Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 14 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 18 Nuvembre 2024
Anonim
Premio Nobel per la MEDICINA | Relatori: Olivier Jousson e Graziano Guella
Video: Premio Nobel per la MEDICINA | Relatori: Olivier Jousson e Graziano Guella

Cuntenutu

Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.

Una immersione più profonda in u diabete di tip 2

Se u diabete di tipu 2 ùn hè micca in mente, deve esse. I Stati Uniti sò a capitale mundiale sviluppata di a malatia. Vicinu à l'Americani anu o diabete di tipu 2 o a so cundizione precursore, prediabetes. Conta per 1 di ogni 7 dollari chì spende per a salute, secondu l'Associazione Americana di Diabete. È affetta di più in più i millennials.

Parechji studii sò stati fatti nantu à vari aspetti di u diabete di tip 2: cumu travaglianu i trattamenti, quale hè u più influenzatu, è i roli chì ghjucanu a dieta, l'eserciziu, u stress è u sonnu. Healthline hà decisu di prufundà più in stu mondu fighjendu l'esperienze di u ghjornu è i sentimenti di e persone chì campanu cun una situazione chì ùn li dà mai un ghjornu di riposu.


Cumu sò e persone cun diabete di tip 2 à gestisce a situazione? Puderanu pagà sanità è cambiamenti di modu di vita? Cumu a diagnosi cambia e so percezioni di sè stessi è di u so avvene? Quale hè chì li aiuta? È e risposte à ste dumande varienu trà generazioni? Queste sò dumande chjave chì a maiò parte di i studii ùn esploranu micca cumpletamente cum'è vuleriamu.

Per uttene e risposte, Healthline hà incaricatu un sondaggio di più di 1.500 persone cun diabete di tip 2. Avemu dumandatu à millennials, Gen Xers, è baby boomers di parlacci di e so percezioni, preoccupazioni è sperienze. Dopu, per mette i nostri risultati in prospettiva, avemu parlatu cun individui chì campanu cù a situazione è esperti medichi chì anu sperienza di trattallu.

Alcune persone anu dichjaratu di prosperà cù u diabete di tippu 2, mentre chì altri dicenu chì stanu luttendu. A grande maggioranza sò preoccupati per e cumplicazioni gravi di a malattia, cume a perdita di vista o l'attacchi di core. Parechje persone, dighjà occupate cù e carriere è e famiglie, trovanu difficiule à trattà cù u travagliu di gestione di a malatia - ciò chì un specialistu hà chjamatu "un travagliu à tempu pienu". Numerosi sustanziali sò profondamente preoccupati per sapè se puderanu pagà i trattamenti chì necessitanu.


Anu difficultà à dorme.

Eppuru, parechje persone cun diabete di tipu 2 anu riesciutu à fà grandi cambiamenti in a so vita - manghjendu megliu, esercitendu di più - è vedenu u so diagnosticu u ghjornu chì si sò svegliati è anu cuminciatu à fà attenzione à a so salute.

Scuperti principali di l'indagine

L'indagine di Statu di Diabete di Tipu 2 di Healthline hà investigatu e sfide emotive di a malattia, hà identificatu sfarenti disparità trà generazioni, è hà esploratu e preoccupazioni più urgenti di e persone.

Eccu un ritrattu di i risultati principali:

Sfide di stile di vita è successi

Un travagliu di pesu

A perdita di pesu hè una sfida maiò. Più di dui terzi di quelli chì anu diabete di tippu 2 dicenu chì u so pesu attuale affetta negativamente a so salute. Quasi a metà anu pruvatu à perde pesu parechje volte, senza successu à longu andà. In listessu tempu, più di 40 per centu hà segnalatu raramente di esercitassi abbastanza duru per fracassà un sudore.


Una sfida surpresa

Una di e più grandi sfide segnalate puderebbe sorprendervi: a maiò parte di e persone cun diabete di tipu 2 - 55 per centu - anu prublemi per dorme una notte sana.

Storie di successu

Per alcune persone, un diagnosi di diabete di tippu 2 pò sentirsi cum'è una sveglia per inizià una vita più sana. Parechje persone anu segnalatu chì u so diagnosticu li hà purtatu à:

  • manghjà più in bona salute (78 per centu)
  • gestite megliu u so pesu (56 per centu)
  • beie menu alcolu (25 per centu)

Generazione è genere si divide

I più ghjovani anu un tempu più duru cà l'anziani cù e sfide emotive è finanziarie di u diabete di tip 2. Ci hè sempre un stigma attaccatu à a cundizione - è i millenarii ne portanu u pesu.

  • Quasi a metà di i millennial intervistati, è circa un terzu di Gen Xers, anu riferitu di nascondere a so situazione per paura di ciò chì pensanu l'altri.
  • Circa u listessu numeru hà segnalatu sentimentu negativamente ghjudicatu da alcuni fornitori di assistenza sanitaria.
  • U costu impedisce à più di u 40 per centu di i millenarii di seguità sempre e raccomandazioni di trattamentu di u so duttore.

Ci hè ancu una divisione di genere: e donne sò più propensi ch'è l'omi à dì ch'elli mettenu i bisogni di l'altri prima di i soi, è facenu di più sfide chì bilancianu i so bisogni d'autocura cù altre responsabilità.

Sentimenti negativi

Campà cù u tippu 2 di diabete hè un travagliu duru, spessu aggravatu da a preoccupazione. I quattru sentimenti negativi i più cumuni riportati da e persone eranu:

  • stanchezza
  • inchietassi di e cumplicazioni
  • preoccupazione per i costi finanziarii
  • culpabilità per ùn avè micca gestitu bè a cundizione

D’altronde, a magiurità hà dettu ch’elli anu fallutu se i risultati di un test A1C sò troppu alti.

Prospettive pusitive

Ancu se parechje persone sperimentanu sentimenti negativi, a maiò parte di i participanti à l'indagine anu espressu un sensu di empowerment è anu indicatu chì si sentianu spessu:

  • interessatu à truvà novi modi per gestisce a cundizione
  • sapè
  • autosufficiente
  • autoaccettendu

Parechji anu segnalatu dinò sentimenti di forza, resilienza è ottimisimu.

Preoccupazioni di cumplicazione

E persone cun u diabete di tip 2 sò ben cuscenti di e cumplicazioni mediche chì ponu accumpagnà a malattia: dui terzi di i membri anu segnalatu preoccupazione per tutte e complicazioni più gravi. I più impurtanti? Cecità, danni à i nervi, malatie cardiache, malatie renali, ictus è amputazione.

Mancanza di specialisti

Più di u 60 per centu di i participanti à l'indagine ùn anu mai vistu un endocrinologu o un educatore certificatu in diabete, è a maiurità ùn anu mai cunsultatu un dietista. Ciò si adatta à a ricerca chì mostra una di prufessiunali chì si specializanu in diabete di tippu 2 - un prublema chì s'aggrava.

