Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 24 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 12 Nuvembre 2024
Anonim
Trattamentu per a tinia in l'inguine: unguenti, rimedii è opzioni casanu - Salute
Trattamentu per a tinia in l'inguine: unguenti, rimedii è opzioni casanu - Salute

Cuntenutu

A tinia hè una infezzione di a pelle da i funghi, essendu assai cumuna in l'inguina, postu chì hè una regione chì accumula più facilmente calore è umidità. Succede soprattuttu in l'omi, ancu se pò apparisce ancu in e donne, essendu frequente in e persone chì facenu sport, chì sudanu assai, obesi o persone cun diabete scumpensatu, chì sò situazioni chì facilitanu a proliferazione di batteri in i pieghi di a pelle .

Per trattà sta infezzione, u medicu generale o dermatologu pò raccomandà una medicina antifungale in unguentu, cume Miconazole, Ketoconazole, Clotrimazole o Terbinafine. Tuttavia, i trattamenti in casa sò indicati per facilità a recuperazione è prevene a recontaminazione, cum'è l'usu di talcum in lesioni bagnate, asciugà bè dopu u bagnu, ùn portanu micca vestiti stretti è ùn stanu mai in biancheria intima bagnata.

U tippu più cumunu di tigna in l'inguine hè a tigna, o Tinea cruris, carattarizatu da pruvucà una tinta rossa o brunastra, chì prurisce è pò presentà zone di sfaldatura o vesciche intornu à a lesione.


Opzioni di trattamentu

L'opzioni principali chì ponu esse aduprate per trattà a tigna in l'inguine includenu:

1. Unguenti

A forma principale di trattamentu per finisce a tigna inguinale hè l'usu di unguenti antifungali, cum'è Terbinafine, Miconazole, Imidazole, Clotrimazole, Fluconazole o Ketoconazole, per esempiu.

Questi medicamenti ponu esse presentati ancu in forma di crema, lozione o spray, per facilità l'applicazione nantu à a zona affettata, secondu i bisogni di ogni persona, è devenu esse aduprati da 3 à 4 settimane, o secondu e indicazioni di u duttore.

2. Rimedii

Oltre à i prufumi, ci hè ancu l'opzione di pasticchi antifungali, cume Ketoconazole, Itraconazole, Fluconazole o Terbinafine, chì sò indicati solu da u duttore in casu di ferite assai impurtanti o quandu ùn ci hè migliurazione dopu l'usu currettu di l'ungumi. , per 1 à 4 settimane.


3. Trattamentu in casa

U trattamentu casanu di a tinia si compone di misure chì ponu esse aduprate inseme cù u trattamentu guidatu da u duttore, senza mai rimpiazzà, postu chì impediscenu o aiutanu à a ripresa di l'infezzione più rapidamente. Si compone di:

  • Usendu u talc, cuntenendu antifungali o micca, per aiutà à secà e lesioni secretive è à riduce a frizione di a pelle;
  • Ùn portate micca vestiti troppu stretti o chì causanu attritu di a pelle affettata;
  • Evite u calore è umidità;
  • Lavate a zona affettata cù una soluzione di tè à l'agliu, parechje volte à ghjornu;
  • Fate cumpressi cù soluzione di tè di camomilla, circa 3 volte à ghjornu, se l'infezzione hà umidità;
  • Ùn stà in biancheria intima bagnata;
  • Cambiate i vostri vestiti ogni ghjornu è ogni volta chì ti dusci;
  • Asciucatevi bè cù u asciugamanu dopu u bagnu, è ùn sparte micca i tovaglioli.

Inoltre, se ci sò animali in casa, hè impurtante osservà li, chì devenu ancu esse trattati s'elli anu tigna, per evità a reinfezzione.


Principali sintomi

I sintomi di tigna in l'inguine sò di solitu i sintomi di l'infezione da Tinha cruris, caratterizata da:

  • Macca rossa o brunascia nantu à l'inguina, cù l'aspettu di esse sbuchjata;
  • Prurite in l'inguine;
  • E bolle cumpariscenu à a fine di a macchia.

Inoltre, se i sintomi sò accumpagnati da secrezione intensa, ferite o un odore brutale, pò esse micosi da Candida. Amparate à identificà è trattà a candidiasi di a pelle.

Cumu accade u cuntagiu

A tinia inguinale si presenta generalmente per via di l'usu di biancheria intima stretta, sudazione eccessiva, povera igiene personale, usu di biancheria intima bagnata per un bellu pezzu, usu cumunu di asciugamani, biancheria intima o lenzuola, o raporti sessuali cù un individuu cù tigna. Hè ancu cumunu per un individuu cù u pede d'atleta d'avè tigna in l'inguine da toccu o movendu i pedi è dopu in l'inguine senza lavassi prima e mani.

Inoltre, e persone più propensi à sviluppà sta infezzione sò persone obese, chì anu pieghe più profonde, sportivi, chì sò in cuntattu cù u sudore è l'umidità spessu, è ancu diabetichi incontrollati, chì sò più propensi à sviluppà infezioni è più grandi difficoltà. guariscenza.

Publicazioni Affascinanti

Cumu fà oliu di coccu in casa

Cumu fà oliu di coccu in casa

L'oliu di coccu erve per perde u pe u, regule u cole terolu, a diabete , migliurà u i tema cardiacu è ancu l'immunità. Per fà oliu di coccu vergine in ca a, chì malgra...
Defralde: cumu piglià u pannolinu di u zitellu in 3 ghjorni

Defralde: cumu piglià u pannolinu di u zitellu in 3 ghjorni

Un bonu modu per bulicà u zitellu hè di aduprà a tecnica "3" Adde tramentu di u Potty di u Ghjornu ", chì hè tatu creatu da Lora Jen en è prumette di aiut&...