Olympian Allyson Felix nantu à cumu a maternità è a pandemia hà cambiatu a so prospettiva di a vita
Cuntenutu
Hè l'unica atleta femina in pista è campu à avè sempre vintu sei midaglie d'oru olimpiche, è à fiancu à a sprinter giamaicana Merlene Ottey, hè a più decorata Olimpia di pista è campu di tutti i tempi. Chjaramente, Allyson Felix ùn hè micca stranu per una sfida. Hà affrontatu una pausa di nove mesi in 2014 per via di una ferita in i musculi, hà subitu significative lacrime di ligamenti dopu à a caduta da una barra pull-up in 2016, è hè stata costretta à sottumessu à una C-sezione d'urgenza in 2018 quandu hè stata diagnosticata cun severa pre- eclampsia durante a gravidanza cù a figliola Camryn. Dopu ch'ella sia surtita da l'episodiu traumaticu, Félix hà finitu per taglià i ligami cù u so allora sponsor Nike, dopu avè espressu publicamente a so delusione per ciò chì dice chì era una compensazione ingiusta cum'è atleta postpartum.
Ma quella sperienza - è tutte l'altre sfide persunali è prufessiunali chì sò venute prima - anu finalmente aiutatu à preparà Felix per u record-scratch chì cambia a vita di un annu cunnisciutu cum'è 2020.
"Pensu chì eru ghjustu in u spiritu di lotta", dice Felix Forma. "Aviu avutu tante avversità in a mo carriera dopu à a nascita di a mo figliola, per cuntrattu, è a lotta litterale per a mo salute è a salute di a mo figliola. Dunque, quandu a pandemia hà colpitu è dopu ci hè stata a nutizia di u 2020 L'Olimpiadi sò rimandati, eru dighjà in questa mentalità di, "ci hè tantu da superà chì questu hè solu un'altra cosa".
Ciò ùn vole micca dì chì 2020 hè statu un annu faciule per Felix - ma sapendu chì ùn era micca sola hà aiutatu à calà una parte di l'incertezza. "Ovviamente era in un modu diversu perchè tuttu u mondu u travagliava è tutti stavanu sperimentendu tante perdite, allora hà avutu a sensazione chì l'aghju passatu cù altre persone", dice. "Ma aghju avutu qualchì sperienza cù e difficultà".
Sfruttendu a forza chì l'ha spintu in altri tempi duri hè ciò chì Felix dice chì hà aiutatu u so suldatu, ancu quandu u so regimu tipicu di furmazione hè statu capovoltu è ella, cù u restu di u mondu, hà suppurtatu l'ansietà cutidiana di a crisa glubale senza precedente. . Ma ci era qualcosa d'altru chì hà spintu Félix in avanti, ancu in i so ghjorni i più duri, dice. E questu era gratitudine. "Mi ricordu di quelli ghjorni è notti chì sò stati in a NICU è in quellu tempu, ovviamente a cumpetizione era a cosa più alluntanata da a mo mente - era solu di sentu grata per esse viva è grata chì a mo figliola era quì", spiega. "Dunque, in mezu à a delusione di i Ghjochi chì sò stati rimandati è chì e cose ùn guardanu micca a manera ch'e aghju immaginatu, à a fine di a ghjurnata, eramu sani. Ci hè tanta gratitudine in quelle cose di basa chì mette veramente tuttu in prospettiva . "
In fattu, a maternità hà aiutatu à trasfurmà a so perspettiva nantu à quasi tuttu, cumpresu i modi chì e donne - in particulare e donne di culore - ùn ricevenu micca a cura necessaria in questu paese, dice Felix. Oltre à parlà di l'assistenza è di i diritti materni è di u trattamentu ingiustu di l'atleti in gravidanza, Felix hà fattu a so missione d'avucà à nome di e donne nere, chì sò trè à quattru volte più propensi à more da complicazioni legate à a gravidanza chè i bianchi donne, secondu i Centri per u Controlu è a Prevenzione di e Malatie. (Vede: A figliola di Carol hà appena lanciatu una putente iniziativa per sustene a salute materna negra)
"Hè impurtante per mè di lampà una luce nantu à cause cum'è a crisa di mortalità materna chì facenu e donne di culore è favurendu e donne è pruvendu à avanzà versu più parità", dice. "Pensu à a mo figliola è à i zitelli di a so generazione, è ùn vogliu micca ch'elli sianu sti listessi cumbattimenti. Cum'è atleta, pò esse spaventosu di parlà perchè a ghjente hè interessata da voi per a vostra prestazione, cusì per cambià è parlà di e cose chì m'affettanu è di a mo cumunità era qualcosa chì ùn mi vene micca naturali, ma era diventata mamma è pensà à questu mondu chì a mo figliola crescerà chì m'hà incitatu à sente u bisognu di parlà nantu à quelli. cose ". (Leggi più: Perchè i Stati Uniti anu bisognu disperatamente di più Medici Femine Nere)
Felix dice chì diventà una mamma hà ancu aiutatu à cultivà a gentilezza è a pacienza versu sè stessu - qualcosa chì hè adorabilmente evidenti in u so cummerciale in a prossima campagna olimpica è paralimpica di Bridgestone per Tokyo 2020. L'annunziu mostra l'atleta incredibilmente rialzata chì prova solu di impedisce à u so zitellu di rinfriscà. u so telefonu in u toilette - una scena chì parechji genitori ponu esse in relazione.
