Cume Leggere Etichette Nutrizionali in 2019
Cuntenutu
- Panoramica
- Pro: Ciò chì vedi hè ciò chì ottieni
- Con: Ci manca educazione per leghje li currettamente
- Pro: Verità (o bugie) in publicità
- Con: Sò un pocu astratti
- Pro: Utile per e condizioni di salute
- Con: Un prublema per manghjà disordinatu
- Ultima parolla: Megliu scelte cù una migliore educazione
Panoramica
Avete probabilmente intesu dì chì familiarizà si cù i fatti è e figure da u latu di i vostri alimenti imballati hè una bona idea per a vostra salute. In realtà, quandu l'etichetta attuale di fatti nutrizionali hè stata stabilita per a prima volta in u 1990, era destinata à esse un strumentu per informà l'Americani nantu à l'ingredienti è i nutrienti chì i nostri alimenti cuntenenu - è à quelli alimenti puderebbenu fà.
Avà, cù un cambiamentu in u so cuncepimentu (è alcune di e so informazioni nutrizionali), hè un bonu tempu per dumandà alcune dumande cruciali nantu à a nostra etichetta attuale di fatti nutrizionali.
Aiuta veramente l'Americani à fà scelte megliu? A capimu abbastanza per falla un bon usu - o a soffiamu cum'è scienza gobbledygook?
È pudè focalizassi nantu à un elencu di numeri ci puderebbe sviare da un cuncettu generale di salute, alimentendu ancu i disordini alimentari?
Pros | Cons |
ripartizione onesta è trasparente | à a maiò parte di a ghjente li manca educazione in quantu à leghje li |
pò aiutà a ghjente à cunfirmà o rifiutà e rivendicazioni di marketing | astrattu in quantu si adatta à a dieta generale |
utile per a gestione di e condizioni sanitarie | micca sempre faciule da interpretà |
aiuta a ghjente à fà megliu scelte alimentarie | pò esse un prublema per e persone cun disordini alimentari o disordine di l'alimentu |
Eccu un'immersione rapida in i principali prufunenti è cunde di u dibattitu nantu à l'etichetta nutrizionale:
Pro: Ciò chì vedi hè ciò chì ottieni
L'onestà è a trasparenza sò valori impurtanti in parechji campi di a vita, è u nostru cibu ùn face micca eccezione. L'etichetta nutrizionale agisce cum'è qualcosa di un seru di verità per l'alimentariu, dicendu esattamente ciò chì avemu da uttene.
Cù a supervisione di u guvernu chì richiede precisione - è elenchi di valori nutrizionali finu à u milligramma - e etichette offrenu à i consumatori un accessu faciule à l'infurmazioni chì ponu cuntà.
Quandu simu serii per scopre ciò chì hè veramente in u nostru cibu, pudemu truvà chì porta risultati illuminanti.
A dietista Jeanette Kimszal, RDN, dice spessu à i so clienti di cumincià à piglià nota di a quantità di zucaroli in l'alimenti cumuni.
"Truveru chì parechji clienti torneranu è mi dicenu chì anu trovu assai zuccheru in i prudutti d'ogni ghjornu chì utilizavanu", dice ella.
Semplicemente sviluppà l'abitudine di lettura di etichette ci pò mette in una strada di cuscenza rinnovata è attenzione à ciò chì ci hè in u nostru cibu.
Con: Ci manca educazione per leghje li currettamente
Mentre sapendu interpretà i fatti nutrizionali pò purtà à una dieta migliore, una mancanza di capiscitura pò rende inutile l'etichetta.
"Quandu parlu cù i mo clienti di shopping è di lettura di etichette, alcuni di elli dicenu:" Lettu etichette, ma ùn sò micca sempre sicuru chì cercà ", dice Lisa Andrews, MEd, RD, LD.
Questu ùn hè micca surprisante, postu chì i consumatori trovanu etichette alimentari confusi, ingannevuli o difficili da interpretà.
A maiò parte di noi ùn ci simu forse micca seduti à una sessione d'educazione nantu à cume aduprà i fatti nutrizionali - è ponu spessu focalizassi nantu à elementi di l'etichetta chì finiscenu per cundannaci.
Un esempiu cumunu, dice a dietista Diane Norwood, MS, RD, CDE, hè chì "Parechje persone cun diabete vanu direttamente à i zucaroli quandu anu bisognu di cunsiderà u carboidrati totali".
Etichette nutrizionali, à vene 2021 I cambiamenti chì venenu à l'etichetta anu da rende l'interpretazione un pocu più faciule. L'aghjurnamenti cum'è una fonte più grande, in grassetto per calorie è dimensioni di porzione più realistiche (micca più itty-bitty 1/2 tazza di ghjacciu) ponu rende a lettura di l'etichetta un pocu più userale.
È una nova categuria di "zuccheru aghjuntu" hà per scopu di chiarisce a differenza trà u zuccheru chì si trova naturalmente in un alimentu è quellu chì hè statu aghjuntu durante a trasfurmazione. Questa informazione puderia offre idee utili per e persone cun condizioni di salute cum'è u diabete, o quelli chì volenu solu sapè di più nantu à i so alimenti.
Ancu se avemu una cunniscenza solida di e etichette nutrizionali, tocca à noi ciò chì femu cù a nostra cunniscenza. (Cum'è u studiu sopra menzionatu hà mostratu, a motivazione hè un fattore principale dietru l'usu di etichette per una salute megliu).
Parechji altri anu ancu dimustratu chì l'infurmazioni nutrizionali nantu à i menu di i ristoranti ùn facenu nunda per incuraghjà i commensali à sceglie entrate più sane. Sì i segni ambientali cum'è a vista è l'odore di un burger succoso annullanu a nostra motivazione, simu assai menu prubabili di fà scelte sane.
