Sò Nightshades Bad for You?

Cuntenutu
- Chì sò i ligumi di notte?
- Ricche fonti di nutrienti
- Sò dannosi per e persone cun malatie autoimmune?
- Malattia infiammatoria di l'intestinu
- Effetti nantu à altre malatie autoimmune
- Sensibilità è allergie
- Eliminazione di i nighthades
- Sustituti di i vegetali cumuni di notte
- U fondu
I ligumi Nightshade appartenenu à a famiglia di e piante cù u nome latinu Solanaceae.
E patate, i pumati, i peperoni è e melanzane sò tutte e solanacee cumune. Parechji sò ricche fonti di nutrienti è servenu cum'è alimenti di basa per e diverse culture.
Tuttavia, alcuni credenu chì certi gruppi di persone ponu esse megliu eliminendu i nighthades. Dicenu chì e sostanze dannose trovate in queste verdure ponu cuntribuisce à a malattia infiammatoria di l'intestini è à altre condizioni autoimmuni.
Questu articulu rivede l'effetti nantu à a salute di e verdure di l'ombra di notte per aiutà a decisione se sti alimenti sò adatti per voi.
Chì sò i ligumi di notte?
I ligumi Nightshade sò e parti manghjevuli di e piante in fiore chì appartenenu à u Solanaceae famiglia.
L'origine di u nome nighthades ùn hè micca chjara, ma puderia esse ligata à u so passatu scuru è misticu. Si dice chì alcune notte sò state aduprate prima cum'è narcotici è allucinogeni.
A famiglia di l'ombra di notte cuntene più di 2000 varietà di piante, ma assai pochi d'elli sò in realtà manghjati cum'è alimentu. Alcune, cum'è a belladonna, sò ancu velenose.
Tuttavia, i nighthades includenu ancu ligumi chì sò stati alimenti di base di parechje sucietà per centinaia d'anni.
Alcune di e verdure di notte più consumate includenu:
- melanzane
- peperoni
- patate
- tabaccu
- tomatillos
- pumati
Multipli erbe è spezie sò ancu derivati da sti ligumi, cumpresu u pimentu di cayenne, u pimentu rossu sfracellatu, u chili in polvere è u paprika.
U pimentu neru è biancu deriveghja da i granuli di pimentaru, chì ùn sò micca in a famiglia di l'ombra.
Inoltre, parechji condimenti è altri alimenti cumuni cuntenenu ligumi di notte cum'è ingredienti, cum'è salsa calda, ketchup, salsa marinara è salsa.
Ancu s’elli sò generalmente chjamati ligumi, parechje serate sò botanicamente cunsiderate frutti, cum'è pumate, melanzane è pimentari.
RiassuntuNightshades appartenenu à u Solanacaea famiglia di piante. Includenu patate, pumati, melanzane è peperoni.
Ricche fonti di nutrienti
Parechji prufessiunali sanitarii vi incuraghjenu à manghjà nighthades per via di a so alta densità di nutrienti.
Questu significa chì imballanu assai nutrienti cù menu calorie.
- Tomate: I pumati sò boni fonti di vitamine A è C. Contenenu ancu un antioxidante chjamatu licopenu. Questi nutrienti ponu riduce i marcatori di l'infiammazione è riduce u risicu di parechje malatie croniche (,).
- Pebri: I peperoni cuntenenu quantità incredibili di vitamina C, chì ponu furnisce assai benefici per a salute, ancu aiutendu à migliurà l'assorbimentu di ferru ().
- Chili peppers: I Chili Peppers cuntenenu capsaicina, chì dà à i pimentari u so calore. U cumplementu cù a polvere di capsaicina hè statu trovu per aiutà à alleviare i sintomi di bruciore di stomacu è pò prufittà di sforzi di perdita di pesu aiutendu à riduce l'ingestione di calorie (,).
- Melanzane: E melanzane sò una bona fonte di fibre dietetiche, chì furniscenu 2,5 grammi di fibre per tazza. Questu nutriente impurtante aiuta à regulà i muvimenti intestinali è pò abbassà u risicu di malatie cardiache ().
- Patate: E patate cù e pelli cuntenenu una bella quantità di potassiu, vitamina B6 è manganese (7).
Tuttavia, à u cuntrariu di a maggior parte di i solanacei, e patate sò una verdura amidulosa. Una piccula patata cuntene circa 30 grammi di carboidrati (7).
E persone cun diabete o altri chì cercanu di abbassà u zuccherinu in sangue ponu avè bisognu di evità di manghjà troppu patate.
RiassuntuNightshades sò alimenti densi in nutrienti chì ponu furnisce una serie di benefici per a salute attraversu u so cuntenutu di vitamine, minerali, fibre è antioxidanti.
Sò dannosi per e persone cun malatie autoimmune?
