Questu hè cumu equilibriu a maternità mentre vivu cù psoriasi
![Questu hè cumu equilibriu a maternità mentre vivu cù psoriasi - Salute Questu hè cumu equilibriu a maternità mentre vivu cù psoriasi - Salute](https://a.svetzdravlja.org/default.jpg)
Cuntenutu
- Manghjate bè per voi è per i vostri figlioli
- Abbraccia eserciziu orientatu à i zitelli - letteralmente
- A multitasking pò include a cura di a pelle
- Aprite quandu avete bisognu d'aiutu
- U Takeaway
Cum'è mamma cù dui zitelli, truvà u tempu per piglià cura di i mo flares di psoriasi hè una sfida permanente. I mo ghjorni sò pieni di sbarrazzà dui zitelli chjuchi, un viaghju di 1 1/2 ora, una ghjurnata sana di travagliu, un altru longu viaghju in casa, cena, bagni, ora di dorme, è qualchì volta finisce u travagliu restu o sprimendu in qualchì scrittura. U tempu è l'energia sò scarse, soprattuttu quandu si tratta di a mo propria cura. Ma sò chì esse sanu è felice mi aiuta à esse una mamma megliu.
Hè pocu fà chì aghju avutu u tempu è u spaziu per pensà à i diversi modi chì aghju amparatu à equilibrà a maternità cù a gestione di a mo psoriasi. Durante l'ultimi 3 anni è mezu, sò stata incinta o in infermiera - ancu uni pochi di mesi quandu aghju fattu i dui! Ciò significava chì u mo corpu era focalizatu nantu à a crescita è l'alimentazione di e mo duie belle, belle e sane. Avà chì sò (un pocu) menu attaccati à u mo corpu, possu pensà di più nantu à l'opzioni per prevene è trattà i mo flares.
Cum'è parechje famiglie, i nostri ghjorni seguitanu una rutina stabilita. Pensu chì hè megliu se incorpore i mo propri piani di trattamentu in u nostru calendariu cutidianu. Cù un pocu di pianificazione, possu equilibrà a cura di a mo famiglia è a cura di me.
Manghjate bè per voi è per i vostri figlioli
Eiu è u mo maritu vulemu chì i nostri zitelli crescianu manghjendu bè. U modu più faciule per assicurassi chì amparanu à fà scelte sane nantu à i so alimenti hè di fà noi stesse scelte.
In a mo spirienza, l'alimentu chì manghju hà ancu un impattu nantu à a salute di a mo pelle. Per esempiu, a mo pelle brilla quandu manghju cibo spazzatura. A bramu sempre qualchì volta, ma avè figlioli mi hà datu ancu più motivazione per taglialu.
Aviu pussutu piattà i boni spuntini nantu à l'armariu superiore, ma ponu sente un involucru o un crunch da cinque camere di distanza. Hè sempre più difficiule da spiegà perchè possu avè patatine fritte ma ùn ponu micca.
Abbraccia eserciziu orientatu à i zitelli - letteralmente
Eserciziu adupratu per significà una classe Bikram di 90 minuti o una ora di Zumba. Avà significa partiti di ballu dopu u travagliu è corri intornu à a casa pruvendu à parte in a mattina. À i zitelli chjosi li piace ancu à esse ripigliati è girati intornu, chì ghjè fondamentalmente cum'è di sollevà pesi da 20-30 libbra. L'eserciziu hè essenziale per cuntrullà i flares perchè mi aiuta à alleviare u stress in a mo vita chì aggrava a mo psoriasi. Ciò significa fà uni pochi di "ascensori per zitelli" pò in realtà migliurà a mo salute.
A multitasking pò include a cura di a pelle
Esse una mamma cun psoriasis hà e so sfide - ma vi dà ancu a pussibilità di amparà novi modi di pulivalenza! À u piacè di u mo maritu, aghju piazzatu lozioni è creme in tutta a nostra casa. Questu facilita l'applicà ogni volta chì hè cunveniente. Per esempiu, se a mo figliola hè in bagnu lavendu e mani per a centesima volta, a possu cuntrullà simultaneamente mentre idrata a mo pelle.
Aprite quandu avete bisognu d'aiutu
Dopu chì a mo figliola più chjuca hè nata, aghju luttatu cù l'ansietà postpartum, chì credu cuntribuitu à u mo ultimu flare. Paria chì avessi tuttu ciò chì avia bisognu per esse felice - un maritu straordinariu è duie figliole sane, incredibili - ma mi sentia stranu tristu. Durante mesi, ùn passava mancu un ghjornu quandu ùn pienghjia micca incontrollabilmente.
Ùn puderia mancu principià à spiegà ciò chì ùn era micca bè. Aviu a paura di dì à voce alta chì qualcosa ùn andava micca bè perchè mi facia sente chì ùn eru micca abbastanza bonu. Quandu aghju finalmente apertu è parlatu, aghju avutu un sensu immediatu di sollievu. Hè statu un grande passu versu a guarigione è u sintimentu cum'è me dinò.
Hè guasgi impussibile uttene aiutu sè ùn a dumandate micca. Gestisce attivamente a vostra salute emotiva hè una parte essenziale di a gestione di a vostra psoriasi. Sè avete a lotta cù emozioni difficili, ghjunghje è uttene u sustegnu chì avete bisognu.
U Takeaway
Esse genitore hè abbastanza duru. Una malattia cronica pò rende ancu più difficiule di fà tutte e cose chì duvete fà per piglià cura di a vostra famiglia. Hè per quessa hè cusì impurtante di truvà u tempu per l'autocura. Pigliate u tempu per voi stessi per esse bè, fisicu è mentale, vi dà a forza per esse u megliu genitore chì pudete esse. Quandu colpite un patch ruvidu, ùn abbiate paura di dumandà aiutu. Dumandà aiutu ùn significa micca chì sì un cattivu genitore - significa chì sì abbastanza bravu è abbastanza intelligente per uttene un supportu quandu ne avete bisognu.
Joni Kazantzis hè u creatore è u blogger per justagirlwithspots.com, un premiatu blog di psoriasi dedicatu à creà cuscenza, educà nantu à a malattia, è spartite storie persunali di u so viaghju di 19+ anni cù psoriasi. A so missione hè di creà un sensu di cumunità è di sparte l'infurmazioni chì ponu aiutà i so lettori à affruntà e sfide d'ogni ghjornu di campà cù psoriasi. Crede chì cù u più infurmazione pussibule, e persone cù psoriasis ponu esse abilitate à campà a so vita migliore è à fà e scelte di trattamentu ghjuste per a so vita.