Autore: Robert Simon
Data Di Creazione: 17 Ghjugnu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 12 Dicembre 2024
Anonim
Sò Quasi Mortu da Eczema: Cumu una Dieta Nondairy Me Salvò - Salute
Sò Quasi Mortu da Eczema: Cumu una Dieta Nondairy Me Salvò - Salute

Cuntenutu

Illustrazione di Ruth Basagoitia

E macchie rosse prurigine nantu à a pelle sò probabilmente cumuni cum'è i raffreddori se aghjunghjite tutti i modi in cui puderebbenu apparire. Morsi di bug, edera velenosa è eczema sò solu uni pochi.

Aghju avutu eczema. Mi dicenu chì hè apparsu quandu eru 3 anni. U prublema cù u mo eczema era chì era salvaticu, incuntenutu. È ogni duttore chì a mo mamma mi purtava per etichettà lu cum'è "estremu".

Anni dopu, a mo vita avaria pigliatu un corsu cusì inaspettatu, mettendu mi à pochi centimetri di morte per via di u mo eczema chì qualcunu puderia accettà chì u mo casu sia, anzi, "estremu". È mentre chì si more di eczema si sente raramente parlà, hè cumu un cambiamentu di dieta simplice hà giratu a mo vita chì puderia sorprendervi u più.

I primi anni

U babbu di a mo mamma era pediatra. Ancu se u mo missiavu ùn hà micca dettu assai di a mo pelle, hà sempre avutu una crema forte di cortisone per mè quandu avemu visitatu. Ci hà dettu chì era solu una di e cose chì avianu i zitelli, è era sicuru chì si ne anderia.


U nostru duttore di famiglia hà dettu ancu à i mo parenti è à mè chì u mo eczema spararia da per ellu un ghjornu. Ùn ci era nunda da fà, fora di aduprà a crema prescritta duie o trè volte à ghjornu, piglià bagni di farina d'avena, è aspittà.

Allora aghju cunsigliatu di schjattà e mo lozioni, ma a mo pelle hà pruritu. Hè stata intensa. Immaginate di avè 20.000 punture di zanzara. Hè cusì chì mi sentia tuttu u tempu.

"Ùn scratchate micca", dicia babbu à a so manera nonchalant quandu aghju strappatu a mo pelle senza pensà veramente à questu.

"Ùn scratchate micca", ripetì a mo mamma quandu mi vide leghje, guardà a TV, o ghjucà à un ghjocu.

U dulore era un sollievu da u pruritu. Ùn vulia micca pruvucà a mo pelle à spalancà si è avè sempre bisognu di riparà si. Certe volte chì accaderebbe ancu se l'aghju strofinatu troppu forte cù un asciugamanu o un altru tessutu. L'eczema hà fattu a mo pelle fragile, è cù u tempu u cortisone hà fattu i strati sottili.

A pelle rotta pò infettassi. Cusì mentre u mo corpu stava travagliendu assai per riparà una mansa di lochi scraped up along my arms, legs, back, stomacu, è u scalp, hà avutu menu difesi per i friddi, u flussu è a garganta strep. Aghju pigliatu tuttu ciò chì gira.


Un ghjornu particulare quandu pianghjia da u dulore d'entra in u bagnu, a mo mamma hà decisu di purtammi à un altru specialistu di a pelle. Sò statu ricunnisciutu in un ospedale per esami. Tuttu hè vultatu nurmale. L'unicu ciò chì eru allergicu era a polvere. Nimu hà avutu risposte, è mi sò dettu di amparà à campà cun ella.

Dopu sò andatu à l'università è guasi sò mortu.

Partutu à l'università

Aghju sceltu una scola in u sudu di a California per duie ragioni semplici: Hà avutu un prugramma di chimica terribile, è u clima era caldu tuttu l'annu. Aviu da diventà chimicu è truvà cure per e malatie, è a mo pelle era sempre megliu d'estate.

Sniffles è u mal di gola eranu qualcosa chì di solitu camminava intornu, allora tuttu mi paria nurmale mentre andava à e classi, ghjucava à carte cù l'amichi in u nostru dormitoriu, è manghjava in a cafeteria.

Avemu tutti avutu riunioni di mentore obbligatorie perchè a piccula scola era fiera di piglià bona cura di i studienti. Quandu aghju visitatu u mo mentor, è eru malatu di novu, hè diventatu assai preoccupatu. M’hà purtatu ellu stessu versu u so duttore persunale. Mi sò statu diagnosticatu di mononucleosi, micca di un fretu. M'anu dettu di ripusà assai.


