Autore: Lewis Jackson
Data Di Creazione: 13 Maghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 15 Sittembre 2024
Anonim
Causes Reasons of High Alkaline Phosphatase How to Treat Fatty Liver Bone Problem Vit D deficiency
Video: Causes Reasons of High Alkaline Phosphatase How to Treat Fatty Liver Bone Problem Vit D deficiency

Cuntenutu

Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.

Irregularità menstruale

A durata è a gravità di i sanguinamenti menstruali varia da donna à donna. Se u vostru periodu menstruale hè eccessivamente pesante, prolungatu o irregulare, hè cunnisciutu cum'è menorragia.

I sintomi di a menorragia includenu

  • un periodu menstruale chì dura più di sette ghjorni
  • sanguinamentu cusì pesante chì duvete cambià u vostru tampone o pad più di una volta per ora

Duvete vede u vostru duttore se avete periodi menstruali eccessivamente pesanti o prolungati chì interferiscenu cù a vostra vita d'ogni ghjornu.

Un sanguinamentu eccessivu pò causà anemia, o carenza di ferru. Pò ancu signalà una situazione medica sottostante. In a maiò parte di i casi, u vostru duttore pò trattà cù successu periodi anormali.

Chì provoca periodi menstruali pesanti o irregulari?

I periodi pesanti o irregulari ponu esse dovuti à una varietà di fattori, tra cui:


Medicazioni

Alcuni farmaci antiinflamatori, anticoagulanti, o medicinali ormonali ponu influenzà u sanguinamentu menstruale.

L'emorragia pesante pò esse un effetti collaterale di i dispositivi intrauterini (IUD) aduprati per u cuntrollu di a nascita.

Sbilancii ormonali

L'ormoni estrogeni è progesterone regulanu l'accumulazione di u rivestimentu di l'utru. Un eccessu di questi ormoni pò causà pesanti sanguinamenti.

I squilibri ormonali sò i più cumuni trà e ragazze chì anu cuminciatu à menstruà in l'ultimu annu è mezu. Sò ancu cumuni in e donne chì si avvicinanu à a menopausa.

Cundizioni mediche

PID

A malatia infiammatoria pelvica (PID) è altre infezioni ponu causà periodi irregulari.

Endometriosi

L'endometriosi hè un'altra cundizione chì pò traduce in periodi irregulari. Questa hè una cundizione in cui u tessutu chì allunga l'internu di l'utru cumincia à cresce in altrò in u corpu. Questu pò causà sanguinamentu pesante, è ancu dolore.

Disordine di sangue ereditatu

Un sanguinamentu menstruale pesante pò esse dovutu à alcuni disordini di sangue ereditati chì affettanu a coagulazione.


Crescenze o tumori benigni

U cancheru di u collu di l'utru, di l'ovaru o di l'utru pò causà tutti un sanguinamentu pesante, ma ste cundizioni ùn sò micca cumuni. Tumori benigni, o non cancerosi, in l'utru ponu causà sanguinamentu pesante o periodi lunghi.

E crescita benigne in u revestimentu uterinu (endometriu) ponu ancu causà un periodu pesante o prolungatu. Queste crescita sò cunnisciute cum'è polipi, quandu a crescita hè fatta di tessuti endometriali. Sò chjamati fibromi, quandu a crescita hè fatta di tessuti musculari.

Altre cause pussibili

Anovulazione

A mancanza di ovulazione, o anovulazione, risultati in una mancanza di l'hormone progesterone, causendu periodi pesanti.

Adenomiosi

Quandu e ghiandole da u rivestimentu uterinu si inseriscenu in u musculu uterinu, pò esse un sanguinamentu pesante. Questu hè cunnisciutu cum'è adenomiosi.

Gravidanza ectopica

Cuntattate u vostru duttore se sagnate durante a gravidanza. A gravidanza nurmale interrompe a menstruazione. Alcuni spotting durante a gravidanza, in particulare durante u primu trimestre, ùn sò spessu nunda di preoccupassi.


Cercate assistenza medica immediata se sanguinate assai durante a gravidanza. Pò esse un segnu chì l'ovu fecundatu impiantatu in a tromba di Falloppiu invece di l'utru, chì si chjama gravidanza ectopica. Pò ancu indicà un spurtivu.