Soldi contra salute

U diabete hè una cundizione costosa. Quasi u 40 per centu di i participanti à l'inchiesta sò inchieti di a so capacità di permette u trattamentu in u futuru.

L'inchiesta è i dati originali di u Statu di Diabetes di Tipu 2 di Healthline ponu esse furniti à media prufessiunali è ricercatori à dumanda. Tutti i comparazioni di dati di sondaggi riportati sò stati testati per a significazione à un livellu di cunfidenza di 90 per centu.

U travagliu di u tippu 2 diabete

Campà cù a diabetes di tip 2 pò sentesi cum'è un travagliu à tempu pienu. À livellu di basa, sta cundizione cronica affetta u modu in u corpu metabolizeghja u zuccheru, chì hè una fonte impurtante di carburante. Più di a maiò parte, e persone cun diabete di tipu 2 anu bisognu di manghjà in modi chì maximizanu a so salute, esercitassi regolarmente, è facenu altre scelte di vita sana ogni ghjornu. In più di questu, anu bisognu di monitorà i so livelli di zuccheru in sangue. Parechji piglianu medicazione ogni ghjornu.

Ancu se u diabete di tippu 1 è di tippu 2 si differenu in modi impurtanti, tramindui implicanu prublemi cù l'insulina, un ormone chì regule u muvimentu di u zuccheru in e cellule di u corpu. Quandu u corpu ùn produce micca insulina, o smette di aduprà efficacemente, u zuccheru si accumula in u sangue è provoca una situazione chjamata iperglicemia. In i primi stadii, questu altu zuccherinu in sangue provoca sintomi sottili, cume a sete è a minzione frequente. Lasciatu incontrollatu, pò dannà i vasi sanguigni, i nervi, l'ochji, i reni è u core.

Alcuni medicinali per a diabete aumentanu u risicu di ipoglicemia, o di zuccaru in sangue assai bassu. Sta cundizione pò causà gravi prublemi, cumpresa a perdita di a cuscenza o ancu a morte.

U diabete di tippu 2 si sviluppa quandu u corpu diventa resistente à l'insulina - vale à dì chì l'hormone ùn hè micca adupratu in modu efficace - o ùn pruduce micca abbastanza insulina per mantene u zuccherinu in sangue in un intervallu di destinazione. Si distingue da u diabete di tip 1, chì hè una malattia autoimmune chì ferma a produzzione di insulina. U diabete di tipu 1 si sviluppa spessu in u corsu di settimane, di solitu in zitelli o ghjovani adulti.

In cuntrastu, a diabetes di tip 2 spessu si sviluppa pianu. A ghjente pò passà anni senza sapè chì l'anu. Per gestì lu, i duttori generalmente cunsiglianu un monitoru di u zuccherinu in sangue, cambiamenti di stile di vita, è medicazione orale ogni ghjornu. In certi casi, u trattamentu cù insulina hè necessariu. Sicondu l'indice di massa corporea (BMI) è altri fattori, i duttori ponu raccomandà una chirurgia di perdita di pesu. Sicondu l'Istituti Naziunali di Salute, un altu IMC hè ligatu à a resistenza à l'insulina.

Hè troppu simplisticu - ancu dannusu - di chjamà u diabete di tippu 2 una "malattia di u stilu di vita". Nimu ùn hè culpèvule di avè sviluppatu. A causa esatta hè scunnisciuta. Sia fattori genetichi sia ambientali probabilmente anu un rolu, riporta a Clinica Mayo. A storia di famiglia mette a ghjente in più risicu. Certi gruppi razziali o etnici, cum'è l'Afroamericani, i Nativi Americani, è i Latini, sò ancu in più risicu. A malatia hè più cumuna in e persone di più di 40 anni, ancu s'ella affetta di più in più i ghjovani adulti.

Ùn importa micca quandu hè diagnosticatu per a prima volta, u diabete di tippu 2 cambia irrevocabilmente a vita di e persone. E visite frequenti di u duttore è i testi per monitorà i livelli di zuccheru in sangue sò raccomandati. Parechje persone stabiliscenu obiettivi dietetichi è di esercitazione. Puderanu avè bisognu di trattà ancu fattori di risicu per e cumplicazioni, cum'è pressione di u sangue o livelli di colesterolu.

Amparà à riduce u stress hè ancu cruciale. U stress mentale pò alzà i livelli di zuccheru in sangue - è campà cù a diabetes di tip 2 pò esse stressante. Ci vole un sforzu per ghjustificà a vita d'ogni ghjornu cù e richieste di una cundizione cronica cumplessa.

U Stile di Vita influenza u risicu è a gravità di u diabete di tipu 2, è à u so tornu, a cundizione pò trasfurmà u modu di vita di una persona. Hè per quessa chì l'indagine di Healthline hà cuncintratu nantu à cume e persone cun diabete di tippu 2 si basanu di ghjornu in ghjornu è cumu si sentenu nantu à l'impattu di a malattia in a so vita.

U travagliu di stile di vita

L'inchiesta di Healthline hà trovu chì a maiò parte di l'adulti - in particulare di i più anziani - si sentenu abbastanza bè cumu si gestiscenu a diabetes di tip 2. A grande magiurità hà dettu ch'elli sò bè ​​sustenuti da i so cari. Più di a metà hà dichjaratu chì si sentenu ben informati, autosufficienti o resistenti à ghjornu o à settimana. Dopu à u so diagnosticu, a maiò parte anu dettu ch'elli anu cuminciatu à manghjà più in modu salutariu, à esercitassi di più, è à gestisce megliu u so pesu.

Ma ci hè un latu inversu à quellu ritrattu assulanatu. Dui terzi di i participanti à l'indagine anu dettu chì u so pesu attuale affetta negativamente a so salute. Più di 40 per centu hà dettu ch'elli raramente si esercitanu abbastanza duru per sudà. E minurità impurtanti - in particulare adulti più ghjovani - anu dichjaratu chì si sentenu stanchi, ansiosi o culpevuli di cume gestiscenu a situazione.

Questi risultati ponu sembra cuntradittorii, ma u diabete di tip 2 hè una situazione cumplessa. Hè una persona rara chì pò seguità tutte l'indicazione di u so duttore à un T. Hè per quessa hè impurtante di stà realistu. A gestione di a malatia hè un attu di equilibriu: un chjucu chjucculu di cicculata ogni tantu va bè, ma un candileru king-size ogni ghjornu ùn hè micca.

"Incuntrate a ghjente induve sò, è li aiutate à fà scelte di vita realistiche", hà dettu Laura Cipullo, RD, CDE, chì hà scrittu u libru "Ogni ghjornu Diabetes Meals: Cooking for One or Two". In a so pratica, aiuta a ghjente à cuncintrà si nantu à i cambiamenti à longu andà, micca e riparazioni rapide.

