Autore: Christy White
Data Di Creazione: 8 Maghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 24 Ghjugnu 2024
Anonim
Feci cù mucus: 7 cause possibili è quandu hè periculosu - Salute
Feci cù mucus: 7 cause possibili è quandu hè periculosu - Salute

Cuntenutu

U Mucus hè una sustanza chì aiuta à e fece à spustassi attraversu l'intestinu, ma hè nurmalmente prodotta in quantità basse, solu per lubrificà l'intestinu è esse mischiata in e feci, micca facilmente osservabile à ochju nudu in a nave.

Cusì, quandu un eccessu di mucus hè osservatu in e feci, solitu indica a presenza di una infezione o altri cambiamenti in l'intestini, cume ulcera intestinale o sindrome di l'intestione irritabile, per esempiu, hè impurtante cunsultà un gastroenterologu per fà una compie a valutazione è identificà s'ellu ci hè un prublema chì deve esse trattatu.

1. Intulleranza alimentaria

L'intolleranze alimentarie è l'allergie, cume a sensibilità à u lattosiu, u fruttuosu, u saccarosu o u glutine, causanu infiammazione di i muri intestinali quandu l'alimentu vene in cuntattu cù a mucosa, generendu un aumentu di a produzzione di mucus, chì si pò osservà in u banchittone.


In questi casi, altri sintomi ponu appare ancu, cum'è gonfiore di u ventre, diarrea, macchie rosse nantu à a pelle, gas eccessivu o stinzia, per esempiu.

  • Cosa da fà: s'ellu ci hè un suspettu d'avè un'intolleranza à qualchì tippu di cibu hè impurtante cunsultà un gastroenterologu per fà un test di intolleranza è cunfirmà a diagnosi, prima di eliminà ogni tippu di cibu da a dieta. Vede 7 segni chì ponu indicà intolleranza à u glutine è quandu suspettate intolleranza à u lactosu.

2. Gastroenterite

A gastroenterite si pone quandu qualchì tippu di microorganisimu, cum'è una batteria o un virus, pò infettà u stomacu è l'intestini, causendu, in più di eccessu di mucus in e feci, nausea intensa, diarrea, vomitu, perdita di appetitu è ​​dolore in u ventre.


Di solitu, stu tippu di prublema si pone per via di u cunsumu d'acqua o di alimenti cuntaminati, ma pò accade ancu dopu l'usu prolungatu di antibiotici, postu chì i boni batteri sò eliminati da a mucosa intestinale, facilitendu u sviluppu di altri più dannosi.

  • Cosa da fà: in casu di suspettu hè impurtante cunsultà un gastroenterologu o un medicu generale, per cunfirmà u diagnosticu è inizià u trattamentu adattatu, chì pò cumprende solu sustituzione di fluidi, ma pò ancu esse fattu cù antibiotici, se si sospetta una infezzione batterica.

3. Intestinu irritabile

L'intestinu irritabile provoca una infiammazione di a mucosa intestinale chì aumenta a quantità di mucus in e feci. Ancu se pò accade in tutti i casi di sindrome di l'intestinu irritabile, u mucus hè più cumunu in e persone chì anu longu periodi di diarrea.


Altri sintomi cumuni di i malati di l'intestione irritabile includenu gas eccessu, un ventre gonfiu è periodi di diarrea chì alternanu cù stinzia, soprattuttu durante i periodi di stress o ansia elevati.

  • Cosa da fà: se ci hè dighjà un diagnosticu d'intestinu irritabile, prova à evità u stress eccessivu participendu à attività di divertimentu, ma ancu à manghjà cun più attenzione, evitendu u cunsumu di caffè è di cibi cù assai grassu o piccante, per esempiu. S'ellu ci hè solu suspettu d'intestinu irritabile, duvete andà à u gastroenterologu per valutà s'ellu hè veramente u prublema, cuminciendu u trattamentu guidatu da u duttore.

Verificate e pussibilità di trattamentu per riduce u disagiu di l'intestinu irritabile.

4. Malatia di Crohn

A malattia di Crohn hè una malattia intestinale cronica chì provoca infiammazione costante di i muri intestinali, dendu à segni cum'è mucus in i feci, ma ancu dolore addominale severu, frebba, diarrea insanguinata è debolezza.

Ancu s'ellu ùn hè ancu una causa specifica per a malatia di Crohn, pò cumparisce in ogni stadiu di a vita, soprattuttu s'ellu ci hè una diminuzione in u sistema immunitariu. Vede chì sintomi ponu esse un segnu di malattia di Crohn.

