Autore: Monica Porter
Data Di Creazione: 16 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
Eros Ramazzotti - Un Attimo Di Pace (Official Video)
Video: Eros Ramazzotti - Un Attimo Di Pace (Official Video)

Cuntenutu

Introduzione

I neonati anu spessu schemi di respirazione irregulari chì cuncernanu i novi genitori. Pò respirà à a lestra, fà lunghe pause trà respiri, è fà rumuri insoliti.

A respirazione di i neonati sembra è sona diversa da l'adulti perchè:

  • respiranu più per e so narici chè per a so bocca
  • e so vie respiratorie sò assai più chjuche è più faciule da ostruisce
  • u so muru di pettu hè più flessibile chè quellu di un adultu perchè hè fattu soprattuttu di cartilagine
  • a so respirazione ùn hè micca cumpletamente sviluppata postu chì devenu sempre amparà à aduprà i so pulmoni è i musculi di respirazione assuciati
  • ponu ancu avè fluidu amnioticu è meconiu in e so vie aeree subitu dopu à a nascita

Di solitu, ùn ci hè nunda da inchietassi, ma i genitori spessu facenu quantunque. I genitori devenu esse attenti à u schema di respirazione tipicu di un neonatu. In questu modu ponu amparà ciò chì hè normale per esse capace di dì dopu se qualcosa ùn hè micca.

Respirazione nurmale nurmale

Tipicamente, un neonatu piglia da 30 à 60 respiri per minutu. Questu pò rallentà à 20 volte per minutu mentre dormenu. À 6 mesi, i zitelli respiranu circa 25 à 40 volte à u minutu. Un adultu, intantu, piglia circa 12 à 20 respiri à u minutu.


I neonati ponu ancu piglià respiri rapidi è poi fà una pausa finu à 10 secondi à a volta. Tuttu què hè assai differente da i schemi di respirazione di l'adulti, ghjè per quessa chì i novi parenti ponu esse alarmati.

In pochi mesi, a maiò parte di e irregolarità di a respirazione neonata si risolvenu. Alcuni prublemi di respirazione neonati sò più cumuni in i primi ghjorni, cume a tachipnea transitoria. Ma dopu à 6 mesi, a maiò parte di i prublemi di respirazione sò probabilmente dovuti à allergie o à una malattia à breve termine cum'è u fretu cumunu.

Ciò chì i rumori di respirazione ponu indicà

Hè impurtante chì vi familiarizzate cù i soni è i schemi di respirazione nurmali di u vostru zitellu. Se qualcosa sona diversu o sbagliatu, ascultate bè per pudè spiegallu à u vostru pediatra.

Cause di distress respiratoriu di tutte l'ingressu in ospedale di cure intensive neonatali.

I seguenti sò sonu cumuni è e so cause potenziali:

Rumore di fischju

Questu pò esse un bloccu in e narici chì si schjarisce quandu hè aspiratu. Chiedi à u vostru pediatre cume aspirà delicatamente è efficacemente u mucus.


Chianciu rossu è tosse chì abbaghjanu

Stu rumore pò esse da un bloccu di a trachea. Pò esse mucus o una infiammazione in a casella vocale cum'è u croup. U Croup tende ancu à peghju di notte.

Tosse prufonda

Questu hè probabilmente un bloccu in grandi bronchi ma un duttore duverà stà à sente cun un stetoscopiu per cunfirmà.

Sibilanti

U sibilante pò esse un segnu di bloccu o di restringimentu di e vie aeree inferiori. U bloccu pò esse causatu da:

  • asma
  • puntura
  • virus rispiratoriu sincitiali

Respirazione rapida

Chistu pò significà chì ci hè fluidu in e vie aeree da una infezzione, cum'è pneumonia. A respirazione rapida pò ancu esse causata da febbre o altre infezioni è deve esse valutata subitu.

Rossu

Questu hè di solitu per via di mucus in e narici. In rari casi, u russu pò esse un segnu di un prublema crònicu cum'è l'apnea di u sonnu o l'allunghe allargate.

Stridoru

Stridor hè un sonu custante è acutu chì indica una ostruzione di e vie aeree. Pò esse qualchì volta causatu da laringomalacia.


Gruntulendu

Un rumore improvvisu è bassu acutu nantu à una espirazione di solitu signaleghja un prublema cù unu o i dui pulmoni. Pò esse ancu un segnu d'infezzione grave. Duvete visità subitu un duttore se u vostru zitellu hè malatu è grugna mentre respira.

