Autore: Lewis Jackson
Data Di Creazione: 11 Maghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 18 Nuvembre 2024
Anonim
Chì Cause Sanguinari Naziunali è Cumu Trattarli - Salute
Chì Cause Sanguinari Naziunali è Cumu Trattarli - Salute

Cuntenutu

Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.

Panoramica

Sanguinarii nasali sò cumuni. Pò esse spaventosi, ma raramente indicanu un prublema medicu seriu. U nasu cuntene assai vini sanguini, chì si trovanu vicinu à a superficia in a parte anteriore è posteriore di u nasu. Sò assai fragili è sanguinanu facilmente. I sanguinamenti nasali sò cumuni in adulti è zitelli trà l'età di 3 è 10 anni.

Ci hè dui tippi di sangu. An sanguinamentu nasale anteriore accade quandu i vini sanguini in fronte di u nasu si rompenu è sanguinanu.

Un sanguinamentu nasale dopu si face in u spinu o in a parte più prufonda di u nasu. In questu casu, u sangue scorri in u fondu di a gola. Sanguinamentu nasale posteriore pò esse periculosu.

Cause di sangu

Ci sò parechje cause di sangu. Un sanguinamentu improvvisu o pocu frequente hè raramente seriu. Se avete frequenti sanguinamenti nasali, pudete avè un prublema più seriu.


L'aria secca hè a causa più cumuna di sanguinamenti nasali. Campà in un clima asciuttu è aduprà un sistema di riscaldamentu centrale pò asciugà u membrane nasali, chì sò tessuti in u nasu.

Questa secchezza face a crosta in u nasu. A crostatura pò prurisce o irritassi. Sì u to nasu hè graffiatu o cugliatu, pò sanguinà.

L'assunzione di antihistaminici è decongestionanti per allergie, raffreddori o prublemi sinusali ponu ancu asciugà e membrane nasali è causà sanguinamenti nasali. U soffiu frequente di u nasu hè un'altra causa di sangu.

Altre cause cumune di sanguinamentu nasale sò:

  • ughjettu stranieru incullatu in u nasu
  • irritanti chimichi
  • reazzione allergica
  • ferita à u nasu
  • starnutitu ripetutu
  • cugliendu u nasu
  • aria fredda
  • infezzione respiratoria superiore
  • grande dosi di aspirina

Altre cause di sanguinamenti nasali includenu:

  • pressione sanguigna alta
  • disordini di sangu
  • disordini di coagulazione di u sangue
  • cancru

A maiò parte di i sanguinamenti nasali ùn necessitanu micca assistenza medica. Tuttavia, duvete circà l'assistenza medica se a vostra sanguinazione nasale dura più di 20 minuti, o se si verifica dopu una ferita. Questu pò esse un segnu di un sanguinamentu nasale posteriore, chì hè più seriu.


E ferite chì puderebbenu causà un sanguinamentu nasale includenu una caduta, un incidente d'auto, o un pugnu in faccia. E sanguinamenti nasali chì si producenu dopu à una ferita ponu indicà un nasu rottu, frattura di u cranu, o sanguinamentu internu.

Diagnosticà un sanguinamentu nasale

Se cercate assistenza medica per un sanguinamentu nasale, u vostru duttore cunduce un esame fisicu per determinà una causa. Verificanu u to nasu per i segni di un ogettu stranieru. Faranu ancu dumande nantu à a vostra storia medica è i medicazione attuali.

Dìite à u vostru duttore nantu à qualsiasi altri sintomi chì avete è qualsiasi ferite recenti. Ùn ci hè micca un testu unicu per determinà a causa di un sangu. Tuttavia, u vostru duttore pò aduprà testi diagnostichi per truvà a causa. Queste prove includenu:

  • numeru di sangue cumpletu (CBC), chì hè un test di sangue per verificà i disordini di u sangue
  • tempu di tromboplastina parziale (PTT), chì hè un test di sangue chì verifica quant'ellu ci vole à u vostru sangue per coagulassi
  • endoscopia nasale
  • CT scan di u nasu
  • Radiografia di u visu è di u nasu

Cumu trattà un sanguinamentu nasale

U trattamentu per i sanguinamenti da u nasu varierà secondu u tippu è a causa di u sangue da u nasu.Leghjite puru per scopre i trattamenti per sfarenti sanguinamenti nasali.