U vostru duttore puderà aiutà à determinà ciò chì causa ogni sanguinamentu durante a gravidanza.

Chì sò i sintomi di periodi pesanti o irregulari?

A lunghezza di u ciclu mestruale è a quantità di flussu di sangue hè unica per ogni donna. Tuttavia, a maiò parte di e donne anu un ciclu chì va da 24 à 34 ghjorni.

U flussu di sangue media circa quattru o cinque ghjorni, cù una perdita di sangue di circa 40 cc (3 cucchiai). Hè impurtante di ricurdà chì queste sò solu medie. U vostru "nurmale" pò cascà fora di sti intervalli. Una perdita di sangue di 80 cc (5 cucchiai) o più hè cunsiderata un flussu anormalmente pesante.

I segni chì u vostru flussu menstruale pò esse anormalmente pesante include:

  • imbevendu attraversu più di un tampone o pad sanitariu in una ora per parechje ore à a volta
  • svegliu durante a notte perchè avete bisognu di cambià a prutezzione
  • passendu grossi coaguli di sangue in u vostru flussu menstruale
  • sperimentendu un flussu menstruale chì dura più di una settimana

Inoltre, un flussu anormalmente pesante pò causà chì sperimentate i sintomi seguenti, chì ponu esse un'indicazione di anemia:

  • fatigue
  • pelle pallida
  • mancanza di fiatu
  • vertigini

Mentre u ciclu di ogni donna hè diversu, irregolarità cum'è sanguinamentu à mezu ciclu o sanguinamentu dopu à u rapportu sessuale sò sintomi anormali.

Quandu devu circà l'assistenza medica?

Duvete vede regolarmente u vostru ginecologu per un cuntrollu. Tuttavia, fate un appuntamentu subitu se avete sanguinamentu o macchie in e circustanze seguenti:

  • trà i periodi
  • dopu u sessu
  • mentre era incinta
  • dopu a menopausa

Altri indicatori chì duvete cuntattà u vostru duttore includenu i seguenti:

  • se i vostri periodi duranu sempre più di una settimana
  • se avete bisognu di più di un tampone o cuscinettu sanitariu in un'ora, per parechje ore di fila
  • dulore severu
  • frebba
  • scarica anormale o odore
  • guadagnu o perdita di pisu senza spiegazione
  • crescita insolita di capelli
  • acne nova
  • scaricamentu di u nipple

Fighjate a traccia di i vostri cicli menstruali, cumprendu quantu dura u flussu di sangue, è quanti tamponi o cuscinetti sanitari aduprate durante ogni ciclu. Queste informazioni seranu utili à u vostru appuntamentu ginecologicu.

Evite i prudutti chì cuntenenu aspirina perchè ponu aumentà u sangu.

Cumu sò diagnosticati i periodi menstruali pesanti o irregulari?

Sì avete periodi menstruali anormali, u vostru duttore probabilmente cumincià cù un esame pelvicu. Dumanderanu a vostra storia medica. Duvete elencà tutti i medicamenti è i supplementi chì state pigliendu.

A seconda di i vostri sintomi specifici, i testi diagnostichi ponu include:

Papanicolau

Questa prova verifica per diverse infezioni o cellule cancerose in u cervice.

Analisi di sangue

L'analisi di sangue serà aduprata per verificà l'anemia, i prublemi di coagulazione di u sangue è a funzione tiroidea.

Ultrasound pelvicu

Un ultrasound pelvicu produrrà immagini di u vostru utru, ovari è pelvis.

Biopsia endometriale

Se u vostru duttore vole valutà possibili prublemi cù u vostru utru, ponu urdinà una biopsia endometriale. Durante sta prucedura, un campione di u vostru tessutu uterinu hè presu in modu da pudè esse analizatu.

Puderanu ancu aduprà una isteroscopia diagnostica per vede l'internu di u vostru uteru. Per una isteroscopia, u vostru duttore aduprà un tubu illuminatu per vede l'utru è rimuovere u polipu.

Sonohysterogram

Un sonohysterogram hè un ultrasuone chì implica l'iniezione di fluidu in u vostru utru per aiutà à fà una maghjina di a vostra cavità uterina. U vostru duttore puderà circà polipi o fibromi.