Pro: Verità (o bugie) in publicità
L'infurmazioni dettagliate nantu à l'etichette ponu sustene - o à volte sbuffà - l'indicazioni di salute fatte da u pruduttu stessu.
Forse u cereale chì si chjama ellu stessu "riccu di proteine" ùn face veramente campà chè quella rivendicazione quandu si serve in più di 8 once di latte.O forse quelle patatine fritte cù un "suggerimentu" di sale anu più sodiu di ciò chì preferite per a vostra propria dieta.
Dà un ochju à i fatti nutrizionali pò dà u veru bassu sottu à a lingua di vendita hyped-up.
"L'etichetta di fatti nutrizionali vi aiuta à sapè se a parte anteriore di l'etichetta pretende veramente o micca", nota dietista è portavoce di l'Accademia di Nutrizione è Dietetica Julie Stefanski, RDN.
Puderete decifrà trà i dui hè una brava abilità chì pò aiutà à piglià a pruprietà di a vostra salute.
Con: Sò un pocu astratti
Sfortunatamente, u valore di l'etichette si riduce ancu se pudemu capisce o visualizà a taglia di u serviziu.
A maiò parte di a ghjente hà difficultà à capisce ciò chì 50 grammi di questu o quellu nutriente sembra o significa in u mondu reale - è a nostra vera dieta.
Per questa ragione, alcuni dietisti dirigenu i clienti à pensà invece à misure più accessibili.
"Usu visuale in u mo ufficiu per supportà a lettura di l'etichetta, cume misurà e tazze o aduprendu a so propria manu per serve dimensioni", dice Jessica Gust, MS, RDN.
Alcuni sustenenu ancu chì i fatti nutrizionali eliminanu un approcciu generale à a salute. "L'etichetta nutrizionale hè una stampa simplificata di nutrienti", dice Yafii Lvova, RDN.
Questu pò alimentà un focus troppu strettu nantu à certi nutrienti è valori (ignorendu altri chì, ancu se micca in l'etichetta, sò ancu critichi per a salute). Parechji prufessiunali per a salute preferiscenu incuragisce un alimentu sanu, una prospettiva di dieta sana - è lasciate l'etichette daretu.
Pro: Utile per e condizioni di salute
Etichette nutrizionali sò particolarmente utili per quelli chì campanu cù condizioni di salute chì richiedenu cambiamenti di dieta.
Parechje persone anu datu parametri assai specifici nantu à a quantità di certi nutrienti chì ponu è ùn ponu micca.
E persone cù malattie renali chì anu bisognu di monitorà u so sodiu, per esempiu, o persone cun diabete cuntendu i so carboidrati ponu accurdà e etichette per determinà se un certu alimentu pò adattassi à a so dieta.
Con: Un prublema per manghjà disordinatu
Ancu se l'etichette nutrizionali ponu sembrà fatti semplici di alimenti tagliati è secchi, per alcuni, a so informazioni porta pesu emotivu.
E persone cun disordini alimentari spessu trovanu chì l'etichette nutrizionali scatenanu tendenze à ossessionassi per e calorie, i grassi o u zuccheru.
"Quandu hè esaminatu à traversu a lente di a preoccupazione alimentaria, cum'è in una dieta cronica, manghjà disordinata, o un disordine alimentariu, l'infurmazioni ponu esse facilmente cacciate fora di u cuntestu", dice Lvova.
Se avete a lotta cù un manghjatu disordinatu o avete una storia di dieta binge, pò esse megliu stà luntanu da leghje etichette.
Ultima parolla: Megliu scelte cù una migliore educazione
Infine, l'efficacità di l'etichette nutrizionali si riduce à l'educazione.
Unu hà trovu chì a cunniscenza è a mutivazione di e persone eranu i dui fattori chjave in a lettura di etichette nutrizionali in realtà anu miglioratu a so dieta. Quandu i sughjetti sapianu chì circà - è avianu a voglia di fà scelte sane - anu pigliatu decisioni megliu nantu à l'alimentu.
Alcuni cuncetti impurtanti da ricurdà per aiutà à aduprà etichette nutrizionali per scelte sane includenu:
- sapendu chì e vostre necessità caluriche ponu differisce da e basi 2000 calorie per ghjornu nantu à e etichette
- capiscia chì i valori di nutrienti annantu à l'etichette sò elencati per misura di porzione - è tene traccia di quante porzioni manghjate
- capendu chì e etichette ùn elencanu micca tutti i nutrienti impurtanti per una bona salute
- fighjendu e percentuali di valore cutidianu invece di grammi o milligrammi
Sè vo site un lettore di etichette diligente, continuate u bonu travagliu. Cù una piccula educazione nantu à ciò chì duvete circà, site ben andatu per fà scelte dietetiche sane.
D'altra parte, se truvate fatti nutrizionali cunfusi, forse un pocu di più lettura pò furnisce una megliu comprensione! Poi dinò, per quelli chì preferenu un manghjà più intuitivu, l'alimentu integrale si avvicina à a dieta, e etichette nutrizionali ùn ponu micca esse utili.
Cum'è cù tanti altri tippi d'infurmazioni, tocca à voi ciò chì portate - o lasciate daretu - in a scatula in biancu è neru à u latu di i vostri alimenti.
Sarah Garone, NDTR, hè nutrizionista, scrittore di salute freelance è blogger alimentariu. Vive cù u so maritu è trè figlioli in Mesa, Arizona. Truvate a so spartera nantu à a terra infurmazioni nutrizionali è di salute è (per u più) ricette sane à Una Lettera d'Amore à l'Alimentazione.