Autore: Mark Sanchez
Data Di Creazione: 7 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 22 Nuvembre 2024
Anonim
Nuotare in acque libere
Video: Nuotare in acque libere

Cuntenutu

Avete mai sognatu di fà amicizia cù Flounder è di scivolare cù grazia à traversu l'onda in stile Ariel? Ancu s'ellu ùn hè micca propiu u listessu di diventà una principessa sott'acqua, ci hè un modu per avè un gustu di a vita d'avventura H2O attraversu a piscina in acque libere.

L'attività, chì tipicamente si svolge in i laghi è l'oceani, hè in rapida crescita in a popularità in Europa cù 4,3 milioni di persone chì godenu a natazione in acqua aperta solu in u Regnu Unitu. Mentre l'interessu per i Stati Uniti hè statu più lente da catturà, a pandemia, è cun ella, a necessità di sorte fora à una distanza sicura, hà aumentatu a cuscenza è a participazione. "Tante persone anu fattu tuttu ciò ch'elli pudianu per circà à truvà un corpu d'acqua", dice Catherine Kase, coach olimpica di piscina in acque libere per USA Swimming.


Avvanzi di a Natazione à l'Acqua Aperta

U nuoto, in generale, vene cun una mansa di benefici per a salute fisica è mentale, ma quandu si tratta di giri in piscina vs. freestyling in acque aperte, questu hè un vantaghju. A ricerca revela chì a natazione in acqua fridda (circa 59 ° F / 15 ° C o sottu) hè assuciata cù una inflammazione ridutta, i livelli di dolore è i sintomi depressivi, è ancu un flussu di sangue miglioratu è l'immunità generale.

Natà in acqua fredda hè ancu pensatu per rinfurzà e vostre abilità di gestione di u stress. Pensa solu: Quandu site culpitu da questi tempi freddi, a risposta naturale di lotta o volu di u vostru corpu hè attivata. Dunque, più si bagna, più si impara à affrontà l'impattu fisicu di u stress, dunque ti rende, teoricamente, più preparatu à affrontà i fattori di stress generali di a vita.

"Per mè, hè ancu una sperienza assai attenta perchè site in acqua più fredda, duvete veramente fighjà nantu à u mumentu è esse presente per centu per centu", dice Alice Goodridge, natatrice in acque libere è fundatrice di Swim Wild, un open -gruppu di natazioni in acqua è coaching in Scozia, Regnu Unitu.


Tuttavia, se site novu in piscina aperta, hè megliu à aspittà un pocu piuttostu ch'è d'andà drittu in una immersione polare. "Se site un principiante, ùn entra micca in acqua sottu 59 ° F (15 ° C) ", cunsiglia Victoria Barber, coach di triathlon è natatori in acqua aperta in u Regnu Unitu. (Cunnessu: 10 Benefici di Natazione chì vi averanu immersu in piscina)

Bona nutizia: Ci hè ancu assai vantaghji per nuà in acque più calde. Probabilmente sapete chì solu esse fora in ogni tipu di natura hà i so benefizii per a salute mentale, ma l'eserciziu in l'acqua o in spazii turchini hè statu truvatu per abbassà i livelli di l'hormone di stress cortisol, migliurà significativamente l'umore, aumenta a variabilità di a freccia cardiaca è crea. megliu percezioni di benessere.

I benefici di a piscina in acque libere ponu esse visibili ancu à l'esternu - cù a vostra pelle. "L'acqua [più fresca] provoca vasocostrizione in i vasi sanguini facciali [è] riduce l'infiammazione in a pelle, è dunque aiuta à cumbatte u rossu rossu è u stress ossidativu ambientale", spiega Dianni Dai, duttore residente in Rejuv Lab London.


Inoltre, e fonti naturali d'acqua, in particulare i laghi, sò spessu assai ricchi di minerali chì ponu avè benefici per a pelle. Per esempiu, u putassiu è u sodiu aiutanu à regulà u cuntenutu di l'acqua di e cellule di a pelle è mantenenu una idratazione ottimale di a pelle, è u zolfu hè statu trovu per riduce l'infiammazione è calmà a pelle, rivela Dai. (Ùn vi scurdate micca chì avete sempre bisognu di crema solare.)

