Autore: Frank Hunt
Data Di Creazione: 15 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Dicembre 2024
Anonim
Cumu perde a panza dopu à a nascita - Salute
Cumu perde a panza dopu à a nascita - Salute

Cuntenutu

Per perde a panza in u postpartum hè impurtante impurtante di allattà, se hè pussibule, è in più di beve molta acqua è micca di cunsumà crackers ripieni o cibi fritti, contribuendu à una perdita di pesu graduale è naturale, trà 300 è 500 grammi à a settimana , chì garantiscenu u benessere è a salute.

Tuttavia, ci sò altre piccule strategie chì a nova mamma pò seguità per facilità a perdita di pesu è sopratuttu per asciugà u so ventre, cum'è l'allattamentu à a dumanda è fà alcuni esercizii appena si sente comodu, in più di piglià tè è aduprà un apparechju adattatu . Ci sò qualchi strapelli chì ponu esse aduprati in u periodu postpartum, chì aiutanu à sustene u ventre, in più d'aiutà à guarisce è impedisce a strappatura di i punti interni, soprattuttu dopu una cesariana. Vede altri benefizii pussibuli di aduprà una cinghia terapeutica in una cintura di mudellatura chì affina a vita?

7 strategie per perde a panza dopu à a nascita

Alcuni consigli rapidi è semplici per perde u ventre postpartum sò:


  1. Allattate quandu u zitellu vole perchè questu favurisce a produzzione di latte, chì cunsuma più energia chì hè già accumulata in u vostru corpu;
  2. Cibo à vapore perchè hè più sanu, ci sò più nutrienti in u pastu, hè gustosu è più praticu da fà;
  3. Aduprate una cintura di mudificazione postpartum perchè facilita a riorganizazione di l'Organi organi interni, cumpressendu u ventre, in più di diluisce a vita;
  4. Bei 2 à 3 litri d'acqua à ghjornu per assicurà una bona pruduzzione di latte è perchè aiuta à mantene u stomacu sempre mezu pienu, riducendu a fame;
  5. Tè Pianu, cum'è u tè verde o u tè di finocchiu, chì aiutanu à sbuffassi senza dannà u zitellu;
  6. Andate à fà una spassighjata cù u zitellu in u carrettu o in a fionda per almenu 30 minuti, ogni ghjornu perchè migliora a circulazione sanguigna, brusgia calurie è purga sempre a mente, cuntribuendu à u benessere;
  7. Fà esercizii in casa cù u zitellu perchè tonifica i musculi, luttendu contr'à u flussu è ancu aumentendu a vicinanza di u zitellu.

Seguendu questi cunsiglii a donna pò facilità a so perdita di pesu, ma hè impurtante sapè chì ùn hè nè sanu per a mente nè per u corpu perde più di 2 kg à u mese mentre u zitellu allatta.


Per cuntribuisce à u benessere, mamma pò purtà panni chì favurizeghjanu a nova forma fisica è pruvà à avè sempre i capelli pettinati, ancu quandu hè in casa per chì quandu si vede in u spechju, ùn sia indignata cù a so aspettu.

Eccu un bellu eserciziu da fà dopu à a nascita di u zitellu:

Dieta per perde a panza dopu à a nascita

A dieta ideale per perde u ventre postpartum ùn pò micca esse troppu restrittiva, soprattuttu se a donna allatta, perchè per assicurà a bona qualità di u latte u corpu hà bisognu di nutrienti è calorie chì sò furnite in a dieta di a mamma.

À questu stadiu, a mamma recente deve manghjà 5 à 6 pasti à u ghjornu è beie molta acqua trà i pasti per ùn impedisce a digestione. Più manghjate manghjà crude, megliu hè per u vostru intestinu perchè sò ricchi di fibre, ciò chì aiuta ancu à deflà a regione addominale.

Vede un menu guidatu da a nutrizionista Tatiana Zanin à: Dieta postpartum.


Esercizii per perde a panza dopu à a nascita

L'eserciziu fisicu hè bonu perchè a cuntrazzioni musculare cuntribuisce à chì l'eccessu di fluidu sia purtatu versu i reni è esce per l'urina. Tuttavia, in eccessu cunsuma assai energia diminuendu a produzzione di latte maternu, compromettendu l'allattamentu.

Una bona strategia per perde a panza senza dannà l'allattamentu hè di seguità u passu dopu à passu:

  1. Allattà;
  2. Bei acqua, tè o suchju;
  3. Fate un massimu di 45 minuti di eserciziu;
  4. Bei acqua, tè, suchju o yogurt è
  5. Riposa almenu 1 ora.

Cusì, quandu hè ghjuntu u tempu di u zitellu per allattà, u corpu di a donna averà dighjà pruduttu tuttu u latte necessariu per chì u zitellu possi allattà à quellu tempu. Una bella punta hè di fà l'esercizii mentre u zitellu dorme.

Vede esempi di sit-ups da fà in casa in: Esercizii postpartum.

S'ellu ùn hè micca pussibule di seguità stu schema, perchè u zitellu pienghje o vole allattà, a donna duveria pruvà à rilassassi è ùn esse in carica perchè perderà pesu prima o poi, è quandu u zitellu ùn hà micca solu bisognu di latte, a donna pò intensificà l'eserciziu è manghjà una dieta più restrittiva chì permette di perde più di 2 kg à u mese.

Fighjate u video è vedi più cunsiglii per perde u pesu in u periodu postpartum:

Vi Ricumandemu

6 cunsiglii per ùn rinuncià à a palestra

6 cunsiglii per ùn rinuncià à a palestra

In i primi ghjorni di a pale tra hè nurmale chì ci ia molta animazione è impegnu à tà attivi è ghjunghje à l'ubbiettivi, tuttavia cù u tempu hè cumunu ...
Pulmonite per aspirazione: chì hè, sintomi è trattamentu

Pulmonite per aspirazione: chì hè, sintomi è trattamentu

A pneumonia per a pirazione, chjamata ancu pneumonia per a pirazione, hè una infezzione di u pulmone cau ata da l'a pirazione o inalazione di liquidi o particelle chì venenu da a bocca o...