Ùn pudia micca dorme perchè u dulore in gola è a congestione eranu diventati cusì male chì stendemi era insuppurtevule. U mo cumpagnu di stanza è amichi si sò allarmati mentre u mo corpu si gonfia, è ùn pudia micca parlà perchè mi paria d'avè un vetru in gola. Aghju scrittu nantu à una piccula lavagna, chì vulia vulà à i mo genitori. Pensu chì questu era a fine. Andava in casa per more.

Sò statu guidatu da l'aviò à babbu. Pruvò à ùn avè panicu mentre mi purtava in urgenza. M'anu messu un IV in u mo bracciu, è u mondu s'hè fattu neru. Mi sò svegliu ghjorni dopu. L'infirmieri m'anu dettu ch'elli ùn sapianu micca se a faraghju o micca. U mo fegatu è a mio mille avianu guasgi scuppiatu.

Sò sopravvissutu, ma i prufessori, amministratori, i mo genitori è l'amichi mi anu dumandatu di abbandunà a scola è amparà à esse bè. A più grande dumanda era cumu? L'eczema avia fattu u mono assai peghju è era una battaglia costante chì u mo corpu hà combattutu.

A risposta hè venuta quandu eru abbastanza bè per viaghjà. Aghju visitatu un amicu chì s'era trasferitu in casa à Londra, è per accidente, aghju trovu a Società Naziunale di Eczema è ci sò andatu. A literatura hà avutu parechji casi cum'è u mo. Per a prima volta, ùn eru micca solu. A so risposta era di abbraccià una dieta vegana.

Una nova dieta, una nova vita

Ancu s'ellu ùn ci hè micca assai evidenza conclusiva chì mostra una forte cunnessione tra una dieta vegetale è una cura per l'eczema, certi studii piloti anu dimustratu chì una dieta senza prudutti d'animali pò esse enormamente benefica. Ci sò alcuni chì garantiscenu chì una dieta cruda, vegana hè a soluzione à l'eczema.

Benintesa, cambià drasticamente a vostra dieta ùn hè micca una faccenda faciule. Crescendu in Minnesota, aghju manghjatu i quattru gruppi di alimenti di basa: carne, latte, pane è prudutti. Mi piacianu i frutti è i ligumi, ma eranu stati extra accantu à altri cibi nantu à u piattu. Una dieta basata nantu à a pianta era nova per mè, ma aghju pruvatu à cambià e cose eliminendu tutti i latticini è a carne. A differenza era stupente. À duie settimane dopu aduttà a mo nova dieta, aghju avutu a pelle chjara per a prima volta. A mo salute hà aumentatu, è sò stata eczema libera dapoi.

Ci hè vulsutu anni di ricerca è sperimentazione per truvà u giustu equilibriu di l'alimenti basati in animali è vegetali chì mi mantenianu in salute. Questu hè ciò chì funziona per mè, perchè possu stà sanu è senza eczema:

  • Piccula quantità di carne
  • Nisun casgiu
  • Nisun zuccheru di canna
  • Parechji grani sani
  • Assai fasgioli
  • Assai prudutti

Abbracciu ancu piatti sani di u mondu sanu, chì sò divertenti da manghjà è da fà.

U takeaway

Mentre pò esse difficiule à crede, vedu avà u mo eczema cum'è u donu chì m'hà datu una salute tremenda. Ancu se qualchì volta era spaventosu, campà cù è gestisce u mo eczema m'hà aiutatu à truvà un modu di vita chì, in più di schjarisce a cundizione, hè più sanu è più sanu oghje. È avà ridu quandu a ghjente mi dice chì aghju una pelle cusì bella.

Susan Marque hè un scrittore versatile cun un background ecletticu. Hà principiatu in l'animazione, hè diventata un espertu di alimenti sani, hà scrittu per ogni tipu di media, è continua à esplorà tutti i modi da u schermu à a stampa. Dopu parechji anni in Hollywood, volta à a scola in New York, guadagnendu un MFA in scrittura creativa da The New School. Attualmente vive in Manhattan.

Pubblicazioni Populari

Test di fragilità osmotica

Test di fragilità osmotica

A fragilità o motica hè un te t di angue per rilevà e i globuli ro i ò più propen i à romper i.Un campione di angue hè nece ariu.In laboratorio, i globuli ro i ò...
Silodosina

Silodosina

ilodo in hè adupratu in l'omi per trattà i intomi di una pro tata allargata (iperpla ia pro tatica benigna; BPH), chì includenu difficoltà à urinare (e itazione, dribblin...