Ci hè u colesterolu in i pesci?
Cuntenutu
- I pesci cuntenenu u colesterolu?
- Capisce u colesterolu
- Livelli di alimentariu è di colesterolu
- Serà bè di manghjà pesciu sè vo fighjate u vostru colesterolu?
- Cumu si paragunanu i pesci?
- Quantu pesciu devu manghjà?
- U takeaway
Va bè, allora u colesterolu hè male è manghjà pesciu hè bonu, nò? Ma aspettate - qualchì pesce ùn cuntene u colesterolu? È ùn hè micca bonu u colesterolu per voi? Pruvemu à rialzà questu.
I pesci cuntenenu u colesterolu?
Per principià, a risposta hè sì - tutti i pesci cuntenenu qualchì colesterolu. Ma ùn lasciate micca chì ti spaventi. Diversi tipi di frutti di mare cuntenenu quantità diverse di colesterolu, è parechji cuntenenu grassi chì ponu aiutà à gestisce i vostri livelli di colesterolu.
Ma prima di entre in chì pesci anu chì grassi, parlemu un pocu di colesterolu.
Capisce u colesterolu
U colesterolu hè una sustanza grassa chì hè prodotta da u vostru fegatu è hè presente in tutte e vostre cellule. Aiuta à trasfurmà a vitamina D, à rompe i cibi, è à fà ormoni.
Ci hè dui tippi principali di colesterolu: lipoproteine à bassa densità (LDL), o colesterolu "cattivu", è lipoproteine à alta densità (HDL), o colesterolu "bonu". Ùn vulete micca livelli elevati di colesterolu LDL perchè pò accumulà in i vostri vini sanguini, bluccà u flussu di sangue, è causà coaguli di sangue. Questi prublemi ponu purtà à prublemi seri cum'è attaccu di core o colpu.
Tuttavia, alti livelli di colesterolu HDL sò boni, chì u colesterolu HDL aiuta à trasportà u colesterolu LDL fora di e vostre arterie.
L'Istituti Naziunali di Salute anu raccomandatu in precedenza i seguenti livelli di colesterolu sanu:
- U colesterolu tutale: menu di 200 milligrammi per decilitru (mg / dL)
- Colesterol LDL ("cattivu"): menu di 100 mg / dL
- U colesterolu HDL ("bonu"): 60 mg / dL o altru
Queste linee guida sò state aggiornate in 2013 in i Stati Uniti, è u target di colesterolu LDL hè statu eliminatu per via di prove insufficienti. L'Unione Europea usa sempre obiettivi LDL.
Livelli di alimentariu è di colesterolu
L'alimenti chì manghjate influenzanu i vostri livelli di colesterolu, cumu fà quantu esercitassi, a vostra genetica è u vostru pesu. Tutti i cibi chì cuntenenu u colesterolu aghjunghjeranu qualchì colesterolu à u sangue, ma i principali culpevuli di a dieta sò saturati è grassi trans. Queste grasse aumentanu i vostri livelli LDL è abbassanu i vostri livelli HDL. L'American Heart Association suggerisce di cunsumà menu di 7 per centu di e vostre calorie da grassi saturati è menu di 1 per centu da grassi trans.
U grassu monoinsatu è polinsatuatu, invece, hè cunsideratu grassu "sanu". Aghjunghjenu à i vostri grammi di grassu totale ma ùn causanu alcuna crescita di i livelli di colesterolu LDL.
Serà bè di manghjà pesciu sè vo fighjate u vostru colesterolu?
Se i cambiamenti dietetichi sò parte di u vostru pianu generale per abbassà i livelli di colesterolu LDL, u pesciu hè una bona opzione. Mentre chì tutti i pesci cuntenenu un colesterolu, parechji sò ricchi di acidi grassi omega-3. Quessi sò grassi dietetici essenziali chì ponu aiutà à mantene livelli di colesterolu sani abbassendu i vostri livelli di trigliceridi. Puderanu ancu aiutà à aumentà i vostri livelli HDL.
U vostru corpu ùn pò micca fà acidi grassi omega-3 essenziali, allora avete da uttene da l'alimentu chì manghjate. Omega-3 sò impurtanti per una varietà di funzioni di u corpu è di u cervellu è si pensa ancu chì influenzanu l'umore è u dolore. U salmone, a trota è u tonu, è ancu e noci è i semi di lino, sò tutte una bona fonte di acidi grassi omega-3.
Inoltre, a maiò parte di i pesci sò pochi di grassi saturati è trans, è parechji ùn cuntenenu micca grassi trans.