Ma ancu e persone chì si impegnanu à cambià e so abitudini puderebbenu truvà i so sforzi impediti da a festa d'anniversariu occasionale, impegni di travagliu, o fattori fora di u so cuntrollu.

"Quandu mi sò statu diagnosticatu, eru 45 chilò più pesante ch'è avà", hà dettu Shelby Kinnaird, autore di u blog Diabetic Foodie è di u libru "The Pocket Carbohydrate Counter Guide for Diabetes".

Ancu s’ella hà mantenutu u pesu, u so prugramma di viaghju impegnatu face l’eserciziu cutidianu duru. Ultimamente, hà sperimentatu u "fenomenu di l'alba", chì si riferisce à u zuccheru in sangue in alta mattina causatu da un sordu di ormoni. Per avà, ùn hà micca trovu una suluzione à longu andà. «Tuttu ciò chì aghju pruvatu ùn funziona micca di manera cuerente. Questa hè a sfida più grande chì aghju da affruntà à u mumentu ".

Similmente, Cindy Campaniello, capimachja di Rochester, NY, capitulu di u gruppu di sustegnu DiabetesSisters, travaglia duramente per equilibrà i bisogni di a gestione di u diabete di tipu 2 cù e responsabilità di una vita impegnata. Pruvà à stà nantu à una dieta specifica hè "orribile", hà dettu, micca perchè l'alimentu ùn sia micca gustosu ma per via di u tempu necessariu per pianificà è preparà i pasti.

"A sai, avemu una vita", hà dettu Campaniello. Ella disse à Healthline nantu à e sfide di crià dui picciotti attivi mentre preparava pasti sani cù proteine, prudutti freschi è carboidrati limitati. "Ùn pudete micca dì à i vostri figlioli," Avemu da avè McDonald's stasera "," hà spiegatu. "Ùn pudete micca funziunà cun diabete uttenendu qualchì alimentu trasfurmatu in a vostra pausa di pranzu".

Pesu è stigma

Malgradu u sforzu ch'elli anu versatu per fà cambiamenti sani, vicinu à a mità di i participanti à l'indagine di Healthline hà dettu chì a gestione di u pesu ferma una grande sfida: anu pruvatu à perde pesu parechje volte senza successu à longu andà.

U duttore Samar Hafida, endocrinologu di u Joslin Diabetes Center di Boston, hà dettu à Healthline chì, in media, e persone ch'ella tratta anu pruvatu trè o più diete di moda. "Ùn ci hè micca una gestione di a diabetes chì ùn include micca una alimentazione sana è l'attività fisica", hà dettu, ma i cunsiglii di dieta à a moda ponu cunduce a ghjente. "Ci hè una bundanza di misinformazione fora".

Hè una di e ragioni per chì a perdita di pesu permanente elude tanti. Un altru hè chì e persone chì affrontanu sfide di pesu ùn possanu micca riceve interventi medichi utili, o alcunu aiutu.

Accatastatu annantu à queste sfide hè u stigma assuciatu à u diabete di tipu 2 è u pesu, in particulare per i più ghjovani.

"Aghju avutu una zitella appena l'altra settimana chì era ligeramente in sovrappesu", hà dettu Veronica Brady, PhD, CDE, portavoce di l'Associazione Americana di Educatori di Diabete chì travaglia ancu in un centru medicu in Reno, NV. "Ciò ch'ella m'hà dettu quandu l'aghju scunnisciuta era," Spergu veramente d'avè u diabete di tip 1 è micca di u tippu 2. "Cù u tippu 2, a ghjovana donna temia:" A ghjente hà da pensà chì aghju diabete perchè ùn l'aghju micca Ùn avete micca autocontrolu "."

L'attrice S. Epatha Merkerson, di Law and Order è di a fama di Chicago Med, cunnosce u stigma di u diabete di tippu 2 - largamente per esperienze cù membri di a famiglia chì avianu a malattia ma ùn ne anu mai parlatu. I so parenti ùn anu mancu dettu a parolla "diabete".

"Mi ricordu quandu eru zitellu, i vechji di a mo famiglia diceranu sempre" Oh, hà un toccu di zuccheru ", hà dettu Merkerson à Healthline," Allora mi sò trovu dicendu quessa è ùn capiscu micca veramente, chì hè un toccu di zuccheru? Sì sia diabeticu o ùn sì micca ".

Essendu francu nantu à a so situazione, Merkerson spera di diminuì l'imbarazzamentu chì parechje persone sentenu. Hè per quessa ch'ella hè una difensore di l'America's Diabetes Challenge, sponsorizata da Merck è l'Associazione Americana di Diabete. L'iniziativa incuragisce e persone à fà cambiamenti di stile di vita è seguità i piani di trattamentu per migliurà a gestione di u diabete di tip 2.

Quandu Merkerson hè stata diagnosticata 15 anni fà, hà duvutu accettà quantu pesu avia guadagnatu. Quandu hà lasciatu Law and Order, hà dettu: "Aviu un armariu chì passava da 6 à 16." Hà avutu un certu imbarazzu per vede cresce a so dimensione nantu à a televisione naziunale - ma era ancu motivata à fà cambiamenti.

"Aviu 50 anni quandu sò stata diagnosticata", hà spiegatu, "è aghju capitu à l'epica chì manghjava cum'è un zitellu di 12 anni. A mo tavula, u mo cibu, è e mo scelte eranu cusì fora di u graficu. Dunque, era a prima cosa chì devu fà, era di capì cumu manghjà megliu, cumu cucinà, cumu fà a compra - tutte queste cose ".

Stress è fatigue

Datu tuttu u travagliu implicatu in a gestione di u diabete di tip 2, ùn hè micca da stupisce chì guasi u 40 per centu di e persone inchiestate anu dichjaratu di sentesi esausti ogni ghjornu o à settimana. Cum'è spessu, più di 30 per centu anu dichjaratu chì si sentenu culpevuli di cumu si gestiscenu a cundizione.

Lisa Sumlin, PhD, RN, infermiera clinica specialista in diabete, trova sti perspettivi familiari. I so clienti in Austin, TX, tendenu à esse immigrati à bassu redditu, spessu travaglianu più impieghi per ghjunghje. Aghjunghje i compiti necessarii per gestisce u diabete di tipu 2 richiede ancu più tempu è energia.

"Dicu à i pazienti tuttu u tempu: hè un travagliu à tempu pienu", hà dettu.

È ùn hè micca unu per u quale ponu piglià accurtatoghji.

Ancu i testi medichi essenziali ponu attivà u stress. Per esempiu, i duttori urdinanu un test A1C per amparà nantu à i livelli media di zuccheru in sangue di un individuu in i mesi precedenti. Sicondu a nostra indagine, guasi 40 per centu di e persone trovanu stresu d'aspittà i so risultati A1C. È u 60 per centu sentenu ch'elli anu "fallutu" se i risultati tornanu troppu altu.

