Unmedicalized: Riscopre a mo intuizione di fronte à u Cancer di Senu
Campà senza medicamentu hè un lussu cusì raru per mè, particularmente avà chì sò a tappa 4. Dunque, quandu possu, hè esattamente ciò chì vogliu esse.
"Ùn sò micca se possu fà questu", balbuttulava trà e lacrime. U IV mi tirò nantu à a manu mentre stringhjia u mo iPhone à l'arechja è ascultava à u mo amicu pruvà à passà per u mo panicu è mi calmà.
A burocrazia era firmata è u rillogiu tichjava.
U cortinu di cuttone chì era statu tiratu intornu à u mo lettu pre-op ùn offra nisuna prutezzione sonora, allora aghju pussutu sente l'infirmiere parlà trà di mè, frustrati chì stavu tenendu a so ghjurnata.
Più longu mi stava lassendu singhjuzzà, più u OR restava viotu, è più ritardava ogni chirurgia dopu à mè. Ma ùn pudu micca calmà.
Aviu avutu passatu sta chirurgia prima, è questu era parte di u prublema. Avendu passatu l'annu precedente passendu un trattamentu straziante per u cancheru di u senu di a tappa 3, avia dighjà suppurtatu una mastectomia unica, allora eru un pocu troppu familiarizatu cù quantu era difficiule sta chirurgia è a ripresa.
Avà eru libaru di u cancheru (per quantu sapiamu), ma avia decisu chì vulia eliminà preventivamente u mo pettu sanu per minimizà e mo possibilità di avè sempre un novu cancru di senu primariu di novu, minimizendu cusì e mo possibilità di ripete l'infernu chì era trattamentu.
Allora eru quì, prontu è preparatu per a mo seconda mastectomia.
Ùn hè mai statu "solu un pettu". Aviu 25 anni. Ùn vulia micca perde tutte e sensazioni, invechjassi è dimenticà ciò chì paria u mo corpu naturale.Mentre era dighjà sottu anestesia, u mo chirurgu hà ancu previstu di finisce di ricustruisce u mo latu cancerosu. Aviu sempre u mo espansore di tissutu in, chì si pusava sottu à u mo musculu pettorale è avia allungatu pianu pianu a mo pelle è u musculu, creendu eventualmente una cavità abbastanza grande per un impianto di silicone.
Eru dispiratu per sbarrazzami di l'espansione simile à u calcestruzzu chì stava troppu in altu nantu à u mo pettu. Benintesa, postu chì aghju optatu per una mastectomia profilattica dinò, aghju da ripete u prucessu di espansione da quella parte.
Finalmente, però, finisceraghju tuttu u calvariu cù dui comodi impianti di silicone chì ùn cuntenenu micca cellule umane da raggruppassi inseme in un tumore.
Eppuru, a notte nanzu à sta seconda mastectomia è espansione tissutale / impianto di uscita, ùn avia mai dormitu - {textend} Aghju continuatu à guardà l'ora, pensendu Aghju solu4 ore in più cù u mo pettu sanu. 3 ore in più cù u mo senu.
Avà era u tempu di passà, è mentre e lacrime falavanu per e mo guance, aghju luttatu per ripiglià fiatu. Qualcosa in fondu urlava Innò.
Ùn aghju micca capitu cumu eru finitu quì, singhjuttendu, incapace di lascià l'infermiere guidà mi in u OR dopu avè passatu un annu à ghjurnale è à circà l'anima è parlendu nantu à a decisione cù i mo cari.
Aviu veramente cridutu chì eru in pace cun avè una seconda mastectomia - {textend} chì era per u megliu, chì era ciò chì aghju vulia.
Ùn eru simpliciamente micca abbastanza forte per passà cun ella quandu a spinta hè venuta à spinghje?
Aghju capitu chì piglià e decisioni bone ùn hè micca sempre di fà ciò chì hè megliu nantu à a carta, si tratta di capisce cù ciò chì possu campà, perchè sò l'unicu chì deve andà à dorme è svegliarmi ogni ghjornu campendu cù e cunsequenze di quellu decisione.In carta, una mastectomia profilattica hà fattu un sensu cumpletu.
Riduceria - {textend} ma micca eliminà - {textend} u mo risicu di sviluppà un novu cancru di senu primariu. Mi pare simmetricu, piuttostu ch'è avè un senu naturale è un senu ricustruitu.
Tuttavia, un novu cancheru primariu ùn hè mai statu u più grande periculu per mè.
Saria terribile di passà dinò u trattamentu se devu sviluppà un novu cancheru, ma sarebbe più problematicu se u mo cancheru originale ripigliessi è metastasizessi, o si sparghji al di là di u mo senu. Chì minaccierebbe a mo vita, è una mastectomia profilattica ùn faria nunda per riduce e probabilità di chì accada.
Inoltre, una recuperazione di mastectomia hè difficiule è dolorosa, è ùn importa ciò chì qualcunu m'hà dettu, u mo senu facia parte di mè. Ùn hè mai statu "solu un pettu".
Aviu 25 anni. Ùn vulia micca perde ogni sensazione, invechjassi è scurdassi di ciò chì paria u mo corpu naturale.
Avia dighjà persu tantu in tuttu u trattamentu - {textend} u cancheru avia digià pigliatu tantu da mè. Ùn vulia micca perde di più se ùn avessi micca bisognu.