"Esse mamma hà cambiatu a mo motivazione è u mo desideriu", sparte Felix. "Sò sempre statu veramente cumpetitivu naturalmente, è aghju sempre avutu a voglia di vince, ma avà cum'è parente, a ragione perchè hè diversa. Vogliu veramente mustrà à a mo figliola ciò chì hè di superà l'adversità è chì travagliu duru hè cum'è è cumu u caratteru è l'integrità sò impurtanti per tuttu ciò chì fate. Dunque, aghju veramente l'ora di i ghjorni quandu li possu parlà di questi anni è mostrà i so ritratti di u so esse [cun mè durante] a furmazione è tutte e cose chì anu hà cambiatu quellu chì sò cum'è atleta ". (In cunnessione: L'incredibile viaghju di sta donna per a maternità ùn hè nunda d'ispirazione)
Felix hà ancu avutu à cambià l'aspettative ch'ella hà di u so corpu, chì hè statu u so ultimu strumentu di carriera dapoi quasi dui decennii. "Hè statu un viaghju veramente interessante", dice ella. "Esse incinta era stupente di vede ciò chì u corpu pò fà. Mi sò allenatu durante a mo gravidanza è mi sò sentutu forte è mi hà fattu davveru abbraccià u mo corpu. Ma dà nascita è vultà era veramente sfida perchè sapete ciò chì u vostru corpu hà fattu prima è voi ' constantemente paragunendu è pruvate di vultà è hè questu scopu veramente ambiziosu. Per mè, ùn hè micca accadutu subitu. Allora ci era veramente dubbii in a mo mente, cum'è "Seraghju mai vultà induve era una volta". [cù a mo forma fisica]? Possu esse ancu megliu cà què? ' Aviu avutu solu esse gentile per mè stessu - hè una sperienza veramente umiliante. U vostru corpu hè veramente capaci di cose cusì maravigghiusu, ma si tratta di dà u tempu di fà ciò chì deve fà ".
Felix dice chì una grande parte di l'amparà à amà è apprezzà u so corpu postpartum hè stata di optà fora di u diluviu constante di messagi di e social media destinati à e donne. "Semu in questa era di" u ritrattu "è" se ùn guardate micca un certu modu dui ghjorni dopu à avè parturitu, allora chì fate cù a vostra vita ", dice ella. "Si tratta di ùn abbunassi à què è, ancu cum'è atleta prufessiunale, avè da verificà me stessu. [Esse] forte pare parechje manere sfarente, è ùn hè micca solu questu una maghjina chì avemu in mente - ci sò tanti modi diversi per esse forte, è si tratta solu di abbraccià què ". (Assuciatu: A Campagna di Mothercare Funziona Veri Corpi Postpartum)
Un novu modu Felix hà abbracciatu a so forza hè di integrà e classi di allenamentu di Peloton in a so rutina regulare, ancu in squadra cù a cumpagnia (à fiancu à ottu altri atleti d'elite) per curà una Collezione Campione di allenamenti è playlist raccomandati. "L'istruttori di Peloton sò cusì boni - mi piace à Jess è Robin, Tunde è Alex. Vogliu dì chì ti senti cum'è cunnosci chì passanu per tutte e diverse corse è corse!" ella dice. "Hè propiu u mo maritu chì m'hà messu in Peloton - era veramente hardcore è era cum'è," Pensu chì questu pò aiutà a vostra furmazione "perchè, per mè, era sempre una sfida per andà più longu o uttene stu travagliu in più. Cusì hè stata bella cù a pandemia, sopratuttu cù una ghjovana figliola. È l'aghju ancu aduprata per rides di recuperu, yoga, stretching - hè veramente avà incorporatu in u mo pianu di furmazione attuale ".
Mentre ch'ella pò ammette modestamente di sbulicà è sbuffa cù tutti l'altri durante l'entrenamentu in casa, Felix hè sempre unu di l'atleti più elite di u mondu. Mentre si prepara per e prove olimpiche dopu un ritardu di un annu, dice chì si sente bè. "Mi sentu veramente eccitatu, è spergu chì tuttu va bè è possu fà a mo quinta squadra olimpica - Sò solu abbracciu tuttu", dice. "Pensu chì questa Olimpiadi hà da vede sfarente di qualsiasi altre chì avemu mai vistu, è pensu chì serà più grande cà solu sport - per mè, hè veramente bellu.Spereremu chì serà un mumentu di guarigione per u mondu è u primu grande avvenimentu glubale di riunione, allora mi sentu veramente sperante avà. "
Cum'è ella avanza dopu à tanti scontri, Felix hè chjaru chì in più di creà un mondu megliu per a so figliola, a so forza motrice hè avà l'autocompassione - ancu in i ghjorni chì manca a motivazione.
"Aghju assolutamente quelli ghjorni - parechji di quelli ghjorni", ella dice. "Provu à esse più gentile cun mè stessu, ma in listessu tempu, focalizami nantu à i mo scopi. Sò se vogliu ghjunghje à i mo quinti Ghjochi Olimpichi, devu mette u travagliu è esse veramente disciplinatu, ma pensu chì va bè per mostràvi qualchì grazia. I ghjorni di riposu sò quant'è impurtanti quant'è i ghjorni chì andate super duru, è pensu chì hè un cuncettu difficiule da capisce veramente, ma fendu casu à a vostra salute mentale è piglià un ghjornu in più di ripresa - tutte ste cose Sò cusì impurtanti per esse capace di fà. Avemu da piglià cura di noi stessi - u restu ùn hè micca una cosa negativa o qualcosa chì ti rende debule, ma solu una parte necessaria di a vita ".