5 Ingredienti per a cura di a pelle chì devenu sempre esse accumpagnati inseme
Cuntenutu
- Fà è ùn fà micca di mischjà cura di a pelle
- Quale hè di a squadra vitamina C?
- Vitamina C + acidu ferulicu
- Vitamina C + vitamina E
- Vitamina C + vitamina E + acidu ferulicu
- Perchè l'antioxidanti è a crema solare sò amichi
- Cumu stratificà u retinolu è l'acidu ialuronicu
- Quantu forte hè troppu forte?
- Chì hè l'ordine di applicazione?
- Più forte è megliu, inseme
Fà è ùn fà micca di mischjà cura di a pelle
Oramai avete forse intesu tutti i trucchi in u libru di cura di a pelle: retinolu, vitamina C, acidu ialuronicu ... sti ingredienti sò putenti A-listers chì mettenu in risaltu u megliu di a vostra pelle - ma quantu ghjucanu bè cù l'altri?
Ebbè, dipende da chì ingredienti parli. Micca tutti l'ingredienti sò amici cù l'altri, è certi ponu ancu negà i benefici di l'altru.
Cusì per maximizà u massimu di e vostre buttiglie è gocce, eccu cinque cumbinazioni putenti di ingredienti da ricurdà. In più, quelli da assolutamente evità.
Quale hè di a squadra vitamina C?
Vitamina C + acidu ferulicu
Secondu u duttore Deanne Mraz Robinson, assistente prufessore clinicu di dermatulugia à l'ospedale Yale New Haven, l'acidu ferulicu combatte i radicali liberi per prevene è currege i danni à a pelle, è allarga a vita è l'efficacità di a vitamina C.
E forme più putenti di vitamina C sò spessu e più instabili, cume L-AA, o acidu L-ascorbicu, vale à dì chì sti sieri sò vulnerabili à a luce, u calore è l'aria.
Tuttavia, quandu u combinemu cù l'acidu ferulicu, aiuta à stabilizà a vitamina C per chì a so putenza antioxidante ùn svanisca micca in l'aria.
Vitamina C + vitamina E
A vitamina E ùn hè micca moltu cum'è un ingrediente per a cura di a pelle stessa, ma quandu hè accumpagnata cù a vitamina C, l'Institut Linus Pauling di l'Università Statale di l'Oregon afferma chì a cumbinazione hè più "efficace per prevene u fotodamaghju cà una sola vitamina".
Tramindui travaglianu negendu i danni radicali liberi, ma ognunu cumbatte.
Aggiunendu sieri di vitamina C è E in a vostra rutina, o aduprendu prudutti chì cuntenenu tramindui, date à a vostra pelle u doppiu di munizioni antioxidanti per luttà contr'à i danni da i radicali liberi. è più danni UV da a vitamina C da per sè.
Vitamina C + vitamina E + acidu ferulicu
Avà avà vi dumandate probabilmente: se a vitamina C è E sò boni, è A vitamina C è l'acidu ferulicu sò dinò, è una cumbinazione di i trè? A risposta hè retorica: Amate a stabilità è l'antioxidanti?
Hè u megliu di tutti i mondi, chì offre trè volte i puteri di prutezzione.
Cù antioxidanti cum'è a vitamina C è E chì travaglianu in tandem per annullà i danni causati da i raghji UV, pensate probabilmente cumu hè sensu applicà sta cumminazione sottu u vostru filtru solare per una prutezzione UV in più. È averiate ragiò.
Perchè l'antioxidanti è a crema solare sò amichi
Mentre chì l'antioxidanti ùn ponu micca piglià a piazza di un filtru solare preventivu, elli pò aumentate a vostra prutezzione di u sole.
"E ricerche mostranu chì a cumminazione di vitamine E, C è crema solare aumenta l'efficacità di a prutezzione di u sole", spiega Mraz Robinson. Questu face un combo putente in a lotta contru à l'anzianu visibile è à u cancheru di a pelle.
FAQ di u SoleilettuU tippu di crema solare chì aduprate pò influenzà a vostra rutina di cura di a pelle. Rinfrescate e vostre cunniscenze di prutezzione solare quì.
Cumu stratificà u retinolu è l'acidu ialuronicu
Da a lotta contra l'acne à l'anti-invechjamentu, ùn ci sò micca assai ingredienti d'attualità per a cura di a pelle chì ponu cumpete cù i benefici di i retinoidi.
