Autore: Frank Hunt
Data Di Creazione: 16 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 25 Ghjugnu 2024
Anonim
Herpes genitale, sifilide, HIV
Video: Herpes genitale, sifilide, HIV

Cuntenutu

L'herpes genitale hè un'infezione trasmessa sessualmente (STI), prima cunnisciuta cum'è malattia trasmessa sessualmente, o solu STD, chì si trasmette per mezu di rapporti sessuali senza prutezzione entrendu in cuntattu direttu cù u fluidu liberatu da e bolle furmate da u virus Herpes truvatu in a regione di a persona infettata, purtendu à l'apparizione di sintomi cum'è brusgiatura, prurite, dolore è disconfort in a regione genitale.

Tuttavia, prima chì e bolle apparsu in certi casi, hè pussibule identificà se avete un episodiu di herpes, cume sintomi d'avvertimentu cume l'infezioni urinarie cun disconfort, bruciore o dolore quandu urinate o prurito lieve è tenerezza in alcune zone di u genitale zona spessu apparisce. Sti sintomi d'avvertimentu ùn accadenu micca sempre, ma ponu apparisce ore o ancu ghjorni nanzu chì si forminu e vesciche.

Herpes genitale in l'omi

Principali Sintomi

I sintomi di l'herpes genitale apparsu 10 à 15 ghjorni dopu sessu senza prutezzione cù una persona chì hà u virus. I sintomi principali di a malatia sò:


  1. E vesciche apparsu in a regione genitale, chì si rompenu è danu à piccule ferite;
  2. Pruritu è ​​disconfort;
  3. Rossu in a regione;
  4. Brusgiata quandu urina se e vesciche sò vicine à l'uretra;
  5. Ache;
  6. Brucia è dulore quandu si defeca, sì e vesciche sò vicinu à l'anu;
  7. Lingua inguinale;

Oltre à questi sintomi, ponu apparì altri sintomi più generali simili à l'influenza, cume febbre bassa, brividi, mal di testa, malessere, perdita di appetitu, dolore musculare è stanchezza, l'ultimi essendu più cumuni in u primu episodiu di l'herpes genitale o in quelli più severi induve e vesciche apparsu in grande quantità, dispensendu per gran parte di a regione di i genitali.

E piaghe di l'herpes genitale, in più d'apparisce nantu à u pene è a vulva, ponu apparisce ancu nantu à a vagina, a regione perianale o l'anu, l'uretra o ancu nantu à u cervice.

Cumu hè fattu u trattamentu

U trattamentu di l'herpes genitale deve esse fattu secondu a guida di u ginecologu, urologu o medicu generale, è ricumandemu l'usu di farmaci antivirali cum'è Acyclovir o Valacyclovir in compresse o unguenti, per alleviare i sintomi, prevene complicazioni, diminuisce a percentuale di riplicazione. di u virus in u corpu è, di cunsiguenza, diminuite u risicu di trasmissione à l'altri populi.


Inoltre, cume e vesciche di l'herpes in a regione genitale ponu esse assai dolorose, per aiutà à passà l'episodiu, u duttore pò ancu raccomandà l'usu di unguenti anestetici lucali o gel, cume a lidocaina o a xilocaina, chì aiutanu à idratà a pelle è anestetizza a pelle. zona colpita, allevia cusì u dolore è u disagiu. Capite cumu si face u trattamentu per l'herpes genitale.

Cum'è u virus ùn pò micca esse eliminatu cumpletamente da u corpu, hè impurtante chì a persona si lavi bè e mani, ùn perforessi micca e bolle è usi i preservativi in ​​tutte e relazioni sessuale, chì cusì si pò evità a contaminazione da altre persone.

Diagnostu di Herpes Genitale

A diagnosi di l'herpes genitale hè fatta da u duttore cù a valutazione di i sintomi presentati, suggestiva di l'herpes hè l'apparizione di vesciche è piaghe chì pruriscenu è ferenu in a regione genitale. Per chì u diagnosticu sia cunfirmatu, u duttore pò dumandà a serulugia per identificà u virus o rascià a ferita da analisà in laburatoriu. Amparate più nantu à l'herpes genitale.


Interessante

Morte Nera: chì hè, sintomi, trattamentu è trasmissione

Morte Nera: chì hè, sintomi, trattamentu è trasmissione

A pe ta nera, cunni ciuta ancu cum'è pe ta bubonica o impliciamente Pe ta, hè una malatia grave è pe u fatale cau ata da i batteriYer inia pe ti , chì i tra mette per via di pu...
Cunsequenze di u traumu di a testa

Cunsequenze di u traumu di a testa

E cun equenze di una ferita à a te ta ò abba tanza variabili, è pò e e una ripre a cumpleta, o ancu a morte. Alcuni e empi di cun equenze di una ferita à a te ta ò:cù...