione di a pelle, allergii, pruriti, bruciati, rossi è secchezza di a pelle.

Inoltre, in casu d'ingestione, si pò fà cunfusione, difficultà à cuntrullà i musculi è fà muvimenti è in casi più severi pò causà una diminuzione di a cuscenza.

Sovieticu

Cosa da fà quandu u vostru zitellu hà diarrea è vomitu

Cosa da fà quandu u vostru zitellu hà diarrea è vomitu

Quandu u zitellu hà una diarrea accumpagnata da vomitu, deve e e purtatu à u pediatra u più pre tu pu ibule. Inoltre, hè impurtante di dà à u zitellu erumu ca anu, acqua ...
Cosa hè a rosolia congènita è cumu si tratta

Cosa hè a rosolia congènita è cumu si tratta

U indromu congenitale di a ro olia i face in i zitelli chì a mamma hà avutu cuntattu cù u viru di a ro ella durante a gravidanza è chì ùn hè tata trattata. U cuntatt...