Autore: Lewis Jackson
Data Di Creazione: 12 Maghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Nuvembre 2024
Anonim
Hè sicuru di mischjà Naproxen è Acetaminophen? - Salute
Hè sicuru di mischjà Naproxen è Acetaminophen? - Salute

Cuntenutu

Introduzione

L'Acetaminophen è u naproxen travaglianu in modi diversi per cuntrullà u dolore è anu pochi effetti collaterali sovrapposti. Per a maiò parte di a ghjente, hè bè di usalli inseme. Tuttavia, hè impurtante capisce cumu ogni droga funziona diversamente per cuntrullà u vostru dolore. Eccu alcuni consiglii per aiutà à piglià queste droghe inseme in modu sicuru, più avvertenze è altre informazioni chì duvete sapè.

Cumu travaglianu

Tramindui naproxen è acetaminophen aiutanu à riduce a frebba è allevanu u dolore lieve à moderatu. Esempii di sti tipi di dolore include:

  • mal di gola
  • mal di testa
  • dolore di corpu o musculu
  • crampi menstruali
  • artrite
  • mal di denti

E droghe facenu cose diverse per alleviare stu dolore. Naproxen blocca a furmazione di sustanzi chì causanu inflammazioni. A riduzione di l'infiammazione aiuta allora à riduce u dolore. L'acetaminofenu, invece, ùn riduce micca l'infiammazione. Invece, riduce a sensazione di dolore. Funziona bluccendu a liberazione di sostanze in u cervellu chì causanu sensazione di dolore.


Regule generale

Hè una bona idea di cumincià à piglià solu un tipu di medicazione per alleviare u dolore à a volta. Pudete piglià una droga è vede cumu funziona prima di aghjunghje una seconda.

L'acetaminofene, secondu a forza è u tippu, pò esse pigliatu ogni volta quattru à sei ore. Naproxen, secondu a forza è u tippu, pò esse presu ogni volta ottu à 12 ore. I prudutti marcati "forza in più" o "sollievu tuttu u ghjornu" ùn devenu micca esse presi cusì spessu.

Ùn avete micca da aghjustà e vostre dosi di una droga o di piglià in tempi diversi se pigliate entrambe e droghe. Dittu chistu, piglià i medicazione alternativamente pò aiutà à furnisce un migliore sollievu di u dolore. Per esempiu, sè pigliate una dosa di naproxen, ùn pudete micca piglià una altra dosa per ottu ore. Cinque ore dopu, però, u vostru dolore pò cumincià à disturbàvi di novu. In casi cusì, pudete piglià un pocu di acetaminofene per fassi finisce finu à a vostra prossima dosa di naproxen.

Cunsiderazioni di sicurezza

Ancu se e duie droghe sò generalmente sicure per a maggior parte di e persone da aduprà, ci sò certe considerazioni di sicurezza chì duvete tene à mente. Assicuratevi di queste considerazioni per aiutà à evità di abusà di queste droghe.


Naproxen

Naproxen pò causà reazzioni allergii, reazzioni di a pelle, è sagnante stomacu severu in alcune persone. Aduprà più di u raccomandatu o aduprà per più di 10 ghjorni pò ancu aumentà u risicu di attaccu di core o di ictu.

Sanguinamentu severu di stomacu da naproxen hè più cumunu se:

  • sò 60 anni o più
  • avè avutu un ulceru o un problema di sangu
  • piglià altre medicazione chì pò causà sangu
  • beie più di trè bevande alcoliche per ghjornu
  • pigliate troppu naproxenu o pigliate per più di 10 ghjorni

Acetaminofenu

A più grande cunsiderazione quandu si prende acetaminofene hè a pussibilità di sovradosaggio. L'acetaminofene hè un ingrediente cumunu in parechji prudutti senza prescrizione, dunque pò esse faciule da piglià troppu senza mancu capì.

Una sobredose di acetaminofene pò causà gravi danni à u fegatu. Per evità questu, duvete capisce u vostru limitu per acetaminofene. Generalmente, a ghjente ùn deve micca avè più di 3 g di acetaminofene per ghjornu. Pudete parlà cù u vostru duttore per scopre u limitu specificu chì hè adattatu per voi. Dopu, tenite traccia di quantu acetaminofenu pigliate leggendu tutte l'etichette di medicazione. Hè spessu megliu aduprà una sola medicazione chì cuntene acetaminofene à a volta.


Interazzione

Naproxen è acetaminophen ùn interagenu micca cù l'altri. Tuttavia, tramindui ponu interagisce cù altri medicamenti cum'è a warfarina. Se pigliate warfarina o un altru tipu di diluente di sangue, assicuratevi di cunsultà cù u vostru duttore o farmacista prima di usà acetaminofene o naproxenu.

Parlate cù u vostru duttore

Nè naproxen nè acetaminophen ùn deve esse pigliatu per più di 10 ghjorni per trattà u dolore, è nè una droga ùn deve esse presa per più di trè ghjorni per trattà a febbre. Assumendu una droga per più longu di u cunsigliu o à dosi più alti di u raccomandatu pò aumentà u risicu di effetti collaterali. Tuttavia, piglià li inseme hè generalmente sicuru.

U dulore o a frebba chì ùn s’hè migliuratu pò esse un segnu di una cundizione chì richiede un trattamentu differente. Se a vostra frebba dura più di trè ghjorni, cuntattate u vostru duttore.

Più Dettagli

Uveite: chì hè, sintomi è trattamentu

Uveite: chì hè, sintomi è trattamentu

Uveite curri ponde à l'infiammazione di l'uvea, chì face parte di l'ochju furmatu da l'iri , u ciliaru è u corpu coroidale, chì dà ri ultati in intomi cum'...
Cosa da fà in casu di cunghjuntivite in gravidanza

Cosa da fà in casu di cunghjuntivite in gravidanza

A cungiuntiviti hè un prublema nurmale durante a gravidanza è ùn hè micca periculo a per u zitellu o a donna, ba ta chì u trattamentu ia fattu bè.Di olitu u trattamentu p...