Nike Diventa u Primu Gigante di Abbigliamento Sportivu à Fà un Performance Hijab
Cuntenutu
Nike lancia u Nike Pro Hjiab-un indumentu di rinfurzamentu di e prestazioni cuncipitu apposta per difende i principii di pudori chì sò una parte impurtante di a cultura musulmana.
L'idea hè venuta à a vita dopu chì parechji atleti anu nutatu chì i hijab tradiziunali ponu esse pesanti, rendendu u muvimentu è a respirazione difficiule - ovviamente un prublema se site in sport.
Tenendu in mente questi prublemi, cù u clima caldu di u Mediu Oriente, u hijab atleticu di Nike hè fattu da un poliester leggiu chì presenta picculi fori per migliurà a traspirabilità. U so tessutu elasticu permette ancu una misura persunalizata è hè cuncipitu cù fili di pelusa per prevene frottu è irritazione.
"A Nike Pro Hijab hà fattu un annu in preparazione, ma u so impetu pò esse tracciatu assai più in daretu à a missione fundatrice di Nike, per serve l'atleti, cù l'addendum di firma: Se avete un corpu, sì un atleta", u marca hà dettu L'indipendente.
Hè statu cuncipitu in cullaburazione cù parechji atleti musulmani, cumpresu u sollevatore di pesi Amna Al Haddad, l'addestratore di corsa egizianu Manal Rostom è u pattinatore di figura Emirati Zahra Lari.
U Nike Pro Hijab serà dispunibule per compra in trè culori diffirenti in a primavera di u 2018.