Hè un prublema chì Adam Brown hà intesu parlà di parechje volte. Brown, editore senior di diaTribe, vive cù u diabete di tip 1 è scrive a famosa colonna "Adam's Corner" di a publicazione, chì offre cunsiglii à e persone cun diabete di tip 1 è tip 2. Hà ancu trattatu u tema di u stress A1C in u so libru, "Spots Bright & Landmines: The Diabetes Guide I Wish Someone Had Hand Me".

"A ghjente entra spessu in i so appuntamenti medichi chì si sentenu ghjudicati è si sentenu cum'è se i numeri di u metru [glucosiu] o di u so A1C ùn sò micca in portata, si sentenu cum'è avè un cattivu gradu", hà dettu Brown à Healthline.

Invece di avvicinassi à questi numeri cum'è i gradi, suggerisce di trattalli cum'è "informazioni per aiutà à piglià decisioni". Questu rinfresca i risultati di a prova, hà dettu: "Ùn dice micca:" Adam sì una cattiva persona cun diabete perchè u vostru numeru hè veramente altu ".

U stress attornu à i risultati di i testi cuntribuisce à un altru grande prublema: "burnout di diabete". Sicondu u Centru di Diabetes Joslin, questu hè un statu in quale e persone cun diabete "stancanu di gestisce a so malattia o semplicemente ignoranu per un periudu di tempu, o peghju, per sempre".

Alcune persone fantasìanu di fà ghjustu.

"Cum'è qualcunu m'hà dettu in a mo riunione di u [gruppu di supportu] l'altra notte," Kinnaird hà dettu: "" Vogliu solu piglià un ghjornu di liberu da a diabete "."

Generazione è genere si divide

Lacune di generazione

Puderete guasi dì chì l'adulti più ghjovani cù u tippu di diabete 2 trattanu una malattia diversa in tuttu, paragunatu à l'anziani cù a malattia. Hè cusì distinte e so sperienze, soprattuttu quandu si paragunanu i millenarii cù i baby boomers. I cuntrasti sò impressiunanti, è micca in un bonu modu per l'adulti più ghjovani.

L'inchiesta di Healthline hà rivelatu una scala slittiva di sentimenti è sperienze trà i diversi gruppi d'età. A maiò parte di i baby boomers, di 53 anni è più, anu ripurtatu prospettive pusitive nantu à i so sforzi per gestisce a diabetes di tip 2, e so interazzione cù l'altri, è u so sensu di sè. In cunfrontu, proporzioni più alti di millenarii, di 18 à 36 anni, anu dichjaratu chì anu sperienze negative in queste zone. E risposte di Gen Xers di solitu cascavanu trà l'altri dui gruppi, cum'è in età.

Per esempiu, più di 50 per centu di i millenarii è più di 40 per centu di Gen Xers anu dichjaratu chì si vergugnavanu di i so corpi ogni ghjornu o à settimana. Solu u 18 per centu di i baby boomers si sentenu simile. In listessu modu, i sentimenti di culpabilità, imbarazzamentu è ansietà sò più spessu sperimentati da millennials è Gen Xers di l'adulti anziani.

Quandu Lizzie Dessify hà amparatu à 25 anni ch'ella avia u diabete di tippu 2, hà tenutu u diagnosticu secretu per più di un mese. Quandu ella hà cunfidatu eventualmente à l'altri, e so reazzioni ùn anu micca inspiratu autoconfianza.

"Ùn pensu micca chì nimu sia statu sorpresu", hà dettu Dessify, chì travaglia da terapeuta di salute mentale di a scola in Pittsburgh, PA. "Ùn aghju micca capitu quantu avia lasciatu male a mo salute, ma ovviamente tutti intornu à mè avianu vistu".

E persone in a so vita eranu simpatiche, ma pochi anu cridutu ch'ella puderia riversà a prugressione di a malatia. Hè stata "un pocu scuraggiante", hà dettu.

David Anthony Rice, un interprete di 48 anni è cunsultante di stampa, hè statu ancu in silenziu nantu à a situazione dapoi u so diagnosticu 2017. Certi membri di a famiglia è amichi a sanu, ma ellu ùn hè dispiacente à discute i so bisogni dietetichi.

"Ùn vulete micca andà in giru dicendu à tutti:" Oh, sò diabeticu, allora quandu vengu in casa vostra, ùn possu manghjà què ", hà dettu. "Hè una di e mo più grande sfide, solu ùn mi isulanu micca."

Rice resiste à pruvà u zuccherinu in sangue in u travagliu, o ancu davanti à i so figlioli. "Pichjendu u mo ditu davanti à elli - ùn mi piace micca fà quessa perchè li face paura", hà spiegatu.

L'inchiesta di Healthline suggerisce chì hè abbastanza cumunu per i millenarii è Gen Xers per piattà a cundizione. Rispuntendu à i baby boomers, questi gruppi di età eranu più propensi à dì chì u diabete di tippu 2 hà interferitu cù e relazioni romantiche, causatu sfide à u travagliu, o purtatu à e persone à fà supposizioni negative nantu à elli. Si sentenu isolati più spessu di i baby boomers.

Queste sfide puderebbenu avè qualcosa à chì vede cù u fattu chì a cundizione sia spessu vista cum'è a malatia di una persona anziana.

Rice ùn avia mai intesu à nimu di a so generazione parlà d'avè un diabete di tippu 2 finu à chì ùn vide a personalità televisiva Tami Roman parlà di e so sperienze nantu à a serie VH1 Basketball Wives.

"Hè a prima volta chì l'aghju intesu parlà à voce alta da qualchissia di a mo età", hà dettu. L'hà cummossu in làcrime. "Era cum'è" Aghju 48 anni "Aghju 48 anni, è aghju trattatu cun questu".

In certi casi, un sensu di vergogna o di stigma pò ancu influenzà e sperienze sanitarie di l'adulti più ghjovani. Vicinu à a metà di i millennials è quasi un terzu di Gen Xers anu dichjaratu chì si sentenu ghjudicati da alcuni fornitori di assistenza sanitaria per a manera di gestisce a diabetes di tip 2. Circa a listessa proporzione hà dettu ch'elli anu ritardatu à vede un prufessore sanitariu perchè temenu tali ghjudizii.

Hè un prublema, postu chì i prufessiunali sanitarii ponu furnisce un sustegnu enorme per aiutà e persone à gestisce a situazione. Dessify, per esempiu, ricunnosce u so duttore per avè aiutatu à capisce i cambiamenti ch'ella avia da fà per migliurà a so salute. Hà fattu più di a so dieta, hà rinfurzatu a so rutina d'eserciziu, è hà persu 75 chilò in trè anni. Avà i so risultati di test A1C sò à livelli quasi nurmali. Hà ancu iniziatu una piccula impresa cum'è allenatrice di fitness.