Tuttu què dettu, vi puderete dumandà nantu à i gamberi, chì cuntenenu 161 mg di colesterolu in una porzione di 3 once. Se avete livelli alti di colesterolu, u vostru duttore pò cunsigliallu per evità i gamberi. Se sì, duvete seguità e raccomandazioni di u vostru duttore. Ma tenite à mente chì e ricerche anu dimustratu chì l'aumentu di i livelli di HDL da manghjà i gamberi pò supere u risicu di l'aumentu di i livelli di LDL. Amparate più nantu à questu in questu articulu nantu à i gamberi, u colesterolu è a salute di u core.
Cumu si paragunanu i pesci?
Eccu alcuni pesci da cunsiderà inclusi in a vostra dieta. Ogni porzione hè di 3 once, è tutta a preparazione à pocu grassu, cume a griglia o a griglia. A frittura prufonda di i vostri pesci aghjunghje definitivamente grassu è colesterolu. Se saltate u pesciu, aduprate un oliu chì hè bassu in grassu satuatu, cum'è l'oliu d'avucatu.
Salmon, sockeye, cottu cù u caldu seccu, 3 oz. U colesterolu: 52 mg Fat saturatu: 0,8 g Grassi trans: 0,02 g Grassu tutale: 4,7 g Elementi nutrizionali: U salmone hè una grande surghjente di acidi grassi omega-3, chì aiutanu a funzione cerebrale in più di equilibrà i livelli di colesterolu è di calà a pressione sanguigna. | Gamberi, cotti, 3 oz U colesterolu: 161 mg Fat saturatu: 0,04 g Grassi trans: 0,02 g Grassu tutale: 0,24 g Elementi nutrizionali: U Gamberu hè unu di i frutti di mare i più pupulari di l'America. Hè una fonte sana di prutezione, chì furnisce 20 grammi per ogni 3 once. U modu più sanu per cucinà i gamberi hè di fà cuve o vapore. | Tilapia, cottu cù u caldu seccu, 3 oz. U colesterolu: 50 mg Fat saturatu: 0,8 g Grassi trans: 0,0 g Grassu tutale: 2,3 g Aspetti nutrizionali: Tilapia hè accessibile è faciule da preparà. Hè ancu una bona fonte di calciu, chì sustene a salute di l'osse è di i denti. |
Baccalà, cottu à focu seccu, 3 oz. U colesterolu: 99 mg Fat saturatu: 0,3 g Grassi trans: 0,0 g Grassu tutale: 1,5 g Elementi nutrizionali: U baccalà hè un pesciu più caru, ma tene bè in zuppe è stufati. Hè una bona fonte di magnesiu, chì aiuta in a struttura ossea è a produzzione energetica. | Tonu biancu in scatula in acqua, 1 lattina U colesterolu: 72 mg Fat saturatu: 1,3 g Grassi trans: 0,0 g Grassu tutale: 5,1 g Elementi nutrizionali: U tonnu in scatula hè una opzione cunveniente per un sandwich o una casserola. Hè una ottima fonte di vitamina B-12 chì dà energia. | Truite (spezie miste), cotte cù u caldu seccu, 3 oz. Colesterol: 63 mg Grassi saturati: 1,2 g Grassi trans: 0,0 g Grassu tutale: 7,2 g Elementi nutrizionali: A Truva hè un'altra bona surghjente di acidi grassi omega-3. Offre ancu fosforu, chì aiuta i vostri rini à filtrà i rifiuti. |
Quantu pesciu devu manghjà?
L'American Heart Association recomanda chì a ghjente manghja pesci almenu duie volte à settimana. Suggeriscenu una porzione di 3,5 once, preferibilmente di pesci ricchi di acidi grassi omega-3 cum'è salmone, aringhe o truite.
Ci hè qualchì preoccupazione per e donne incinte chì piglianu troppu mercuriu da i pesci ch'elli manghjanu. E donne incinte devenu limità u cunsumu di tonnu à una quantità di 6 once chì serve trè volte à u mese, è limità u baccalà à sei porzioni à u mese, secondu u Cunsigliu Naziunale di Difesa di e Risorse.
U takeaway
Tutti i pesci cuntenenu qualchì colesterolu, ma ponu esse parte di una dieta sana per u core. Curiosamente, ci sò ancu evidenze chì suggerenu chì a, esclusu i pesci, sia benefica per gestisce u risicu di malatie croniche. Per scopre i migliori alimenti per voi da manghjà per aiutà à gestisce a vostra salute è u colesterolu, cumprese i pesci, parlate cù u vostru duttore. Puderanu furnisce guida, o ponu riferitevi à un dietista registratu, chì pò creà un pianu di dieta solu per voi.