Ancu se i ligumi di notte sò una ricca fonte di nutrienti, parechje persone dicenu chì sò dannose è devenu esse evitate.
A maggior parte di queste rivendicazioni sembranu centrà intornu à un gruppu di sostanze chì si trovanu in i nighthades chjamati alcaloidi.
L'Alcaloidi sò sostanze chì cuntenenu azotu tipicamente trovu in e foglie è i steli di i nighthades. Sò spessu assai amari è funzionanu cum'è un insettante naturale.
Ma e porzioni commestibili di queste piante cuntenenu ancu alcuni alcaloidi. Di cunsiguenza, parechje persone cun malatie autoimmune eliminanu l'ombra di notte da a so dieta, cridendu chì contribuiscenu à i so prublemi di salute.
Tuttavia, e ricerche ùn anu ancu dimustratu chì e verdure di l'ombra di notte contribuiscenu à e malatie autoimmune.
Malattia infiammatoria di l'intestinu
A malatia infiammatoria di l'intestione (IBD) hè un gruppu di malatie autoimmune caratterizate da l'infiammazione di u trattu digestivu. Esempii sò a malatia di Crohn è a colite ulcerosa.
In e persone cun IBD, u rivestimentu protettivu di l'intestinu ùn funziona micca bè è permette à i batteri è altre sostanze dannose di entrà in u sangue (,).
Questa hè qualchì volta chjamata permeabilità intestinale aumentata, o "gut leaky" ().
Quandu accade, u sistema immunitariu di u corpu attacca e sostanze dannose, purtendu à un'infiammazione ulteriore di l'intestini è à parechji sintomi gastrointestinali avversi, cume u dolore, a diarrea è a malabsorzione.
Mentre a ricerca nantu à questu hè limitata, uni pochi di studii nantu à l'animali suggerenu chì l'alcaloidi in i solanacei ponu aggravà ulteriormente u rivestimentu intestinale di e persone cun IBD.
In dui studii separati nantu à i topi cù IBD, l'alcaloidi di a patata anu trovu chì influenzanu negativamente a permeabilità intestinale è aumentanu l'infiammazione intestinale (,).
Hè impurtante nutà chì l'alcaloidi in questi studii eranu in concentrazioni assai più alti di a quantità truvata in una porzione normale.
Inoltre, dui studii di test-tube suggerenu chì una fibra chjamata pectina in i pumati è a capsaicina in i pimentari pò ancu aumentà a permeabilità intestinale (,).
Questa ricerca limitata in animali è provette suggerisce chì e persone cun IBD pò prufittà di eliminà o riduce i nighthades. Ma a ricerca hè necessaria in l'omu prima chì si ponu fà raccomandazioni più definitive.
Effetti nantu à altre malatie autoimmune
Ancu menu si cunnosce circa l'effetti di i serpenti annantu à altre malatie autoimmune.
Tuttavia, ci pò esse qualchì cunnessione trà una permeabilità intestinale aumentata, o un gut leaky, è cundizioni autoimmuni cum'è a malattia celiaca, a sclerosi multipla è l'artrite reumatoide (,).
Alcuni esperti credenu chì l'intestini fugace puderia cuntribuisce à livelli più alti di infiammazione in tuttu u corpu chì aggravanu i sintomi di a malattia (,).
Basatu annantu à sta credenza, alcuni anu suggeritu chì l'ombra di notte pò aumentà a permeabilità intestinale è aggravà i sintomi di queste condizioni autoimmuni.
Parechje persone cun queste malattie anu eliminatu l'ombra di notte da e so diete è segnalanu miglioramenti in i sintomi, ma l'evidenza di sta raccomandazione avà hè principalmente anecdotica è deve esse studiata.
RiassuntuAlcuni studii nantu à l'animali suggerenu chì i solanacei puderebbenu avè effetti negativi in e persone cun IBD, ma sò necessarie più ricerche in l'omu prima di pudè fà raccomandazioni per eliminà i solanacei.
Sensibilità è allergie
Altri gruppi di persone senza cundizione autoimmune affirmanu chì l'eliminazione di i nighthades hà migliuratu dramaticamente a so salute.
Queste persone sò spessu dichjarate chì anu sensibilità à l'ombra di notte.
Unu di sti gruppi include e persone cun artrite, cume alcuni dicenu chì l'eliminazione di i solanacei furnisce u sollievu di u dolore.
Ci hè una tiuria più vechja chì i nighthades cuntenenu una forma di vitamina D chì provoca depositi di calciu chì ponu cuntribuisce à u dolore articulare è à altri sintomi di artrite.
Hè vera chì una sustanza simile à a vitamina D hè stata scuperta in e piante di a famiglia di e solanacee. È certi studii anu segnalatu chì l'animali chì si nutriscenu di queste piante anu sviluppatu depositi di calciu in i tessuti molli, chì causanu prublemi di salute (,,).