"[Li ricumandemu à] guasi tutti i mo pazienti", dice Mraz Robinson. Tuttavia, ella nota ancu chì i retinoidi, i retinoli, è altri derivati di vitamina-A sò infami per esse duri nantu à a pelle, purtendu à disconfort, irritazione, rossi, sfaldatura è secca estrema.
Quessi effetti collaterali ponu esse un interessu per alcuni. "Parechji pazienti anu difficultà à tollerà li (à principiu) è sperimentanu una secchezza eccessiva chì pò scuragisce l'usu", spiega ella.
Cusì suggerisce di aduprà l'acidu ialuronicu per cumplementà u derivatu di vitamina-A. "[Hè à tempu] idratante è calmante, senza stà in a strada di a capacità di i retinoli di fà u so travagliu".
Retinol + collagene?Quantu forte hè troppu forte?
Cum'è cumu u retinolu pò esse troppu forte, Mraz Robinson prevene chì duvemu guardà per "rossu, infiammazione, [è] eccessiva secchezza" quandu si combina ingredienti.
I seguenti combos richiedenu cautela è monitoru:
Combos di ingredienti nocivi | Effetti secondari |
Retinoidi + AHA / BHA | dannu a barriera di l'umidità di a pelle è pò causà irritazione, rossu, pelle secca cù u tempu; aduprate separatamente è sparingly |
Retinoidi + vitamina C | pò causà una esfoliazione eccessiva, risultendu in una sensibilità aumentata di a pelle è di u sole; separà in rutine di ghjornu / notte |
Perossu di benzoil + vitamina C | a cumbinazione rende l'effetti di tramindui inutili chì u perossu di benzoil oxidarà a vitamina C; aduprà in ghjorni alternativi |
Perossu di benzoil + retinolu | mischjendu i dui ingredienti si disattivanu |
Acidi multipli (glicolicu + salicilicu, glicolicu + latticu, ecc.) | troppu acidi ponu spuglià a pelle è dannà a so capacità di ricuperazione |
A quistione hè se l'acidu ascorbicu (cum'è l'acidu L-ascorbicu) converte a niacinamide in niacina, una forma chì pò causà ruboru. Mentre hè pussibule chì cumminà questi dui ingredienti puderebbe resultà in a furmazione di niacina, e concentrazioni è e cundizioni di calore necessarie per causà a reazione ùn sò micca applicabili à l'usu tipicu di cura di a pelle. Un studiu mostra ancu chì a niacinamide pò esse usata per stabilizà a vitamina C.
Tuttavia, a pelle di tutti hè diversa. Mentre e preoccupazioni per u mischju di i dui ingredienti tendenu à esse largamente sopravvalutate in a comunità di bellezza, e persone cù a pelle più sensibile vorranu monitorà è esaminà a so pelle più da vicinu.
Cum'è l'effetti secondari iniziali di i retinoidi duverebbenu diminuisce mentre a vostra pelle s'acclimata, pigliate lentamente quandu introducite ingredienti forti in a vostra rutina di cura di a pelle, o pudete finisce per danneghje a vostra pelle.
Avà chì sapete chì aduprà, cumu si usa?
Chì hè l'ordine di applicazione?
"In regula generale, applica in ordine di spessore, cumincendu cù u più finu è travagliendu", spiega Mraz Robinson.
Hà unepochi di cunsiglii per cumbinazioni specifiche ancu: Se aduprate vitamina C è un filtru fisicu di filtru solare, ella ricumanda di applicà prima a vitamina C, dopu a vostra filtru solare. Quandu si usa l'acidu ialuronicu è u retinolu, applica prima u retinolu, dopu l'acidu ialuronicu.
Più forte è megliu, inseme
Pò esse scoraggiante di cumincià à portà ingredienti putenti in a vostra rutina, ancu menu mischjendu è adattendu li in cumbinazioni ancu più putenti.
Ma una volta chì avete una squadra di ingredienti chì hè più cà a somma di e so parti, a vostra pelle uttenerà i vantaggi di u so travagliu più intelligente, più duru, è cù risultati megliu.
Kate M. Watts hè un entusiasta di a scienza è scrittore di bellezza chì sunnieghja di finisce u so caffè prima di rinfriscà. A so casa hè inundata di vechji libri è esigenti piante d'appartamentu, è hà accettatu chì a so vita più bella vene cun una bella patina di peli di cane. A pudete truvà nant'à Twitter.