Cunsiglii di Natazione in Acqua Aperta per i Principianti

1. Truvate u locu perfettu di bagnu. Prima di saltà ghjustu, vi vulete truvà u locu ghjustu. Cercate e zone chì sò destinate à nuà, monitorate da un bagninu di salvataggio, è libere di ostaculi, cume assai detriti o grossi scogli.

Ùn sì sicuru da induve cumincià? "Dumandate à e scole o club lucali di natazione s'elli anu eventuali eventi in acque libere", suggerisce Kase. I media suciali (vale à dì i gruppi di Facebook) hè un altru bonu modu per scopre destinazioni lucali di nuoto in acque libere, cù una ricerca fiducia di Google. Se cercate di bagnà i vostri pedi (letteralmente) cun altri per camaraderia o un sensu aghjuntu di sicurezza, date un'occhiata à u situ web di Natazione di i Maestri di i Stati Uniti per i prossimi eventi o a pagina di Natazione à l'Acqua Aperta di i Stati Uniti per vari suggerimenti di situazione.

2. Sceglite u vostru vestitu sàviu. Unu di i più grandi sbagli rookie cù a natazione in acque libere hè in a vostra scelta di bagnu. In casu ùn puderebbe guessà, questu ùn hè micca u tempu per u vostru bikini triangulu - u cuntrariu. Una muta (essenzialmente una tuta intera fatta in neoprene) offre a migliore prutezzione da l'elementi, soprattuttu se l'acqua hè fredda. Duverebbe sentasi cumbugliu è puderebbe richiede un pocu di straziu per andà avanti, ma duvete sempre esse capace di spustà liberamente e bracce è e gambe. Ùn avete micca bisognu d'investisce una tonna in una muta di alta qualità. Parechje cità amichevuli di l'acqua anu ancu negozii induve pudete affittà un vestitu per a ghjurnata, dice Goodridge. (Assuciatu: Costumi di Bagni Carini Pudete Attualmente Funziona In)

Per i vostri pedi, pudete cunsiderà di portà pinne, postu chì sti "flippers" ponu aiutà à migliurà a pusizione generale di u corpu è a tecnica di calci in l'acqua, dice Kase. In alternativa, i calzini in neoprene di nuotata offrenu calore, presa in più, è prutezzione chì andà scalzu ùn faci micca. Quessi parenu pantofole bootie pull-on, ma sò sottili è flessibili, allora ùn vi sentite micca ingombranti.

3. Ùn vi scurdate di scaldà. Cum'è avete fattu cù qualsiasi entrenamentu, vi vulete rinfriscà bè prima di una natazione in acqua aperta per elevà a temperatura di u corpu, è "aiutà à riduce u scossa di u friddu", nota Kase.

Andate in l'acqua lentamente, è ùn mai saltate o immerse. In particulare se l'acqua hè ufficialmente classificata cum'è "frida" (menu di 59 ° F), immerse rapidamente pò avè un grande impattu mentale. è fisicamente - ùn importa quantu duru vi cunzidira. Espone u corpu à l'acqua fridda troppu veloce pò causà una mansa di prublemi da un spike in adrenaline è iperventilazione à spasmi musculari è, in i casi severi, ancu attaccu di cori; cum'è i vini sanguini si strinsenu, a pressione sanguigna aumenta, è u core hè sottumessu à una tensione significativa. (Cume tale, se avete una cundizione cardiaca o circulatoria sottostante, parlate cù u vostru duttore prima di pruvà à natà in acqua aperta.) Facialmente in l'acqua dà à u vostru corpu temperatu (è mente) a possibilità di acclimatarsi.