Tuttavia, ùn pare micca esse evidenze chì i serpenti cuntenenu vitamina D o chì manghjà sti ligumi provoca depositi di calciu, sintomi di artrite, o altri prublemi di salute cunnessi in l'omu.
In più di e sensibilità di l'ombra di notte, in rari casi, alcune persone anu allergie à legumi specifici di l'ombra di notte.
I sintomi di un'allergia varienu ma ponu include eruzioni cutanee, urticaria, prurito in gola, gonfiore è difficoltà à respirà (,).
Se sperimentate qualcunu di sti sintomi quandu manghjate una verdura di solanaceu particulare, sarebbe saggiu di smette di manghjà quellu alimentu particulare è di cercà cunsiglii medichi per prucessi ulteriori.
Se vulete inizià una dieta di eliminazione, ghjunghje à un duttore o dietista.
RiassuntuE persone chì pretendenu avè sensibilità à l'ombra di a notte anu trovu un sollievu di sintomi evitenduli, ancu s'ellu ùn ci hè nisuna ricerca chì sustene questu. Altri anu allergie rare à l'ombra di notte.
Eliminazione di i nighthades
Sè site sanu è ùn avete micca reazzioni avverse à l'ombra, ùn ci hè nisuna ragione impurtante per evità li.
Sò ricchi di nutrienti è offrenu parechji benefici potenziali per a salute.
Per d 'altra banda, sè avete una cundizione autoimmune cum'è IBD o pensate chì pudete esse sensibile à l'ombra di notte, pudete vulete cunsiderà di rimuoverli da a vostra dieta per valutà i cambiamenti di sintomi.
Se decidite di fà quessa, eliminate cumpletamente tutte e serre è i prudutti chì cuntenenu sti ligumi per almenu 4 settimane. Assicuratevi di seguità a gravità di i vostri sintomi durante questu tempu.
Dopu stu periodu d'eliminazione, duverete cumincià à reintroduce e verdure di l'ombra di notte unu à volta in a vostra dieta. Ùn fate micca altri cambiamenti di stile di vita durante stu tempu.
Dopu a reintroduzione di l'ombra di notte, paragunate a gravità di i vostri sintomi durante i vostri periodi di eliminazione è di reintroduzione.
Sì i sintomi eranu megliu durante l'eliminazione è aggravavanu quandu avete reintroduttu i solanacei, pudete vulete continuà à evità di manghjalli à longu andà.
Sì i sintomi ùn eranu micca sfarenti trà i dui periodi, duvete cercà altri trattamenti per i vostri sintomi è cuntinuà à manghjà i nighthades.
RiassuntuA maiò parte di a ghjente hè incuraghjita à manghjà ligumi di notte. In ogni casu, sè avete una cundizione autoimmune, pudete cunsiderà l'eliminazione di l'ombra di notte per valutà qualsiasi cambiamentu di sintomi.
Sustituti di i vegetali cumuni di notte
Se decidite di eliminà a notte à longu andà, vi mancherete di i nutrienti chì furniscenu.
Tuttavia, ci sò assai altri alimenti da sceglie chì furniscenu assai di i stessi nutrienti è benefici per a salute.
Eccu uni pochi di cambiamenti chì pudete fà per manghjà in bona salute evitendu i serpenti:
- Passà à patate dolce. Passà da patate bianche à patate dolce vi aiuterà à evità i morelli è à furnisce assai più vitamina A.
- Aduprate pesto. Invece di salsa di pomodori in pizza è pasta, u pesto verde hè una deliziosa alternativa chì ùn deve micca cuntene tramezzane. U pesto rossu cuntene di solitu i pumati è si deve evità se si prova à eliminà e morelle.
- Cunsuma agrumi. Parechje ombrelline cuntenenu vitamina C, ma l'agrumi cum'è l'aranci, i mandarini è i pompelmi sò ancu fonti eccellenti.
- Manghja più verdi frondosi. I vegetali verdi frondosi cum'è spinach, kale è collard greens sò grandi fonti di parechje vitamine, minerali è fibre dietetiche.
Se vulete sempre manghjà i morri, ma vulete abbassà u so cuntenutu alcaloide, pudete rializà questu sbuchjendu e vostre patate, limitendu i pumati verdi è cucinendu cumpletamente queste verdure.
RiassuntuEliminà l'ombra di notte significa mancà alcuni nutrienti impurtanti. Tuttavia, ci sò assai altri alimenti ricchi di nutrienti chì pudete pruvà.
U fondu
I ligumi Nightshade cuntenenu nutrienti impurtanti è furniscenu assai benefici per a salute. A maiò parte di a ghjente hè incuragita à manghjalli.
Altre persone ponu sceglie di evità i solanacei per via di sensibilità.
Se pensate chì site sensibile à l'ombra di notte, ci sò assai altri frutti è ligumi chì pudete manghjà invece cum'è parte di una dieta sana.