Infermiera Anonima: A Mancanza di Personale Ci Stà Causendu à Brusgià è Mettendu i Pazienti in Risicu
Cuntenutu
- Solu l'assunzione di u numeru minimu d'infermieri ci mette a pressione
- Questa tensione ci face 'brusgià' di a prufessione
- Quandu l'infirmieri sò allungati finu à u limitu, i pazienti soffrenu
- U miglioramentu di e pratiche di staffing hè un modu per aiutà à prevene u burnout di l'infermiera
Infermiera Anonima hè una colonna scritta da infermiere intornu à i Stati Uniti cù qualcosa da dì. Sè site una infermiera è vulete scrive nantu à u travagliu in u sistema sanitariu americanu, cuntattate à [email protected].
Sò pusatu à a stazzione di l'infermieri chì impacchianu a mo ducumentazione per u mo turnu. Tuttu ciò chì possu pensà hè quantu si senterà di dorme una notte sana. Sò nantu à u mo quartu turnu di notte di 12 ore di fila, è sò cusì stancu chì possu appena tene l'ochji aperti.
Hè quandu u telefunu sona.
Sò chì hè l'uffiziu di u persunale è pensu à finta chì ùn l'aghju micca intesu, ma ripigliu quantunque.
Mi dicenu chì a mo unità hè falata duie infermiere per u turnu di notte, è un doppiu bonus hè offertu se possu "ghjustu" travaglià un turnu di ottu ore in più.
Pensu à mè stessu, aghju da stà fermu, basta à dì di nò. Aghju bisognu di quellu ghjornu di riposu cusì male. U mo corpu mi urla, mi prega di piglià solu a ghjurnata libera.
Dopu ci hè a mo famiglia. I mo figlioli anu bisognu di mè in casa, è seria bè per elli di vede a so mamma per più di 12 ore. A parti di què, un sonnu di notte sana mi puderebbe solu fà parè menu stancu.
Ma dopu, a mo mente si rivolge à i mo colleghi. Sò ciò chì hè di travaglià à pocu tempu, di avè una carica di paziente cusì pesante chì a vostra testa gira mentre pruvate à ghjustificà tutti i so bisogni è dopu alcuni.
È avà pensu à i mo pazienti. Chì tippu di cure riceveranu se ogni infermiera hè cusì sovraccaricata? Seranu tutti i so bisogni veramente esse scuntratu?
A culpabilità si mette subitu postu chì, sè ùn aiutu micca i mo cumpagni, quale serà? D’altronde, sò solu ottu ore, mi raziunalizeghju per mè stessu, è i mo figlioli ùn saperanu mancu chì sò andatu s’o tornu in casa avà (7 ore di mane) è inizio u turnu à 11 ore di sera.
A mo bocca si apre è e parolle esce prima di pudè li piantà: «Benintesa, sò felice di aiutà. Coperaghju sta sera ".
Mi ne pentu subitu. Sò dighjà stancu, è perchè ùn possu mai dì di nò? A vera ragione hè, so cumu si sente di travaglià sottu à u persunale, è sentu chì hè u mo duvere di aiutà i mo cullaburatori è prutegge i nostri pazienti - ancu à e mo spese.
Solu l'assunzione di u numeru minimu d'infermieri ci mette a pressione
Durante i mo sei anni cum'è infermiera registrata (RN), stu scenariu hà ghjucatu più volte di ciò chì vogliu ammettere. In guasi tutti l'ospidali è e strutture chì aghju travagliatu, ci hè statu una "mancanza d'infermiera". È a ragione vene spessu à u fattu chì u persunale di l'ospedali secondu u numeru minimu d'infermieri necessariu per copre l'unità - invece di u massimu - per riduce i costi.
Per troppu longu, questi esercizi di riduzzione di costi sò diventati una risorsa organizzativa chì vene cun ripercussioni estreme per l'infermieri è i pazienti.
In a maiò parte di i stati, ci sò raccomandazioni di infermiera-à-pazienti. Tuttavia, queste sò linee guida più cà mandati. Attualmente, a California hè l'unicu statu chì stabilisce chì un rapportu minimu richiestu infermiera-paziente deve esse mantenutu in ogni momentu per unità. Alcuni stati, cume u Nevada, u Texas, l'Ohio, u Connecticut, l'Illinois, u Washington è l'Oregon, anu mandatu l'ospedali à avè cumitati di persunalità rispunsevuli di i raporti guidati da l'infermiera è di e pulitiche di persunale. Inoltre, New York, New Jersey, Vermont Rhode Island è Illinois anu legislatu a divulgazione publica per i rapporti di persunale.Solu u staffing di una unità cù u numeru minimu di infermieri pò causà numerosi prublemi in ospedali è strutture. Quandu, per esempiu, una infermiera chjama malatu o hà una emergenza di famiglia, l'infirmiere chjamate finiscenu per curà troppu pazienti. O una infermiera dighjà esausta chì hà travagliatu l'ultime trè o quattru notti hè spinta à travaglià più ore straordinarie.
D’altronde, mentre un numeru minimu d’infirmiere puderia copre u numeru di pazienti in una unità, stu raportu ùn tene micca contu di e varie necessità di ogni paziente o di a so famiglia.
