Nike hà finalmente lanciatu una linea di abbigliamento sportivo Plus-Size
Cuntenutu
Nike hà fattu ondate in u muvimentu di pusitività di u corpu dapoi ch'elli anu publicatu una maghjina di u mudellu plus-size Paloma Elsesser nantu à Instagram, cù cunsiglii nantu à cumu sceglie u bra sport bra per u vostru corpu. Sfurtunatamente, à l'epica, a marca ùn offre micca una gamma di dimensioni chì sustenenu a so campagna di empowerment, ma e cose piglianu un giru per u megliu.
A nova gamma più grande di Nike per l'athleisure è i vestiti sportivi d'impattu hè finalmente quì. Cuncepita per e taglie 1X-3X, a linea include camicie, pantaloni, shorts, giacche, è reggiseni sportivi sì chì vanu finu à a taglia 38E. Da semplici mudelli bianchi è neri à stampe ardenti brillanti, ci hè qualcosa chì si adatta à u stile unicu di allenamentu di tutti.
"Nike ricunnosce chì e donne sò più forti, più audaci è più francesi chè mai", u giant di l'abbigliamento sportivu hà dettu in un comunicatu di stampa. "In u mondu d'oghje, u sport ùn hè più qualcosa ch'ella face, hè quellu chì hè. I ghjorni duve duvemu aghjustà" femina "prima chì" atleta "sò finiti. Hè atleta, puntu. È avendu aiutatu à alimentà stu cambiamentu culturale , celebremu a diversità di sti atleti, da l'etnicità à a forma di u corpu. "
In mente, a marca chiarisce ancu chì a linea hè veramente cuncepita tenendu in mente i corpi di e donne. "Quandu cuncepemu per a taglia più, ùn simu micca solu proporzionalmente fà i nostri prudutti più grandi", hà dettu Helen Boucher, vicepresidenta di l'abbigliamento di furmazione di e donne U Huffington Post. "Ùn funziona micca perchè, cum'è sapemu, a distribuzione di pesu di tutti hè diversa".
A maravigliosa collezione hè dispunibule per cumprà subitu in Nike.com. Eccu per sperà chì e marche più influenti seguiteranu l'esempiu.