4. Cunsiderate a vostra scelta di colpu. Pronti à natà ? Cunsiderate a brusgiata, chì hè ottima per i principianti, postu chì "avete a sperienza cumpleta è evitate di mette a vostra faccia, chì hè qualchì volta abbastanza bella!" dice Goodridge. U bonu hè una nutizia hè chì ùn ci hè micca un modu sbagliatu per fà, dunque pudete ancu andà cun u vostru colpu di scelta, dice Kase. "Pensu chì sia a bella cosa di l'acqua aperta - ùn ci hè veramente limiti", aghjusta. (Connessu: Guida di u Principiante à i Diversi Swimming Strokes)

Qualunque sia u colpu chì sceglite, hè impurtante ricurdà chì nuà in acqua aperta hè assai diversu da e paddle facili in una piscina. "Ùn vene micca cusì naturali, è ùn hè micca cusì cuntrullatu", dice Kase. Cusì sceglite una tecnica induve vi sentite forte.

5. Sapete i vostri cunfini. Ancu se avete natatu per un pezzu, ùn risicate micca troppu. "Natate sempre in parallelu à a costa", cunsiglia Goodridge. "A menu chì sia un avvenimentu urganizatu è chì ci sò i kayak di sicurità [picculi kayak unipersonali chì stanu vicinu à i bagnadori in casu d'avè bisognu d'aiutu], hè sempre più sicuru di natà micca troppu luntanu." È arricurdatevi chì ancu u nuvatore u più forte pò avè crampi, aghjusta ella. I crampi ponu causà un dolore improvvisu è, in certi casi, estremu - chì pò esse periculosu se ùn pudete micca cuntinuà à nuà per via di cunsiquenza.

Inoltre, hè chjaru di ricurdà chì i spazii in acque libere ùn anu micca u fondu marinu di u livellu - allora ùn fidatevi micca di pudè toccà u fondu. "Ùn hè micca uniforme, cullà è scende", spiega Barber. "Un secondu pudete esse toccu in terra è u prossimu sparisce." (Assuciatu: I Migliori Allenamenti di Natazione per Ogni Livellu di Fitness)

6. Asciugamani fora ASAP. Quandu avete finitu, fate u riscaldamentu una priorità. Cacciate l'articulu bagnatu u più prestu pussibule è avè un asciugamanu grossu è un pantalone di giacca à pronta. "Mi piace avè un termos cù cioccolata calda o tè quandu esce da l'acqua", aghjusta Kase.Cunsiderate un modu dolce per ricumpensà voi stessi è u vostru corpu per tuttu quellu travagliu duru.

Capisce i Rischi di a Natazione in Aperta

Siccomu a natazioni in generale vene cù i so risichi, ùn hè micca surprisa chì andà in acqua aperta offre periculi supplementari. Eccu uni pochi di ricordi di sicurezza chì vi ponu aiutà à sfruttà a maiò parte di a vostra sperienza di natazione - è forse ancu catturà u bug di triathlon.

1. Cunnosce u vostru livellu di bagnu. Cù elementi supplementari di incertezza (vale à dì i currenti è i mudelli climatichi) ùn deve micca avventura in l'acqua aperta, salvu chì ùn site un natatore cumpetente. Ma chì significa "competente"? Water Safety USA descrive un numeru di cumpunenti chjave, cumpresu cunnosce e vostre limitazioni, esse capace di entrà in sicurezza in acqua chì và sopra a vostra testa è rinasce, è cuntrullà cù successu a vostra respirazione mentre nuota per almenu 25 iarde.

Ghjè ancu perchè Barber cunsiglia "d'avè qualchì forma di coaching prima di fà. Sò spessu i forti nuotatori chì pensanu di esse invincibili. A ghjente ùn si capisce micca quant'elli sò periculosi i fiumi è i laghi - in ogni locu chì ùn sia micca salvaguardatu o patrullatu. - pò esse. Pudete benissimu esse un veru bonu nuvatore, ma in acque libere, ùn si pò micca vede u fondu, ti senti custrettu in una muta neuta, face u fretu ... tutte quelle piccule cose ponu scatenà ansietà. "