  • Cosa da fà: u trattamentu per a malattia di Crohn include generalmente cambiamenti in l'abitudini alimentari, cume u cuntrollu di a quantità di fibre ingerite è a riduzione di a quantità di grassi è di prudutti lattichi. Vede in stu video più cunsiglii per cumu allevà i sintomi:

5. Ostruzione intestinale

L'ostruzione intestinale accade quandu qualcosa impedisce u passaghju di e feci in l'intestinu. Dunque, e cause più cumuni includenu ernie, torsione intestinale, ingestione di qualchì tippu d'oggettu o ancu un tumore in l'intestinu.

In questi casi, u mucus hè pruduttu in eccessu per pruvà à spinghje e feci, chì finiscenu per ùn passà è causendu altri sintomi cum'è gonfiore di u ventre, dolore addominale severu, eccessu di gas è diminuzione di quantità di feci.

  • Cosa da fà: l'ostruzzione intestinale hè un'emergenza chì deve esse trattata per evità complicazioni gravi cum'è dilatazione o rottura di l'intestinu. Dunque, se stu prublema hè suspettatu, duvete andà subitu à l'uspidale.

6. Fissura anale

A fessura anale hè un prublema relativamente cumunu chì cunsiste in a presenza di una piccula ferita in a regione di u rettu, chì di solitu nasce da eccessive muvimenti intestinali, chì pò accadere in casu di diarrea frequente, per esempiu. Tuttavia, a fessura pò accade ancu in casi di stinzia, postu chì l'attu di defecazione di feci assai dure pò finisce per ferisce u sfintere.

Quandu appare, a fessura dà origine à sintomi cum'è sangue rossu luminosu in e feci, dolore quandu si defeca, mucus in feci è prurito in a regione.

  • Cosa da fà: u più impurtante in questi casi hè di mantene una igiene intima adeguata, ma i bagni di seduta ponu ancu esse fatti per alleviare u dolore è applicà unguenti per guarì a fessura più rapidamente. Inoltre, e bevande alcoliche è l'alimenti cù spezia è assai spezie devenu esse evitate, dendu preferenza à una dieta ricca di frutti, verdure è cereali. Vede alcuni esempii di unguenti usati in u trattamentu.

7. Colite ulcerativa

Questa hè una alterazione intestinale chì provoca a presenza di ulcere in l'intestinu è l'infiammazione costante di a mucosa. Cusì, in e persone cù colite ulcerosa, e feci sò spessu accumpagnate da sangue, pus o mucus.

Altri sintomi chì aiutanu à identificà un casu di colite ulcerativa includenu diarrea, dolore addominale assai severu, lesioni cutanee è perdita di pesu.

  • Cosa da fà: hè generalmente raccomandatu di aumentà a vostra assunzione di fibre, attraversu cibi cum'è papaia, lattuga o ceci, per esempiu, per rendere e feci più voluminose è menu dure. Inoltre, a medicazione pò esse necessaria per alleviare i crampi addominali o ancu a diarrea. Amparate più nantu à cumu si face u trattamentu in casi di colite ulcerosa.

Quandu u mucus in feci pò esse periculosu

In a maiò parte di i casi, u mucus in e feci ùn hè micca una situazione periculosa, rapprisentendu guasi sempre una situazione faciule da trattà. Tuttavia, se u mucus in eccessu appare assuciatu à altri sintomi cum'è:

  • Feci cù sangue o pus;
  • Dolore addominale assai severu;
  • Gonfiore addominale esageratu;
  • Diarrea costante.

Hè cunsigliatu d'andà à l'uspidale o di fà un appuntamentu cù u gastroenterologu, chì pò esse un segnu di una causa più seria cum'è a colite ulcerosa, a malattia di Crohn o ancu u cancheru.

Assicuratevi Di Leghje

Tutta a Carne, Tuttu u Tempu: Devenu e Persone cun Diabete Pruvà a Dieta Carnivora?

Tutta a Carne, Tuttu u Tempu: Devenu e Persone cun Diabete Pruvà a Dieta Carnivora?

Andà tutta a carne hà aiutatu alcune per one cun diabete à calà u gluco iu. Ma hè icuru?Quandu Anna C. hà ricevutu un diagno ticu di diabete ge tazionale durante a o grav...
Perchè Ùn Mi Scusaraghju micca chì Truvessi Cuscenza di l'Autismu Frustrante

Perchè Ùn Mi Scusaraghju micca chì Truvessi Cuscenza di l'Autismu Frustrante

è ite cum'è mè, u Me e di en ibilizazione à l'Auti mu hè in realtà ogni me e. Aghju celebratu u me e di en ibilizazione à l'auti mu per almenu 132 me i ...