Test di gravidanza

U vostru duttore pò dumandà un test di gravidanza.

Chì sò l'opzioni di trattamentu per periodi menstruali pesanti o irregulari?

U trattamentu dependerà di:

  • a vostra salute generale
  • u mutivu di e vostre anomalie menstruali
  • a vostra storia riproduttiva è i piani futuri

U vostru duttore averà ancu bisognu di trattà qualsiasi cundizione medica sottostante, cum'è disfunzione tiroidea.

I trattamenti ponu include i seguenti.

Medicazione

I trattamenti medicinali possibili chì u vostru duttore pò suggerisce includenu:

  • I farmaci antiinfiammatori non steroidali (AINE), cum'è ibuprofen o naproxen, ponu riduce a perdita di sangue.
  • I supplementi di ferru ponu trattà l'anemia.
  • Iniezioni di sostituzione di ormoni pò trattà i squilibri hormonali.
  • Contraceptivi orali pò regulà u vostru ciclu è accurtà i periodi.

Pudete travaglià cù u vostru duttore per truvà alternative se e vostre irregolarità sò dovute à medicazione chì avete dighjà pigliatu.

Prucedure mediche

D&C

Dilatazione è curettage, cunnisciuta ancu cum'è D&C, hè una prucedura in chì u vostru duttore dilata u cervice è rasca u tessutu da u rivestimentu di u vostru uteru. Questa hè una prucedura abbastanza cumuna è generalmente riduce i sanguinamenti mestruali.

Chirurgia

A chirurgia hè u trattamentu u più cumunu per i tumori cancerosi. Hè ancu una opzione per trattà i fibromi, ma ùn hè micca sempre necessariu. A rimozione di i polipi pò esse fatta cù una isteroscopia.

Ablazione endometriale

L'ablazione endometriale hè una prucedura aduprata in donne chì ùn anu avutu alcun successu cù i medicazione chì sò aduprate per cuntrullà i sanguinamenti pesanti è sintomi cunnessi. Questa prucedura implica chì u vostru duttore distrugge u revestimentu uterinu, lascendu pocu o micca flussu menstruale.

Resezione endometriale

A resezione endometriale elimina u revestimentu uterinu. Questa procedura diminuisce significativamente e vostre possibilità di una futura gravidanza. Se avete intenzione di avè figlioli, pudete vulete discutere è cunsiderà altre opzioni di trattamentu.

Isterektomia

Una isterectomia hè a rimozione chirurgica di l'utru è di u cervice. U vostru duttore pò ancu rimuovere i vostri ovari, se necessariu. Questu resulte in menopausa prematura.

Questa prucedura pò esse u trattamentu preferitu se avete cancer o fibromi. Pò ancu trattà l'endometriosi chì ùn hà micca rispostu à altri metudi di trattamentu menu invasivi.

Avè una isterectomia elimina a vostra capacità di dà figlioli.

Chì sò e cumplicazioni associate à e menstruazioni pesanti o irregulari?

U flussu di sangue pesante ùn hè micca sempre segnu chì qualcosa ùn va micca. Tuttavia, a perdita eccessiva di sangue pò diminuisce u fornimentu di ferru di u corpu è causà anemia. Un casu leve di anemia pò causà fatigue è debolezza. Un casu più severu pò causà i sintomi seguenti:

  • mal di testa
  • vertigini
  • mancanza di fiatu
  • frequenza cardiaca rapida

Un flussu assai pesante pò ancu causà crampi dolorosi, o dismenorrea, chì a volte richiede medicazione.

Posti Interessanti

Latte in polvere: hè male o ingrassa?

Latte in polvere: hè male o ingrassa?

Generalmente, u latte in polvere hà a te a compo izione cum'è u latte equivalente, chì pò e e crematu, emi- crematu o interu, ma da quale l'acqua hè tata cacciata da u...
Ecocardiogramma: À chì serve, cumu si face, tippi è preparazione

Ecocardiogramma: À chì serve, cumu si face, tippi è preparazione

L'ecocardiogramma hè un e ame chì erve per valutà, in tempu reale, alcune caratteri tiche di u core, cume a dimen ione, a forma di e valvule, u pe ore di u mu culu è a capacit&...