A Guida di a Nizza Ragazza per Ùn esse un Zerbino
Cuntenutu
- Perfetta a vostra postura
- A pratica rende perfetta
- Nix Negative Self-Talk
- Dì No
- Parlà
- Arrabbiatevi
- Circundevi cù altre donne forti
- Rivista per
Sì a persona chì u vostru capu chjama per vene in u weekend? Sì tù a zitella quandu a to surella hà bisognu di una spalla per pienghje? Sì l'amicu chì finisce sempre per copre a punta, esse u cunduttore designatu, incaricatu di cumprà rigali di gruppu, è scusassi ogni volta chì i sentimenti di qualcunu si ferenu? Sì ghjustu cusì bellu? Cum'è donne, ci insegnanu à esse sempre cooperativi, empatichi, facili è accomodanti. Mentre quelli sò tutti boni tratti da avè, significa ancu chì simu più propensi à esse apprufittati. Ma ci hè un equilibriu trà esse a bella ragazza è esse u felpettu.
Pscyhotherapist è Life Coach Jan Graham, di Live a Little Coaching, dice chì e donne ponu amparà à esse più assertive senza sentenu egoisti o perdendu i nostri rigali naturali per a diplomazia, a flessibilità è l'abilità di truvà suluzioni "win / win". "Ùn ci hè nunda di male per esse simpaticu!" ella dice: "Basta à ottene di più, bè, strategichi à propositu". Eccu cumu uttene ciò chì vulete senza perde quale sì:
Perfetta a vostra postura
iStockphoto / Getty
Ùn si tratta micca di pudè bilancià un libru in capu o di vede più magru in a vostra gonna à matita. Questu hè di affirmà u vostru putere attraversu a vostra postura. In u so discorsu TED "Your Body Language Shapes Who You Are", Amy Cuddy, esperta di linguaghju di u corpu, hà spiegatu chì i studii anu trovu chì quandu e donne adoptenu e "posture di putere" chì tipicamente associamu à l'omi, e donne ùn eranu micca solu percepite cum'è più putenti, ma ch'elli si sentianu cusì ancu elli stessi.
Graham cunsiglia à e donne di fà un cuntattu visuale, aduprà una voce ragionevolmente fiducia, è resistere à a voglia di attraversà i bracci è e gambe o di schjattà u vostru corpu per piglià u più pocu spaziu pussibule.
A pratica rende perfetta
iStockphoto / Getty
Esse assertivu vene in modu naturali à certe donne, ma se solu u pensamentu di stà in piedi per sè stessu vi fa vulete mette, allora avete bisognu di praticà, dice Graham. "Sfidatevi più spessu per mettevi fora è difendete per voi stessu, ma per fà in modu strategicu - micca in un modu chì vi sopravvive". Se u travagliu hè quì chì vi sentite spessu messu in opera, cuminciate per stà davanti à un cumpagnu di travagliu è poi travagliate versu u vostru capu. Allora, se u vostru cumpagnu di travagliu vi dumanda di fighjà qualcosa chì hà fattu, pudete dì qualcosa cum'è: "Jill, sò veramente entusiasmu di a presentazione di u venneri è di lancià u nostru novu pruduttu. bisognu di mette tutta a mo energia quì, ma sarei felice di fighjà u vostru ghjurnale a settimana prossima ". A chjave hè di fucalizza nantu à ciò chì pudete fà, micca ciò chì ùn pudete micca.
Nix Negative Self-Talk
iStockphoto / Getty
Avete sempre statu timido. Ùn pudete micca fà questu. Nimu ùn vole à sente e vostre idee stupide. A volte simu i nostri peghju nemici, soprattuttu quandu si tratta di cumu parlemu cun noi stessi. "Spessu, sapemu intellettualmente chì ci ghjudichemu per standard più alti di chiunque altru, ma dicemu quantunque cose dure quantunque. Ciò ci pò fà paura di piglià opportunità chì pudessinu davveru avanzà", dice Graham.
Dì No
iStockphoto / Getty
"Parechje donne sentenu chì, se qualcunu dumanda un favore, a risposta ghjusta per difettu hè sempre sì, ùn importa ciò chì hè u favore o quale dumanda, è sò egoiste sì ùn sò micca d'accordu automaticamente", dice Graham. Un trucu per amparà à dì micca hè di ricurdà chì dì "sì" à una cosa significa automaticamente dì "nè" à parechje altre cose, cum'è l'amati, l'animali o u tempu liberu. È s'è vo avete prublemi à dì "nè" in modu direttu, almenu amparà e tattiche di ritardu. Graham dice chì hè perfettamente bè di scusassi cun un "forse" è dopu piglià più tempu per valutà se vulete veramente impegnassi. U so preferitu? "Sembra una pussibilità, ma aghju daveru bisognu di verificà prima u mo calendariu".
Parlà
iStockphoto / Getty
In e cunversazioni cù l'altri, pudete parlà a vostra mente mantenendu sempre a vostra grazia naturale è diplomazia. "Ùn bisogna micca à esse smussatu o maleducatu", dice Graham, "Ma se avete trattatu cun tippi chì parlanu spessu in tuttu u vostru locu, pudete bisognu di amparà à interrompe cum'è fà".
Arrabbiatevi
istock / getty
Ci hè spessu dettu chì a rabbia hè improduttiva ma à volte avete bisognu di un pocu di focu per motivarvi à fà qualcosa. Graham dice chì sì inghjustamente trascuratu, trivializatu, o apprufittatu, ùn basta micca sulk o lagnate à un amicu simpaticu o un membru di a famiglia. "Pigliate quessi sentimenti spiacevuli, è se sò ghjustificati, trasformateli fora, piuttostu chè in l'internu", dice ella. "Venite cun un pianu per una piccula cosa chì pudete fà per mantene più per sè stessu". Per esempiu, a prossima volta chì u vostru amicu si invita à cena, fate sapè chì avete digià altri piani, ma ti piacerebbe stabilisce un tempu per u brunch a settimana prossima.
Circundevi cù altre donne forti
iStockphoto / Getty
’Ci hè sempre un doppiu standard, in u quale e donne sò ghjudicate diversamente chè l'omi per attaccà per se stesse ", spiega Graham."Ma stranamente, spessu sò e donne stesse chì sò i primi à applicà l'etichetta "cagna" à e donne putenti!" Invece di cumpete cun l'altri, truvate altre donne forti, fiduciosi da fà banda. Non solu vi aiuteranu à sentite più naturali di stà in piedi per voi stessi, ma sarete ancu menu prubabile di curà se l'altri senza penseru chjamanu quella puttana.