E queste preoccupazioni ponu avè gravi conseguenze sia per l'infermieri sia per i pazienti.
Questa tensione ci face 'brusgià' di a prufessione
Aumentà i rapporti d'infermiera-paziente è l'ore di infermieri già esauriti ci mette in eccessu stress fisicu, emotivu è personale.
U trattu letterale di u trascinamentu di i pazienti da noi stessi, o di trattà cun un paziente violentu, in cunjunzione cù esse troppu occupatu per fà una pausa per manghjà o aduprà u bagnu, ci piglia un pesu fisicu.
Intantu, u stress emotivu di stu travagliu hè indescrivibile. A maiò parte di noi hà sceltu sta prufessione perchè simu empatichi - ma ùn pudemu micca solu verificà e nostre emozioni à a porta. A cura di i malati critichi o terminali, è furnisce supportu à i membri di a famiglia per tuttu u prucessu, hè stanchezza emotiva.
Quandu aghju travagliatu cù traumatisimi, hà causatu tantu stress fisicu è emotivu chì ùn aghju più nunda da dà quandu sò andatu in casa à a mo famiglia. Ùn avia ancu micca energia per esercità, ghjurnale, o leghje un libru - tutte e cose chì sò cusì impurtanti per a mo propria autocura.
Dopu dui anni aghju pigliatu a decisione di cambià specialità per pudè dà à u mo maritu è i mo figlioli più di mè in casa.
Stu stress custante face chì l'infermiere "brusgianu" di a prufessione. E questu pò purtà à a pensione anticipata o guidà à circà novi opportunità di carriera fora di u so campu.
U rapportu Infermieru: Prufessione è Demanda finu à 2020 hà trovu chì finu à 2020, i Stati Uniti creeranu 1,6 milioni di posti di travagliu per l'infermiere. Tuttavia, prughjetta ancu chì a forza lavoro infermiera affronterà una carenza di circa 200.000 prufessiunali entro u 2020.
Intantu, un studiu di u 2014 hà trovu chì u 17,5 per centu di i novi RN lascianu u so primu travagliu d'infermiera in u primu annu, mentre 1 di 3 lascia a professione in i primi dui anni.
Questa scarsità infermiera, accumpagnata da u ritmu alarmante à u quale l'infermieri lascianu a professione, ùn pare micca bè per l'avvene di l'infermiera. Ci sò stati tutti parlati di sta prossima carenza infermiera da parechji anni. Eppuru hè avà chì ne vedemu veramente l'effetti.
Quandu l'infirmieri sò allungati finu à u limitu, i pazienti soffrenu
Una infermiera brusgiata, esausta pò ancu avè implicazioni gravi per i pazienti. Quandu una unità infermiera ùn hà micca abbastanza personale, noi cum'è infermieri sò più propensi à furnisce cure subottimali (ancu se certamente micca per scelta).
U sindrome di burnout di l'infermiera hè causatu da una stanchezza emotiva chì dà risultati à a despersonalizazione - sintimentu disconnessu da u vostru corpu è i penseri - è una diminuzione di i successi persunali à u travagliu.
A despersonalizazione in particulare hè una minaccia per a cura di i pazienti perchè pò purtà à interazioni povere cù i pazienti. Inoltre, una infermiera brusgiata ùn hà micca listessa attenzione à i dettagli è a vigilanza ch'elli avarianu nurmalmente.
È aghju vistu sta volta è volta dinò.
Sì l'infermieri sò infelici è soffrenu di burnout, a so prestazione diminuirà è cusì a salute di i so pazienti.
Ùn hè micca un fenomenu novu. Ricerche risalenti à u 2006 suggerenu chì i livelli inadegwati di persunale di l'infermiera sò ligati à tassi più alti di pazienti:
- infezzione
- arrestu cardiacu
- pneumonia acquistata in l'uspidale
- a morte
Inoltre, l'infermieri, in particulare quelli chì sò stati in sta carriera per parechji anni, diventanu emozionalmente staccati, frustrati, è spessu anu difficoltà à truvà empatia per i so pazienti.
U miglioramentu di e pratiche di staffing hè un modu per aiutà à prevene u burnout di l'infermiera
Se l'urganizazioni volenu mantene e so infermiere è assicurassi chì sò assai affidabili allora anu bisognu di mantene i rapporti infermiera-paziente sicuri è di migliurà e pratiche di u persunale. Inoltre, fermà e ore straordinarie obbligatorie pò ancu aiutà l'infermieri à ùn solu brusgià, ma lascià a prufessione in tuttu.
In quantu à noi infermieri, lascià sente a gestione di u livellu superiore da quelli di noi chì furniscenu assistenza diretta à i pazienti li ponu aiutà à capisce cumu u persunale pessimu di personale ci affetta è i rischi ch'ella pone per i nostri pazienti.
Perchè simu in prima linea di cura di i pazienti, avemu u megliu insight nantu à a prestazione di cure è u flussu di i pazienti. E questu significa chì avemu l'uppurtunità di aiutà ancu à mantene noi stessi è i nostri culleghi in a nostra professione è prevene u burnout infermieru.