A Nova Campagna di Missguided celebra l'"imperfezioni" di a pelle in u megliu modu
Cuntenutu
- Isabella Fernandes
- Mariana Mendes
- Polly Ellens
- Beth Brice
- Maya Spencer-Berkeley
- Joanne Dion
- Rivista per
A marca di moda britannica Missguided spinge a celebrazione di a diversità dapoi un bellu pezzu. E so campagne precedenti cume #KeepBeingYou è #MakeYourMark presentanu persone di tutte e forme, dimensioni, razze è orientazione sessuale. A so ultima mossa d'amore per voi stessu incuraghjisce e persone à sentassi più comodi in a so pelle - ùn importa ciò chì sia "difettosa". (Assuciatu: Questa donna hè stata intimurita per u so Vitiligo Cusì hà trasfurmatu a so pelle in Arte)
Doppiatu #InYourOwnSkin, e so nuove immagini di campagna includenu donne chì a pelle si pò normalmente vede coperta o sottoriprisentata in a publicità mainstream. Ma piuttostu chè di vede e so cicatrici, tracce di nascita, lentiggini, albinismu è altre cundizioni di a pelle cum'è "imperfette", Missguided li abbraccia sperendu di rimuovere u stigma chì circonda a pelle chì hè simplicemente diversa.
"Cum'è una continuazione di u nostru muvimentu #KeepOnBeingYou, avemu collaboratu cù sei donne empowering chì ci anu inspiratu à catturà a so unicità in a nostra campagna #InYourOwnSkin", Missguided hà spartutu in u so situ web. "Queste babes cuntinuanu à sfidà a percepzione di a bellezza di u mondu è trasudanu a fiducia per esse còmode #InYourOwnSkin".
Eccu tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à e donne chì guidanu stu muvimentu incredibile:
Isabella Fernandes
Isabella, 19 anni, hà patitu di brusgiate severi in tuttu u so corpu quandu a so cammisa hè stata presa in un incendiu di casa dui anni fà. Perseguendu u so sognu di diventà mudellu, spera chì più donne seranu incuragite à abbraccià e so brusgie è micca à lascià chì e so cicatrici li tratteninu. "Pensu chì avè scatti chì sò specificamente basati in cicatrici o differenza o positività di u corpu sò veramente grandi è un principiu veramente bonu", hà dettu in una entrevista cù a marca per a so campagna #InYourOwnSkin. "Ma infine u scopu hè di avè un mischju di donne in u listessu spaziu, allora e donne cun disabilità o sfiguramentu sò ancu cunsiderate normali."
Mariana Mendes
Stu brasilianu di 24 anni hè natu cù un segnu di nascita in faccia. À u filu di l'anni, hà amparatu à amà u so sguardu è hà adupratu e rete suciale per incuragisce l'altri à fà listessu.
Polly Ellens
U mudellu à tempu pienu hè natu cù belle lentiggini chì punteghjanu a faccia è si tratta di donne chì sustenenu altre donne. "Essa constantemente gelosa, odiosa è invidiosa pò esse distruzzione di l'anima", disse in una entrevista cù Missguided. "Hè dinò a causa di certi prublemi di donne quandu e donne sò messe contr'à altre donne. Avemu bisognu di trasfurmà què in donne chì sustenenu e donne". (Assuciatu: Queste Donne Mostranu Perchè u Muvimentu #LoveMyShape hè cusì Freakin 'Empowering)
Beth Brice
Di tutti i mudelli in a campagna di Missguided, Beth era a donna scacciata direttamente da a strada. Hà a psoriasis (una malattia infiammatoria cronica induve u vostru corpu produce eccessu di cellule di a pelle) è hà amparatu à amà è accettà a so pelle. "A bellezza per mè hè di ciò chì hè internu-personalità, felicità, amore è accettazione", disse à a marca. "Se pudete accettà è amà sè stessu, allora hè una cosa bella bella per mè". (ICYMI, celebrità cum'è Kim Kardashian anu parlatu ancu di a so psoriasi.)
Maya Spencer-Berkeley
Stu difensore di u corpu pusitivu hà pigliatu u mudellu per aiutà à sensibilizà l'Epidermolysis Bullosa (EB), una cundizione genetica rara chì face chì a pelle sbulicà facilmente. "Pensu chì a bellezza hè a felicità", disse à Missguided. "Quandu ti accetti ti brilla è per mè hè bellezza".
Joanne Dion
Cum'è un mudellu plus-size cun albinismu, Joanne hà adupratu a so fiducia è l'approcciu pusitivu per u corpu per spinghje più diversità è accettazione in u mondu di a moda. "U mo rolu in a vita ùn hè micca esse" accettatu da a sucità ", disse à Missguided. "Vivu senza paura è sò senza scusa".
Amemu u sforzu cuntinuatu di Missguided per rompe a muffa. Eccu per sperà chì di più in più marche ne seguinu l'affare, cusì chì a diversità (di pelle, corpu, altezza-tuttu!) Sia ripresentata tuttu u tempu.