Mentre tali storie di successu sò una parte impurtante di u ritrattu, parechji millenarii ùn andanu tantu bè.

Un studiu di 2014 in Medicina Diabetica hà trovu chì, paragunatu à l'adulti anziani cun diabete di tip 2, quelli chì anu da 18 à 39 anni eranu menu propensi à manghjà in bona salute è à piglià insulina cum'è raccomandatu. I più ghjovani anu avutu peghju puntu di depressione cà l'anziani.

"Ùn anu micca u quadru cuncettuale per una cundizione crònica chì necessiteghja vigilenza è surviglianza per tutta a vita", spiega u duttore Rahil Bandukwala, un endocrinologu di u MemorialCare Saddleback Medical Center in u Sud di a California.

Hè più deprimente per l'adulti più ghjovani à capiscia chì u diabete di tipu 2 serà cun elli per u restu di a so vita, aghjunse, perchè u restu di a so vita hè tantu longu.

E persone più giovani cun diabete di tip 2 affrontanu ancu altri prublemi urgenti, cume i soldi. Più di u 40 per centu di i millenarii dicenu chì certe volte ùn seguitanu micca i trattamenti raccomandati per via di u costu. Quasi un terzu hà dichjaratu chì avia pocu o micca una copertura d'assicuranza sanitaria. Parechji di quelli chì anu assicuranza anu dettu ch'elli sò lasciati cun grandi fatture.

Millennials, è in una misura minore Gen Xers, eranu ancu più propensi à i baby boomers à dì chì trovanu difficiule à bilancià i bisogni di autocura cù altre responsabilità.

U duttore Bandukwala ùn hè micca surpresu. Hà trovu chì in generale, i millenarii sò una generazione assai stressata. Parechji si preoccupanu di truvà è mantene impieghi in un mondu in rapida evoluzione cù una economia globalizata competitiva. Alcuni aiutanu ancu à curà i genitori o i nanni cù bisogni finanziarii o medichi.

"Hè potenzialmente assai sfida", hà dettu, "di aghjunghje a cura di u diabete cum'è un altru travagliu".

U sessu divide

E divisioni generaziunali ùn eranu micca l'uniche disparità in mostra in i risultati di l'indagine - mancanze significative apparsu ancu trà donne è omi. Molte più donne chì omi anu segnalatu difficultà cù u pesu. E donne eranu più propensi à dì chì a so gestione di u diabete di tippu 2 hà bisognu di migliurà. Anu ancu più prublemi per equilibrà l'autocura cù altre obbligazioni.

Andrea Thomas, un dirigente di una urganizazione senza scopo di lucro in Washington, D.C., sente spessu chì ùn hà micca u tempu di gestisce u diabete di tippu 2 cù a so attenzione quant'ella vuleria.

"Odiu dì chì sò in modu di cattiva abitudine, induve travagliu assai, viaghju assai avanti è indietru in California perchè u mo babbu hè malatu, stò presidendu stu cumitatu in chjesa", hà dettu. . "Hè ghjustu, induve l'aghju adattatu?"

Thomas si sente bè educatu nantu à a so situazione. Ma hè difficiule di stà in cima à ogni elementu di gestisce lu - esercitassi, manghjà bè, monitorà u zuccherinu in sangue, è tuttu u restu.

"Ancu mentre dicu à e persone chì vogliu esse una donna assai vechja un ghjornu, chì viaghja in u mondu, ci hè quella disconnessione trà ciò chì devu fà per piglià cura di me, è ciò chì sto in realtà".

A storia di Thomas puderia risunà cù parechje donne chì anu rispostu à l'indagine di Healthline.

Quasi u 70 per centu hà dettu ch'elli mettenu i bisogni di l'altri davanti à i soi, malgradu a so vita cù una malatia cronica. In cunfrontu, un pocu più di u 50 per centu di l'omi anu dettu listessa. Ci hè da stupisce chì e donne anu più prublemi per equilibrà l'autocura cù altre responsabilità?

"Pensu chì e donne anu u so propiu inseme di sfide uniche quandu si tratta di diabete di tip 2", hà dettu Thomas. Hè impurtante per e donne di cunsiderà cumu si occupanu di sè stesse, hà aghjustatu, è ne facenu una priorità.

Sue Rericha, mamma di cinque figlioli è autore di u blog Diabetes Ramblings, accunsente.

"Parechje volte, ci mettimu l'ultimi", hà dettu, "ma continuu à ricurdà, quandu site in un aereo è facenu u so cuntrollu di sicurezza è parlanu di a maschera d'ossigenu, dicenu à e persone chì viaghjanu cù i zitelli , mettite a vostra propria maschera prima è dopu aiutate à qualchissia altru. Perchè sì ùn simu micca boni per noi stessi, ùn anderemu micca induve duvemu esse per aiutà l'altri ".

Preoccupazioni è decisioni mediche

Cumplicazioni

Parechje di e persone cun diabete di tippu 2 chì Healthline hà intervistatu dicenu chì campanu cun un pesu di grave preoccupazioni per e conseguenze potenzialmente terribili di a malattia.

Queste complicazioni ponu include perdita di visione, malatie cardiache, malattie renali, è ictu. A diabete pò ancu causà neuropatia chì induce u dolore è l'ingurbi, o danni à i nervi, in e mani o in i pedi. Questa intumulazione pò lascià à e persone incuscenti di e ferite, chì ponu resultà in infezioni è ancu amputazioni.

L'inchiesta hà trovu chì dui terzi di e persone cun diabete di tippu 2 si preoccupanu di tutte e cumplicazioni più gravi di a malatia. Ciò face di sta questione a preoccupazione più cumuna segnalata. U numaru più grande - 78 per centu - preoccupa per a perdita di visione.

Merkerson hà vistu alcune di e peghju cunsequenze di a malatia trà i so parenti.

"U mo babbu hè mortu da complicazioni", hà dettu. «A me minnanna hà persu a vista. Aviu un ziu chì avia amputazioni di l'estremità inferiore ".

I rispondenti à l'indagine chì anu identificatu cum'è Afro-Americani o Latini, è donne di tutte e sfondate, eranu i più propensi à segnalà e preoccupazioni relative à a complicazione. A ghjente tende ancu à inchietassi di più s'elli campanu in o vicinu à u "," una fascia di stati per u più meridiunali chì i Centri di i Stati Uniti per u Cuntrollu è a Prevenzione di e Malatie anu identificatu chì anu tassi alti di diabete di tippu 2.

Questu pò ùn esse micca sorprendente, datu chì i studii anu trovu tassi più alti di complicazioni legate à u diabete in minoranze etniche è donne, paragunatu cù i bianchi è l'omi.

