Autore: Monica Porter
Data Di Creazione: 15 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Nuvembre 2024
Anonim
Steve Jobs "Open Letter"
Video: Steve Jobs "Open Letter"

Cuntenutu

#WeAreNotWaiting | Summit annuale di l'innovazione | D-Data ExChange | Cuncorsu di Voci di Paziente

Publicatu in aprile 2007 da DiabetesMine Fundatore & Editore Amy Tenderich

Una Lettera Aperta à Steve Jobs

Grande nutizia sta settimana, O Folchi. Apple Inc. hà vindutu u so 100-Millionth iPod. Ah, quelli dispositivi di alta tecnulugia perfettamente estetichi per godesi a vostra musica, iè. Ciò chì mi dà un'idea ... Perchè, o perchè, i cunsumatori in ogni locu ricevenu u lettore MP3 più "insanamente grande", mentre noi chì a vita dipende da i dispositivi medichi uttene e cose goffu d'eri? Mi hè venutu in mente chì questu ùn cambierà mai chè no chjamemu i Dii di u Cuncepimentu per difende a nostra causa. Dunque ... Aghju scrittu una "Lettera Aperta à Steve Jobs" dumandendu li di affruntà u cunundrum di cuncepimentu di dispositivi medici per noi.


Chì ne pensate tutti? Vuleriate, pudete, firmà u vostru nome per un appellu cusì à u Big Man of Consumer Design-ism?

Caru Steve Jobs,

Vi scrivu per nome di milioni di persone chì camminanu intornu à fili à dispositivi di poca tecnulugia è ùn lasciaranu micca u

casa senza elli. Innò, ùn parlu micca di l'iPod - è eccu u puntu. Mentre a vostra linea di prudutti brillanti migliora u modu di vita di (100) milioni, parlu di i picculi dispositivi chì ci tenenu vivi, e persone cun condizioni croniche.

Parlemu di u diabete, a malatia chì tocca à 20 milioni d'Americani, è ne sò unu.

Ch'ella sia un monitoru di glucosiu in sangue o una pompa à insulina, grazia à i rializazioni di e cumpagnie di dispositivi medichi, pudemu avà campà una vita nurmale monitorizendu è aghjustendu costantemente i nostri livelli di zuccheru in sangue.


Ma avete vistu ste cose? Facenu chì u lettore MP3 Philips GoGear Jukebox HDD1630 sia bellu! È ùn hè micca solu què: a maiò parte di sti dispositivi sò goffu, emettenu soni strani d'alarma, sò più o menu difficiuli à aduprà, è brusgianu rapidamente à traversu e batterie. In altre parolle: u so cuncepimentu ùn tene micca una candela à l'iPod.

A maiò parte di a ghjente di sta pianeta ùn pò micca accunsentì assai, ma a maiò parte accunsente chì Apple sà cuncepisce dispositivi d'alta tecnulugia eccezziunali. Hè u vostru sapè fà di core. Hè a vostra marca. Sì tù è Jonathan Ive.

Semu, naturalmente, profondamente grati à l'industria di i dispositivi medici per tenerci vivi. Induve seriamu senza elli? Ma mentre stanu sempre luttendu cù e tecnologie cumplette in diminuzione finu à una scala induve pudemu attaccalli, cablati, à i nostri corpi, u cuncepimentu diventa un pocu dopu.

Eccu induve u mondu hà bisognu di u vostru aiutu, Steve. Simu ghjente prima è pazienti secondu. Simu zitelli, simu adulti, simu anziani. Simu donne, simu omi. Simu atleti, simu amanti.


Sì e pompe à insulina o monitori cuntinui avianu a forma di un iPod Nano, a ghjente ùn averia micca da dumandassi perchè purtemu i nostri "pager" à i nostri propri matrimoni, o puzzle nantu à quellu stranu rigonfiu sottu à i nostri panni. Sì sti dispositivi ùn cumincianu micca di colpu è bip senza sosta, i furesteri ùn ci darianu micca lezioni per spegne i nostri "telefoni cellulari" à u cinema.

In breve, i pruduttori di dispositivi medichi sò bluccati in una era passata; cuntinuanu à cuncepisce questi prudutti in una bolla centrata da un duttore in ingegneria. Ùn anu ancu capitu u cuncettu chì i dispositivi medichi sò ancu dispositivi di vita, è dunque anu bisognu di sentesi bè è di guardà bè per i pazienti chì li usanu 24/7, in più di manteneci vivi.

Chjaramente, avemu bisognu di un visionario per difende sta disconnessione. Avemu bisognu di una urganizazione à l'avanguardia di u cuncepimentu di i consumatori per uttene vocale nantu à sta questione. Idealmentu, avemu bisognu di un "gadget guru" cum'è Jonathan Ive per mostrà à l'industria di dispositivi medici ciò chì hè pussibule.

Ciò chì avemu bisognu quì hè un cambiamentu radicale in a mentalità di tutta l'industria - realizabile solu se qualchì Leader di Pensamentu rispettatu affronta l'argumentu di cuncepimentu di dispositivi medici in un foru publicu. Vi preghemu dunque, signor Jobs, di esse quellu Capu di Penseru.

Avemu principiatu per brainstorming una serie di azzioni chì voi è / o Apple puderebbenu piglià per saltà sta discussione:

* Sponsorizeghja un cuncorsu da Apple Inc. per u dispositivu med megliu cuncepitu da un partitu indipendente, è l'articulu vincitore riceverà un cambiamentu da Jonathan Ive stessu

* Cunduce un "Med Model Challenge": a squadra di cuncepimentu Apple piglia parechji dispositivi medichi esistenti è dimostra cume "pimp" per esse più utili è cool

* Stabiliscia Apple Med Design School - offre un corsu nantu à cuncetti di cuncepimentu di cunsumatori à ingegneri selezziunati da e principali cumpagnie farmaceutiche

Avemu bisognu di una mente creativa cum'è a vostra per aiutà à cambià u mondu, torna. Noi, sottoscritti, vi chjamemu per agisce avà.

Tù Vera,

DDD (Dependent di Dispositivi Digitali)

- FINITÀ ---

Shareata

Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à a ronca

Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à a ronca

PanoramicaA ronca, un cambiamentu anormale in a vo tra voce, hè una cundizione cumuna chì hè pe u perimentata in cunjunzione cù una gola ecca o gratta. e a vo tra voce hè ron...
4 Riparazioni per e Spalle Arrotondate è Postura Megliu

4 Riparazioni per e Spalle Arrotondate è Postura Megliu

e travagliate in un travagliu chì richiede eduta per periodi prolungati di tempu, allora e vo tre palle anu probabilmente arrotondatu in avanti à un certu puntu. Hè oprattuttu u ca u p...