Cume Usà l'Anguria per Regulà a Pressione
Cuntenutu
Manghjà una fetta media di circa 200 g di anguria per 6 settimane consecutive hè un bonu modu per normalizà a pressione sanguigna, essendu un ottimu aghjuntu à l'usu di i medicinali indicati da u cardiologu, ma ùn hè micca per i diabetichi perchè l'anguria hè assai dolce .
E sostanze principali in anguria chì sò responsabili di stu benefiziu sò L-citrulline, potassiu è magnesiu chì sò boni sia per a pressione alta sia per a pressione bassa. Ma in più l'anguria hè ancu ricca in vitamine A, B1, B2, B3 è calciu, fosforu è licopenu, ottimali per nutrisce è purificà u corpu.
Quantità necessaria per calà a pressione
Per chì l'anguria per nurmalizà a pressione sanguigna hè impurtante cunsumà almenu 1 vetru di suchju cù 200 ml d'anguria ogni ghjornu. In più di a parte rossa di l'anguria, a parte verde chjaru, chì forma l'internu di a buccia, hè ancu ricca di nutrienti è deve esse aduprata ogni volta chì hè pussibule. Quelli chì ùn amanu micca u gustu ponu aduprà sta parte per fà u suchju.
Cumu fà u suchju:
Per preparà un suchju di anguria, pudete batte solu a quantità necessaria di anguria in un frullatore o un altru macinatu per fà u suchju. Se vulete più gustu, pudete aghjunghje limone o aranciu, per esempiu. Pudete batte cù o senza sementi, perchè ùn sò micca dannosi.
Un'altra strategia chì cuntribuisce ancu à regulà a pressione sanguigna hè di cunsumà alimenti diuretici ogni ghjornu, perchè sò ancu ricchi di potassiu, cum'è crescione, sedu, prezzemolo, cetriolu, barbabietole è pumate. Scuprite altri esempi quì.