A Dottoressa Anne Peters travaglia da endocrinologa in duie cliniche di a zona di Los Angeles - una in i ricchi Beverly Hills è una in u quartiere di redditu più bassu di East Los Angeles. Hà rimarcatu chì e persone tendenu à sviluppà cumplicazioni nanzu à a vita in a clinica East L.A., chì serve una populazione chì ùn hè micca assicurata è principalmente latina.

"In a comunità East L.A., ricevenu tutte queste complicazioni ghjovani", hà dettu. "Ùn aghju mai vistu cecità è amputazioni in a mo pratica Westside in 35-anni-anni, ma aghju fattu quì perchè ùn ci hè statu un accessu per tutta a vita à l'assistenza sanitaria".

Dormi

L'inchiesta di Healthline hà trovu chì più di a metà di e persone cun diabete di tippu 2 anu prublemi à dorme. Chì puderia sembra minore, ma pò creà un ciclu problematicu di malattia.

U Centru di Diabetes Joslin nota chì u zuccherinu in sangue pò purtà à a sete è urinazioni frequenti, cusì e persone cun diabete di tippu 2 ponu svegliarsi parechje volte à a notte per beie o andà in bagnu. D'altra parte, u zuccherinu in sangue pò causà sentimenti disturbanti di sonnu di tremore o di fame. U stress, a preoccupazione è u dolore da a neuropatia ponu ancu interferisce cù u sonnu.

Un studiu di 2017 hà segnalatu chì i disordini di u sonnu è a depressione chì disturbanu u sonnu sò più cumuni in e persone cun diabete di tip 2. A so volta, quandu a ghjente ùn dorme micca bè, pò peghju u so diabete: un studiu di 2013 in Diabetes Care hà trovu chì i livelli di glucosiu in sangue sò stati affettati negativamente quandu e persone cun diabete di tippu 2 durmianu troppu cortu o troppu longu.

"Dumandu sempre à a ghjente, soprattuttu s'elli anu zuccheru in sangue in a mattina alta, quantu dorme site è u vostru ambiente di a camara favurisce u sonnu?" disse Brown. Hà currispunditu cù parechje persone chì cercanu cunsiglii nantu à a gestione di a diabetes. À parè soiu, parechji ùn si rendenu micca contu di l'impurtanza di u sonnu.

"L'indirizzu di u sonnu pò avè veramente grandi impatti u ghjornu dopu, in termini di menu resistenza à l'insulina, di più sensibilità à l'insulina, di menu brami di zuccheru è di carboidrati, di più brama di esercitassi è di megliu umore", aghjunse. "A quantità di impattu chì pudete uttene da aiutà à qualchissia dorme di più, pensu, hè assai sottovalutata".

Chirurgia metabolica

Malgradu a preoccupazione per e cumplicazioni da a diabetes di tip 2, menu di un quartu di i rispondenti à l'indagine sò disposti à cunsiderà a chirurgia metabolica cum'è una opzione di trattamentu. A metà hà dettu chì hè troppu periculosu.

Tali attitudini persistenu malgradu i benefici documentati di a chirurgia metabolica, chjamata ancu chirurgia bariatrica o di perdita di pesu. I vantaghji potenziali ponu allargassi oltre a perdita di pesu.

Per esempiu, circa u 60 per centu di e persone cun diabete di tipu 2 chì si sottuponghenu un tippu di chirurgia metabolica ottenenu a remissione, hà ripurtatu un studiu 2014 in The Lancet Diabetes & Endocrinology. "Remissione" significa generalmente chì i livelli di zuccheru in sangue in digiunu cadenu à livelli normali o prediabetes senza medicazione.

In una dichjarazione cumuna publicata in 2016, un gruppu d'organizazioni internaziunali di diabete hà cunsigliatu à i duttori di cunsiderà a chirurgia metabolica cum'è una opzione di trattamentu per e persone cun diabete di tip 2 chì anu un BMI di 30,0 o superiore è chì anu difficultà à cuntrullà i so livelli di zuccheru in sangue. Dapoi, l'Associazione Americana di Diabetes hà aduttatu a raccomandazione in i so standard di cura.

U duttore Hafida, à u Centru di Diabetes Joslin, ùn hè micca surpresu da a resistenza à a cirurgia. "Hè sottoutilizatu è altamente stigmatizatu", hà dettu. Ma sicondu ella, "hè u trattamentu u più efficace chì avemu".

Accessu à a cura

I spezialisti in a cura di u diabete di tippu 2 ponu fà una sfarenza maiò à e persone chì campanu cù a cundizione - ma parechji ùn accede micca à i so servizii.

Frà i participanti à l'indagine di Healthline, 64 per centu anu dettu ch'elli ùn avianu mai vistu un endocrinologu. Più di a mità anu dettu ch'elli ùn anu mai vistu un dietista o nutrizziunistu, chì puderia aiutà li à aghjustà a so dieta. È solu 1 in 10 hà segnalatu avè vistu un terapeuta o un cunsiglieru più di trè volte à l'annu - ancu se un quartu di i participanti anu dettu ch'elli avianu statu diagnosticati di depressione o ansietà.

U diabete di tippu 2 hè una malattia liata à u sistema endocrinu, o à l'ormoni è e ghiandole di u corpu. Sicondu u duttore Saleh Aldasouqi, endocrinologu capu di l'Università Statale di Michigan, un duttore di primaria pò gestisce u trattamentu di casi "senza cumplicazioni", basta ch'elli sianu ben educati nantu à a cundizione. Ma sì qualchissia cun diabete di tippu 2 hà prublemi cù i livelli di zuccheru in sangue, sì anu sintomi di complicazioni, o se i trattamenti convenzionali ùn funzionanu micca, hè cunsigliatu di vede un endocrinologu.

In certi casi, u duttore di una persona li puderebbe riferisce à un educatore di diabete certificatu, o CDE. Stu tipu di prufessiunale hà una furmazione specifica per educà è sustene e persone cun diabete.Medici di primaria, infermieri, dietisti, è altri fornitori di assistenza sanitaria ponu tutti furmà per diventà CDEs.

Postu chì tanti sfarenti tippi di fornitori ponu esse CDE, hè pussibule di vedene unu senza rendeci contu. Ma per ciò ch'elli sanu, 63 per centu di i participanti à l'indagine anu dichjaratu ch'elli ùn l'anu mai cunsultatu unu.

Allora, perchè ùn sò più persone chì anu diabete di tippu 2 à riceve attenzione specializata?

In certi casi, l'assicuranza ùn pagarà micca per visite specializate. O i specialisti ùn accettanu micca certi piani d'assicuranza.

