Cumu trattà u bocchinu per evità di cuntaminà l'altri
Cuntenutu
- Trattamentu naturale per u bocchinu
- Trattamentu di u boccaglio in u zitellu
- Rimedii per curà u boccaglio
Per trattà u bocchinu è micca cuntaminà l'altri pò esse necessariu applicà un unguentu curativo cume a basa di triamcinolone o aduprà un medicamentu antifungale raccomandatu da u duttore o dentistu, cume Fluconazole, per esempiu, per circa una settimana. A cheiliti angulare, cunnisciuta popularmente cum'è bocchinu, hè una piccula ferita in l'angulu di a bocca chì pò esse causata da funghi o batteri è chì si sviluppa per via di a presenza di umidità è chì pò esse trasmessa da a saliva.
Inoltre, si deve evità di manghjà cibi acidi, cum'è l'acitu o u pimentu per evità irrità a bocca è evità u cuntattu cù a saliva per ùn cuntaminà l'altri, cù a cura chì dura generalmente da 1 à 3 settimane.
Segni in boccaIn parechji casi, u trattamentu di a cheiliti angulare si face quandu i fattori chì anu sviluppatu l'infiammazione di l'angulu di a bocca sò eliminati, cume adattà a protesi à e dimensioni di a bocca, piglià supplementi per correggere u deficit di vitamina o trattà a pelle cù rimedii indicati da u dermatistu, per esempiu.
Trattamentu naturale per u bocchinu
Per aiutà à guarisce u bocchinu hè cunsigliatu di manghjà cibi curativi, cum'è u yogurt o di beie suchju d'aranciu cù una paglia perchè facilitanu a furmazione di u tessutu chì aiuta à chjude e ferite in u cantonu di a bocca.
Inoltre, cibi salati, piccanti è acidi devenu esse evitati per prutege a regione è evità u dolore è u cunfortu, cum'è u pimentu, u caffè, l'alcol, l'acitu è u furmagliu, per esempiu. Sapete chì cibi acidi da evità.
Trattamentu di u boccaglio in u zitellu
Se u bocchinu affetta u zitellu, e labbre bagnate ùn devenu micca esse lasciate, asciugandu ogni volta chì hè pussibule cù un pannu di cuttone è evitendu l'usu di una sucetta. Inoltre, per evità di cuntaminà u zitellu, ùn si deve micca tastà l'alimentu cù a cucchiaia di u zitellu o passà u ciuciu in bocca, perchè u zitellu hà un sistema immunitariu indebulitu è pò esse contaminatu.
In certi casi, pò esse necessariu applicà l'ungatu à u zitellu, ma questu deve esse prescrittu da u pediatra.
Rimedii per curà u boccaglio
Per trattà u bocchifinu, u duttore pò ricumandà l'usu di medicazione, cum'è triamcinolone in unguentu, è una piccula quantità di unguentu deve esse applicata à l'angulu di a bocca 2 à 3 volte à ghjornu dopu avè manghjatu, permettendu ch'ellu sia assorbitu. Inoltre, u duttore pò cunsiglià antifungali cum'è Fluconazole, Ketoconazole o Miconazole in un unguentu chì deve esse applicatu ancu 3 volte à ghjornu.
Quandu a causa di u bocchinu hè un deficit di vitamine è minerali, cum'è u zincu o a vitamina C, u duttore pò cunsiglià supplementi vitamini per rinfurzà u sistema immunitariu è finisce u boccaglio.
Hè ancu impurtante di applicà una crema idratante nantu à e labbra ogni ghjornu è più spessu in i ghjorni caldi per mantene l'idratazione, prevenendu a crepa.