Sanguinamentu anteriore

Se avete un sanguinamentu nasale anteriore, sanguinate da a parte anteriore di u vostru nasu, di solitu una narice. Pudete pruvà à trattà un sanguinamentu anteriore in casa. Mentri à pusà, sprime a parte dolce di u nasu.

Assicuratevi chì e vostre narici sianu chjose. Mantene e narici chjose per 10 minuti, inclinati leggermente in avanti, è respira per bocca.

Ùn chjinassi quandu pruvate à piantà un sanguinamentu. Mentirà pò esse inghjuttitu sangue è pò irrità u stomacu. Rilasciate e narici dopu à 10 minuti è verificate se u sanguinamentu hè cessatu. Ripetite queste tappe se u sangu continua.

Pudete ancu applicà una cumpressa fredda nantu à u ponte di u nasu o aduprà un spray nasale decongestionante per chjude i picculi vasi sanguini.

Vede immediatamente u vostru duttore se ùn pudete micca impedisce un sanguinamentu da sè stessu. Puderete avè un sanguinamentu nasale posteriore chì richiede un trattamentu più invasivu.

Sanguinamentu dopu

Sì avete un sanguinamentu posteriore nasale, sanguinate da u fondu di u nasu. U sangue tende ancu à scorre da u fondu di u nasu per a gola. I sanguinamenti nasali posteriori sò menu cumuni è spessu più serii cà i sanguinamenti nasali anteriori.

E sanguinamenti nasali posteriori ùn devenu micca esse trattati in casa. Cuntattate subitu u vostru duttore o andate à a sala d'urgenza (ER) se pensate chì avete un sanguinamentu posteriore.

Sanguinamentu nasale causatu da oggetti stranieri

Se un oggettu stranieru hè a causa, u vostru duttore pò caccià l'ughjettu.

Cauterizazione

Una tecnica medica chjamata cauterizazione pò ancu piantà sanguinamenti persistenti o frequenti. Ciò implica u vostru duttore chì brucia i vini sanguini in u nasu sia cù un dispositivu di riscaldamentu sia cù nitratu d'argentu, un cumpostu adupratu per rimuovere u tessutu.

U vostru duttore pò imballà u nasu cù cuttuni, garze, o schiuma. Puderanu ancu aduprà un cateteru à palloncinu per applicà pressione à i vostri vini sanguini è fermà u sangu.

Cumu prevene i sanguinamenti nasali

Ci hè parechje manere di prevene i sangu.

  • Aduprate un umidificatore in casa per mantene l'aria umida.
  • Evite di coglie u nasu.
  • Limite a vostra assunzione di aspirina, chì pò diluisce u vostru sangue è cuntribuisce à u sangu. Discutitevi prima cù u vostru duttore perchè i vantaghji di piglià l'aspirina puderanu supera i risichi.
  • Aduprate antihistaminici è decongestionanti cù moderazione. Queste ponu asciugà u nasu.
  • Aduprate un spray salinu o gel per mantene umidi i passaghji nasali.

Purtà si

I sanguinamenti nasali sò cumuni è di solitu micca seri. A maiò parte sò sanguinamenti nasali anteriori è ponu spessu esse trattati in casa. Quessi di solitu accadenu di colpu è ùn duranu micca assai.

Risultanu da parechje cause, in particulare aria secca è graffi ripetuti o cugliera di u nasu. Se ùn pudete micca piantà u sanguinamentu da u vostru sanguinamentu anteriore, duvete chjamà immediatamente u vostru duttore.

Un sanguinamentu nasale dopu pò esse più seriu. Se pensate chì pudete avè un sanguinamentu nasale dopu, cuntattate subitu u vostru duttore o andate in ER.

Mantene l'aria umidificata in casa, evitendu di coglie u nasu, è aduprendu nebbie nasali per tene umidi i passaghji nasali sò boni modi per aiutà à prevene i sanguinamenti nasali.

Posti Populari

7 cura essenziale per piglià a cura di u neonatu in casa

7 cura essenziale per piglià a cura di u neonatu in casa

Per piglià a cura di u neonatu in ca a, i genitori anu da dedicà a ai tempu à u zitellu, chì hè a ai picculu è fragile è hà bi ognu di molta attenzione.Dunque, ...
À chì serve l'acqua inglese è cumu si beie

À chì serve l'acqua inglese è cumu si beie

L'acqua ingle e hè un tonicu à ba e di erbe, cu tituitu di e tratti di piante medicinali chì, per via di i o principi attivi, agi ce nantu à a muco a di u i tema dige tivu, tim...