Cunsiglii per i genitori

Ùn esitate mai à ghjunghje à u vostru duttore se site preoccupatu per a respirazione di u to babbu.

A respirazione irregulare pò esse assai alarmante è scatenà l'ansietà di i genitori. Prima, rallentate è fighjate u vostru criaturu per vede s'elli parenu esse in angoscia.

Eccu alcuni consiglii sè site preoccupatu per a respirazione di u to babbu:

  • Amparate i schemi di respirazione tipichi di u to figliolu per chì site megliu preparatu per identificà ciò chì ùn hè micca tipicu.
  • Pigliate un video di a respirazione di u to babbu è mustratelu à un duttore. Parechji prufessiunali medichi offrenu oramai appuntamenti in ligna o cumunicazione per email, risparmiendovi un viaghju forse micca necessariu in ufficiu.
  • Fate sempre dorme à a to cria nantu à e spalle. Quessu diminuisce u risicu di u sindrome di morte subita di u zitellu in u zitellu. Se u vostru criaturu hà una infezzione respiratoria è ùn dorme micca bè, dumandate à u vostru duttore modi sicuri per aiutà à caccià a congestione. Ùn hè micca sicuru per sustene o mette u so presepiu nantu à una inclinazione.
  • E gocce saline, vendute senza prescrizzione in drogherie, ponu aiutà à allentà u mucus densu.
  • Calchì volta, i criaturi respiranu prestu quandu sò surriscaldati o arrabbiati. Vestite u vostru zitellu in tessuti traspiranti. Duvete solu aghjunghje un stratu in più in più di ciò chì portate voi stessu per u clima quellu ghjornu. Dunque, se portate pantaloni è una camisgia, u to zitellu puderebbe purtà pantaloni, una camisgia è un maglione.

Quandu per vede u duttore

Catturà un prublema prestu dà à u to zitellu a migliore furtuna per a ripresa à cortu andà è diminuisce i prublemi futuri.

Un cambiamentu in u schema di respirazione neonatu pò indicà un seriu prublema di respirazione. Sè vo site sempre cuncernatu, chjamate u vostru duttore subitu. Memorizà i numeri di telefunu dopu à l'ore di u duttore o avè li dispunibili in ogni momentu. A maiò parte di l'uffizii anu una infermiera di chjama chì pò risponde è aiutà à guidà vi.

I duttori ponu aduprà una radiografia di u torace per diagnosticà prublemi di respirazione è fà un pianu di trattamentu.

Circate assistenza medica immediata

Se u vostru zitellu hà unu di sti sintomi, chjamate 911:

  • culore turchinu in labbra, lingua, unghie è unghie
  • ùn respira micca per 20 secondi o più

Vede immediatamente u vostru duttore se u vostru zitellu:

  • hè un grugnu o un lamentu à a fine di ogni rispiru
  • hà e narici chì si lampanu, ciò chì significa chì travaglianu di più per uttene ossigenu in i so pulmoni
  • hà musculi chì tiranu nantu à u collu, intornu à e clavicule, o costole
  • hà difficultà à manghjà in più di prublemi di respirazione
  • hè letargicu in più di prublemi di respirazione
  • hà una frebba è prublemi di respirazione

U takeaway

I zitelli tendenu à respirà più prestu chè i zitelli maiò è l'adulti. A volte facenu rumori insoliti. Raramente, i zitelli anu difficultà à respirà per via di una seria preoccupazione per a salute. Hè impurtante chì si possi sapè subitu se u vostru zitellu hà prublemi di respirazione. Familiarizatevi cù i soliti schemi di respirazione di u to zitellu è uttenite aiutu subitu se qualcosa pare sbagliu.

Populatu Oghje

Eliminazione di u groppu di u senu - serie-Indicazioni

Eliminazione di u groppu di u senu - serie-Indicazioni

Andate à a diapo itiva 1 fora di 4Andate à a diapo itiva 2 fora di 4Andate à a diapo itiva 3 fora di 4Andate à a diapo itiva 4 fora di 4A maiò parte di i groppi di u enu ù...
Prussia di ascella

Prussia di ascella

Un pezzu di a cella hè un gonfiore o un colpu ottu à u bracciu. Un pezzu in l'a cella pò avè parechje cau e. Que ti includenu nodi linfatichi gonfii, infezioni, o ci ti.I grumi...