Eru paralizatu da cunfusione è indecisione.
À a fine aghju intesu u scratch famosu di metallu nantu à u metale quandu u sipariu s'hè apertu è u mo chirurgu plasticu - {textend} una donna calda è gentile cù una figliola di a mo età - {textend} hà intrutu.
"Aghju parlatu cù u vostru chirurgu di pettu", hà annunziatu, "è ùn ci sentimu micca à u cunfortu di fà a mastectomia profilattica oghje. A vostra guarigione puderia esse compromessa se andate in una chirurgia cusì grande, questu scuntentu. Vi daremu uni pochi di minuti per calmassi, è dopu anderemu avanti è rimpiazzeremu u vostru espansore di tessuti cù un impiant - {textend} ma ùn femu micca a mastectomia. Andarete in casa sta sera ".
Una onda di sollievu mi traverse. Era cum'è se cù queste parolle, u mo chirurgu m'avia lanciatu un seccu d'acqua fredda nantu à mè dopu à esse statu bluccatu in un focu, e fiamme cullavanu nantu à u mo corpu. Puderia torna respirà.
In i ghjorni dopu, una certezza s'hè stallata in u mo intestinu chì avia pigliatu a decisione curretta. Ebbè, chì i mo duttori avianu fattu a bona decisione per mè.
Aghju capitu chì piglià e decisioni bone ùn hè micca sempre di fà ciò chì hè megliu nantu à a carta, si tratta di capisce cù ciò chì possu campà, perchè sò l'unicu chì deve andà à dorme è svegliarmi ogni ghjornu campendu cù e cunsequenze di quellu decisione.
Si tratta di vultulà per tuttu u rumore di fora finu à ch'e possu torna una volta à sente i sussurri tranquilli di ciò chì chjamemu intuizione - {textend} quella voce suttile chì sà ciò chì hè u megliu per mè, ma hè annegata da a paura è da u traumu.
In l'annu di chemio è radiazioni è chirurgie è appuntamenti senza fine, avia persu completamente l'accessu à a mo intuizione.
Aviu bisognu di tempu luntanu da u mondu medicu per ritruvallu. U tempu di capisce quale eru altru ch'è un malatu di cancheru.
Cusì aghju finitu a mo tappa 3 prova cù un senu ricustruitu è un naturale. Aghju fattu u mo megliu per ricustruisce a mo vita. Aghju cuminciatu à esce dinò, aghju scontru è maritatu cù u mo maritu, è un ghjornu aghju capitu chì l'inazione era una forma d'azione.
In rimandendu à piglià a decisione, avia pigliatu a decisione.
Ùn vulia micca a mastectomia profilattica. Cumu resultò, sì a mo intuizione sapia ciò chì vinia o micca, aghju finitu per metastasizà circa dui anni dopu.
Mittendu a seconda mastectomia, mi eru datu guasgi dui anni per scalà cù l'amichi è saltà in fiumi cù u mo avà maritu. Ùn averia micca pussutu creà quelli ricordi se avessi passatu u mo tempu trà u trattamentu di a tappa 3 è di a tappa 4 attraversendu più chirurgie.
Queste decisioni sò cusì individuali, è ùn prufesseraghju mai di sapè ciò chì hè megliu per un'altra persona.
Per un'altra donna in a stessa situazione, una mastectomia profilattica puderia esse stata una cumpunente critica di a so recuperazione psicologica. Per mè, rimpiazzà a cridenza chì «Devu avè petti simmetrici, currispondenti per esse belli» cù a fiducia chì e mo cicatrici sò sexy perchè riprisentanu a resistenza, a forza è a sopravvivenza m'anu aiutatu à avanzà.
A mo ricuperazione dipende di più da amparà à campà cun risicu è l'incunnisciutu (un travagliu in corsu) chè da ciò chì pareva u mo corpu post-cancru. È à un certu puntu aghju capitu chì, se sviluppu un novu primariu, l'aghju da passà.
In verità, accunsenteria à guasi ogni chirurgia, prucedura è trattamentu per sopravvivere.
Ma quandu a mo vita ùn hè micca in ghjocu - {textend} quandu aghju a furtuna d'esse qualcosa altru chè un paziente - {textend} a vogliu piglià. Campà senza medicamentu hè un lussu cusì raru per mè, particularmente avà chì sò a tappa 4.
Allora, quandu possu, hè esattamente ciò chì vogliu esse.
Unmedicalized.
Diagnosticatu cù u cancheru di u senu in stadiu 3 à 25 è in u stadiu 4 cancru di senu metastaticu in 29, Rebecca Hall hè diventata un difensore appassiunatu per a cumunità di cancru di senu metastaticu, spartendu a so propria storia è chjamendu per avanzamenti in ricerca è sensibilizazione aumentata. Rebecca cuntinua à sparte e so sperienze per mezu di u so bloggu Cancer, You Can Suck It. U so scrittu hè statu publicatu in Glamour, Wildfire, è The Underbelly. Hè stata un oratore in trè eventi letterarii è intervistata in parechji podcast è prugrammi di radio. A so scrittura hè stata ancu adattata in un cortu filmu, nudu. Inoltre, Rebecca offre corsi di yoga gratuiti à e donne affette da u cancheru. Vive in Santa Cruz, in California, cù u maritu è u cane.