Brady hà vistu stu prublema da vicinu, travagliendu cum'è CDE in Reno, NV. "Tutti i ghjorni si sente," e persone di u settore privatu ùn accettanu micca a mo assicuranza ", hà dettu," è secondu a vostra assicurazione, vi diceranu: "ùn pigliemu micca novi pazienti".

Una scarsità diffusa di endocrinologi pone ancu barriere, soprattuttu in e zone rurali.

A nazione hà 1.500 endocrinologhi adulti menu di quantu hà bisognu, secondu un studiu di u 2014. Frà quelli chì travaglianu in u 2012, 95 per centu eranu situati in e zone urbane. A megliu copertura hè stata in Connecticut, New Jersey è Rhode Island. U peghju hè statu in Wyoming.

In vista di tali disparità, hè sensu chì a nostra indagine hà trovu differenze regiunali. E persone in u Nordeste eranu i più propensi à segnalà avè vistu un endocrinologu parechje volte à l'annu. Quelli di l'Occidente è di u Midwest eranu i menu propensi à dì ch'elli ne anu mai vistu unu.

Senza un sforzu cuncertatu per affruntà a scarsità di endocrinologi, u prublema cresce.

Puderia culpisce in particulari i ghjovani adulti.

Cum'è unu in The Lancet Diabetes & Endocrinology hà dettu, più una persona hè ghjovana quandu hè diagnosticata cun diabete di tip 2, più grande serà l'impattu nantu à a so speranza di vita. In parte, hè perchè l'età più chjuca di iniziu pò purtà à cumplicazioni precedenti.

Mentre chì parechji ghjovani cun diabete di tipu 2 puderanu prufittà di l'assistenza specializata, a nostra indagine hà trovu chì 1 in 3 millenniali chì hè statu cunsigliatu di vede un endocrinologu hà difficultà à truvà unu.

Costu di cura

L'inchiesta hà trovu chì i costi finanziarii di u diabete di tippu 2 sò un prublema di primura. Vicinu à u 40 per centu di i rispondenti si preoccupanu di a so capacità di pagà a cura in u futuru. Forse ancu di più inquietante, guasi 1 in 5 hà dettu chì i costi li anu impeditu à le volte di seguità l'istruzzioni di trattamentu di i so duttori.

Sicondu un rapportu da l'Associazione Americana di Diabetes, u costu di u paese per u diabete di tipu 1 è di tipu 2 - $ 327 miliardi in 2017 - hè aumentatu di 26 per centu in cinque anni. L'ultimu cuntu ammontava à 9 601 $ per individuu cun diabete. Parechje persone ponu malamente pagà a parte rigida di a tabulazione ch'elli devenu copre.

Trà i participanti à l'inchiesta, guasi 30 per centu anu dettu ch'elli anu una cupertura d'assicuranza chì li lascia cù grandi fatture. Alimentazione nutritiva, appartenenza à a palestra è attrezzi per eserciziu costanu soldi. Benintesa, cusì facenu visite è trattamenti sanitarii - cumpresi i medicazione.

"I costi di i medicazione antihiperglicemichi, in particulare l'insulina, sò diventati una barriera per u trattamentu di a diabete", hà riferitu un studiu 2017 in Current Diabetes Reports.

Cum'è parechje persone, Kinnaird hà sappiutu a puntura di i costi di medicazione. Indipindente, hà duvutu cumprà una nova assicurazione dopu chì a so prima assicuratrice abbia surtitu i scambii di a Legge di Cura Affordabile. U cambiamentu ùn hè statu bonu per u so portafogliu: un suministru di trè mesi di medicazione chì costava 80 $ avà custa 2.450 $.

A volte, e persone cun diabete piglianu menu medicazione di quella prescritta per fà durà.

Questa emissione hà attiratu l'attenzione dopu chì un ghjuvanottu cun diabete di tippu 1 sia mortu l'annu scorsu. Quandu Alec Raeshawn Smith hà invechjatu fora di a copertura assicurativa di i so parenti, u prezzu di a so insulina hè troppu altu. Hà cuminciatu à raziunà e dosi per fà durà. In un mesi, era mortu.

Campaniello hà fattu un picculu raziunamentu propiu. Anni fà, si ricorda di avè pagatu 250 $ ogni trè mesi per un novu tippu d'insulina à azzione lunga. A droga hà purtatu i so livelli A1C drammaticamente. Ma quandu u so duttore hà rivisatu i risultati di i so testi, hà suspettatu chì Campaniello avia "ghjucatu" cù a so insulina.

"Aghju dettu:" Eppuru, se mi dicite chì a salvaghju qualchì volta versu a fine di u mese, perchè ùn mi ne possu micca permessu ", hà ricurdatu Campaniello," 'avete ragione!' "

Previsibilmente, l'indagine Healthline hà trovu chì e persone à redditu più bassu eranu più propensi à segnalà preoccupazioni nantu à u costu di l'assistenza è a copertura assicurativa. U listessu hè statu veru per quelli in a cintura di diabete.

E ricerche in a populazione più larga anu ancu trovu disparità etniche è razziali: trà e persone sottu à l'età di 65, u 17 per centu di i Latino-Americani è u 12 per centu di l'Afroamericani ùn eranu micca assicurati in 2016, paragunatu cù l'8 per centu di l'Americani bianchi, hà riferitu u Kaiser Fundazione Famiglia.

Quandu una persona ùn si pò permette di pagà più di uni pochi di dollari à u mese, pò limità e so opzioni di trattamentu, hà dettu Jane Renfro, infermiera praticante chì si face vuluntaria in una clinica di salute in Falls Church, VA, per pupulazioni micca servite è senza assicurazione.

"Avemu da esse sicuri chì i medicazione chì sceglemu sò quelli chì sò generichi è offerti à prezzi assai bassi - per esempiu, 4 $ per un suministru mensile, 10 $ per un suministru di trè mesi", hà spiegatu. "Què limita l'ambitu di e terapie chì pudemu offre."

A chjama di svegliu

Nuddu sceglie di avè un diabete di tipu 2 - ma e decisioni chì e persone piglianu ponu influenzà potenzialmente cumu si progredisce a malattia. Per parechji di quelli chì Healthline hà intervistatu, a diagnosi hè stata cum'è una sveglia chì li hà spinti à caccià abitudini più sane. Malgradu e sfide chì anu avutu, assai anu riferitu d'avè fattu passi serii per migliurà a so salute.

L'inchiesta di Healthline hà trovu chì u 78 per centu hà segnalatu di manghjà megliu per via di u so diagnosticu. Più di a metà hà dettu chì esercitanu di più è stanu perdendu pesu o gestendu megliu u so pesu. È mentre parechji trovanu u percorsu grezzu, solu circa un quartu pensanu chì ci hè assai di più ch'elli devenu fà per gestisce a so salute.

