Omega 3 stimula u Cervellu è a Memoria
Cuntenutu
Omega 3 migliora l'apprendimentu perchè hè un cumpunente di i neuroni, aiutendu à accelerà e risposte cerebrali. St'acidu grassu hà un effettu pusitivu annantu à u cervellu, in particulare nant'à a memoria, chì permette di amparà più rapidamente.
Livelli elevati di omega 3 sò associati à una migliore lettura è capacità di memoria, è ancu menu prublemi di comportamentu. Ancu se micca tutti quelli chì anu difficultà à cuncentrazione anu una carenza di acidi grassi omega 3, una carenza in questu nutriente pò esse direttamente ligata à prublemi d'attenzione è d'apprendimentu.
Cume Usà Omega 3 per Stimulare a Memoria
U megliu modu per migliurà a funzione cerebrale hè di avè una dieta equilibrata è u cunsumu regulare di pesci è frutti di mare, garantisce i bisogni quotidiani di omega 3. Dunque, si consiglia di manghjà cibi ricchi in questu acidu grassu essenziale ogni ghjornu, cume:
- Pesci: Tonnu, sardine, salmone, truite, tilapia, aringhe, acciughe, sgombro, baccalà;
- Frutti: Noci; castagne, amandule;
- Semi: chia è semi di lino;
- Oliu di fegatu di baccalà. Scopre i benefici di l'oliu di fegatu di baccalà.
Sicondu l'Organizazioni Mundiali di a Salute, a dosi cutidiana di omega 3 per adulti hè di 250 mg, è per i zitelli hè di 100 mg è questu quantità pò esse ottenuta cù u cunsumu di pesci è frutti di mare da 3 à 4 volte à settimana.
Quandu piglià u supplementu omega 3
Quandu ùn hè micca pussibule di cunsumà pesci cù sta rigularità o quandu una mancanza di omega 3 hè diagnosticata in un test di sangue assai specificu, dumandatu da u duttore, pò esse indicatu d'utilizà supplementi omega 3 in capsule, chì ponu esse acquistati in farmacie , drogherie è alcuni supermercati. Ma per fà sta supplementazione hè impurtante avè l'accumpagnamentu di un duttore o nutrizionistu per ùn dannà a salute.
Altri cibi ricordi
U tè verde durante tuttu u ghjornu hè ancu una bona strategia per migliurà a memoria è a cuncentrazione. Scuprite più esempi di alimenti chì aiutanu à migliurà a memoria è aumentanu u cervellu in stu video: