Esame di nasofibroscopia: cosa hè, à chì serve è cumu si face
Cuntenutu
A Nasofibroscopia hè un test diagnosticu chì permette di valutà a cavità nasale, finu à a laringe, aduprendu un dispositivu chjamatu nasofibroscopiu, chì hà una camera chì permette di vede l'internu di u nasu è e strutture di quella regione, è arregistrà u imagine nantu à un urdinatore.
Questu esame hè indicatu per aiutà à u diagnosticu di cambiamenti in a cavità nasale, cume deviazioni in u septum nasale, sinusite, tumori nasali, trà altri, postu chì permette di identificà e strutture anatomiche cun precisione è di visualizà a cavità nasale cun un angulu di visione è illuminazione adatta.
Per chì ghjè
Questa prova hè indicata per diagnosticà cambiamenti chì si presentanu in a cavità nasale, faringe è laringe, cume:
- Deviazioni di u septum nasale;
- Ipertrofia di i turbinati inferiori o di l'adenoide;
- Sinusitis;
- Lesioni o tumori in u nasu è / o in a gola;
- Apnea di u sonnu;
- Disturbi di l'olfattu è / o di u gustu;
- Sanguinamentu nasale;
- Cefalee frequente;
- Ronca;
- Tosse;
- Rinite;
Inoltre, pò ancu esse adupratu per rilevà a presenza di corpi stranieri in e vie aeree superiori.
Cumu l'esame hè fattu
Per fà l'esame, nisuna preparazione hè necessaria, tuttavia, si raccomanda chì a persona sia senza manghjà almenu duie ore prima di l'esame, per prevene nausea è vomitu.
L'esame dura circa 15 minuti, è cunsiste in l'inserzione di u nasofibroscopiu in e cavità nasali, per osservà l'internu di u nasu è e strutture di quella regione.
Di solitu, un anesteticu lucale è / o tranquilizante hè amministratu prima di a prucedura, dunque hè prubabile chì a persona sperimentessi solu u disagiu.