Gretchen Becker, u parulaghju daretu à u blog Wildly Fluctuating è autore di "The First Year: Type 2 Diabetes", hà spartutu qualchì penseru cù Healthline nantu à cumu a diagnosi l'ha purtata à seguità i cambiamenti ch'ella vulia fà:

"Cum'è a maiò parte di l'Americani, aviu provatu senza successu à perde pesu dapoi anni, ma qualcosa hà sempre sabotatu i mo sforzi: forse una grande festa cù deliziosi tentatori o solu una cena cù troppu cibu. Dopu u diagnosticu, aghju pigliatu e cose più in seriu. Sì qualchissia hà dettu: "oh, un picculu morsu ùn vi ferisce micca", puderia dì, "sì, sarà." Allora aghju attaccatu à una dieta è aghju persu circa 30 libbre ".

"Se ùn avessi avutu diabete", hà continuatu, "averia continuatu à guadagnà pesu, è avà mi sentu scomoda. Cù u diabete, ùn sò micca solu righjuntu un IMC normale, ma a mo dieta hè in realtà più piacevule di ciò chì manghjava prima ".

Dessify attribuisce ancu u diagnosticu per spinghje la à fà un cambiamentu in a so vita.

Mentre era incinta di u so figliolu, hè stata diagnosticata cun diabete gestazionale. Sei settimane dopu a so nascita, i livelli di zuccheru in sangue di Dessify sò rimasti alti.

Quandu hà avutu u diagnosticu di u tippu 2 diabete, Dessify si hè sentitu culpevule di cume a situazione puderia accurtà a so vita è u so tempu cù u so figliolu. "Ùn puderia micca ancu prumessu di esse quì per u tempu chì puderia esse cun ellu", hà dettu à Healthline.

Qualchi mesi dopu, hà cuminciatu à vede un novu duttore è li hà dumandatu di esse onesta cun ella. Li hà dettu chì e scelte ch'ella fece per andà in avanti avarianu da determinà a gravità di a so situazione.

Dessify hà cambiatu a so dieta, si hè spintu à esercitassi, è hà calatu pesu significativu.

Cum'è parente, hà dettu, u so scopu primu era di esse u megliu mudellu da pudè esse per u so figliolu. "Eru almenu benedettu cù una situazione chì m'hà davveru fattu calà in a voglia di esse quellu mudellu."

Per aiutà à stà in traccia, Dessify utilizza un orologio intelligente. D'appressu à l'indagine di Healthline, stu tippu di dispusitivu di seguimentu di l'eserciziu è di a dieta hè più pupulare trà i millenarii cum'è Dessify cà e generazioni più vechje. I Millennials sò ancu più propensi à valutà l'internet cum'è una fonte d'infurmazioni relative à a diabete o di supportu suciale.

"E persone chì utilizanu l'applicazioni cunzistente, devu dì vi, anu megliu letture A1C", hà dettu Brady, discrivendu alcuni di i benefici di e nuove tecnologie.

Ma ogni metudu chì aiuta a ghjente à stà nantu à a pista hè bonu, hà dettu u duttore Hafida. S'ellu si basa nantu à i dispositivi digitali o a penna è a carta, u più impurtante hè chì a ghjente si tenga cun ellu è faci di a so salute una priorità à longu andà.

Kinnaird, cum'è parechji di i so cumpagni di baby boomers in l'indagine, hà trovu l'impulsione per fà cambiamenti significativi in ​​a so vita.

"Ùn aghju avutu alcuna motivazione per fà questi cambiamenti finu à ch'e aghju avutu u diagnosticu", hà spiegatu. "Aviu un travagliu assai stressante, viaghjava tuttu u tempu, manghjava trè pasti à u ghjornu, cinque ghjorni à a settimana".

"Ma appena aghju avutu u diagnosticu", hà dettu, "hè stata a sveglia".

Revisione medica è cunsultazione

Amy Tenderich hè ghjurnalista è difensore chì hà fundatu a prima risorsa in ligna DiabetesMine.com dopu a so diagnosi di 2003 cun diabete di tip 1. U situ face avà parte di Healthline Media, induve Amy serve da Direttore Editoriale, Diabetes & Patient Advocacy. Amy hè coautore di "Cunnosce i vostri numeri, sopravvive à u vostru diabete", una guida motivazionale per l'autocura di u diabete. Hà realizatu prughjetti di ricerca chì mettenu in risaltu i bisogni di i pazienti, cù risultati publicati in Diabetes Spectrum, l'American Journal of Managed Care, è u Journal of Diabetes Science and Technology.

Susan Weiner, MS, RDN, CDE, FAADE hè un oratore è autore premiatu. Hà servitu cum'è Educatrice di l'annu in AADE Diabetes 2015 è hà ricevutu u Premiu di Eccellenza Media 2018 da l'Accademia di Nutrizione è Dietetica di u Statu di New York. Susan hè stata ancu u destinatariu 2016 di u Premiu Dare to Dream da a Fundazione di l'Istitutu di Ricerca di Diabete. Hè a coautora di L'Organizatore di Diabetes Completa è "Diabetes: 365 Tips for Living Well". Susan hà guadagnatu u so master in Fisiologia Applicata è Nutrizione da l'Università Columbia.

Marina Basina hè endocrinologa specializata in u diabete mellitus tipu 1 è 2, a tecnulugia di u diabete, i noduli di tiroide è u cancheru di a tiroide. Si hè diplomata à a Seconda Università Medica di Mosca in u 1987 è hà compiu a so borsa di endocrinologia à l'Università di Stanford in u 2003. Dr. Basina hè attualmente prufessore assuciatu clinicu à a Scola di Medicina di l'Università di Stanford. Hè ancu in u cunsigliu medicu di Carb DM è Beyond Type 1, è hè direttore medica di diabete internu in l'ospedale Stanford.

Cuntributori edituriali è di ricerca

Jenna Flannigan, editore senior
Heather Cruickshank, editore assuciatu
Karin Klein, scrittore
Nelson Silva, direttore, scienze marketing
Mindy Richards, PhD, cunsultante di ricerca
Steve Barry, editore di copia
Leah Snyder, cuncepimentu graficu
David Bahia, pruduzzione
Dana K. Cassell, verificazione di fatti

Populari Nantu À U Situ

Sicurezza di i pazienti - Lingue multiple

Sicurezza di i pazienti - Lingue multiple

Arabu (العربية) Cine e, emplificatu (dialettu Mandarinu) (简体 中文) Cine e, Tradizionale (dialettu cantone e) (繁體 中文) France e (françai ) Hindi (हिन्दी) Giappone e (日本語) Coreanu (한국어) Nepali (नेपाल...
Methocarbamol

Methocarbamol

U metocarbamolu hè adupratu cù u ripo u, a fi ioterapia, è altre mi ure per rila à i mu culi è alleviare u dolore è u di agiu cau ati da ceppi, di tor ioni è altre f...