2. Ùn mai nuà solu. Sia chì andate cù un amicu o un gruppu lucale, assicuratevi di esse sempre accumpagnatu da almenu una altra persona; l'ambiente pò cambià rapidamente, è ùn vulete micca esse pigliatu solu. Se u vostru amicu ùn hè micca nuatu cun voi, fate li stà nantu à a riva induve ponu vede bè. (Relativu: U vostru Pianu di Training Mini-Triathlon per i principianti)

"Dicu chì qualchissia nantu à a banca hè bonu cum'è qualcunu in l'acqua perchè pò chjamà aiutu", dice Barber. Sè vo site u guardianu, "mai mai entrate è pruvate d'aiutà à qualchissia chì hè in guai. Questa hè a sola regula. Ci hè una chance più grande ch'elli vi affucanu cum'è sò in un statu di panicu è ti tiranu sottu à u panicu. acqua ", dice ella. leghjite nantu à sti sei passi per aiutà à qualcunu in l'acqua chì hè in sofferenza da a Royal Life Saving Society prima di parte.

3. Esse cuscenti di u vostru circondu. Duvete sempre piglià in contu l'altri persone nantu à l'acqua - bagnanti, kayakers, boaters, paddleboarders, è ancu elementi naturali cum'è scogli o animali salvatichi, dice Goodridge. Quessi ponu esse un periculu per a vostra sicurità è benessere, cusì evite micca e zone occupate o periculose se ùn site micca sicuru, o natà in spazi designati chì sò cordoned off à barche è altre attività acquatiche.

Ci sò passi chì pudete fà per aiutavvi à distingue ancu l'altri in a vicinanza. "Portu sempre un cappellu di bagnu di culore chjaru - hè stupente cumu una persona chì porta un cappellu di neoprene neru è una muta solu si mischia, in particulare in i laghi", afferma Goodridge.

Pudete ancu portà un float di trappula - una piccula borsa di neon chì soffia è si attacca à a vostra vita attraversu una cintura. "Essenzialmente u stai rimorchendu daretu, riposa ghjustu sopra e to zampe", spiega Goodridge. Ùn interferiscenu micca cù a vostra natazione, è sarete "assai più visibile".

Inoltre, pigliate nota di i punti di riferimentu. Senza bandiere o mura per indicà a vostra distanza, cercate altri marcatori. "Quandu si bagna, hè faciule di cunfondesi è di dumandassi:" Da induve aghju cuminciatu? ", Dice Kase. Nota qualcosa significativu, cum'è una casa o una capanna di bagnu.

4. Verificate l'acqua prima di u tempu. "Ogni volta chì entra in un corpu apertu d'acqua, vulete cuntrollà a qualità è a temperatura", dice Kase, aghjustendu chì pudete dumandà à un salvatore nantu à questi s'ellu ci hè unu presente. (Assuciatu: Cumu aghju Continuatu à Spinghje I Miei Limiti Ancu Dopu à A Mia Carriera di Natazione finita)

Ancu s'ellu hè un ghjornu caldu, a temperatura di l'acqua hè di solitu più fresca in paragunà à l'aria - è noterete soprattuttu a diffarenza s'ellu hè abituatu à piglià un tuffu in piscine riscaldate.

Ùn ci hè ancu micca cloru per tumbà i batteri in l'acqua, vale à dì chì site un risicu aumentatu di sviluppà un bug di stomacu, o infezzione di l'ochji, l'arechja, a pelle o u sistema respiratoriu. Dunque, duvete evità di nuà in acqua aperta se avete un tagliu apertu o ferita, chì agisce cum'è un accessu faciule per i batteri per entrà potenzialmente in u corpu è causà infezioni.

I Centri per u Cuntrollu è a Prevenzione di e Malatie offre una rivista statale per statu di a qualità di l'acqua è un elencu di altri fattori da cunsiderà. Eppuru. Ci sò certi lochi chì ùn deve mai natà, cum'è i sbocchi di inundazioni - drenaggi chì piglianu l'acqua di e strade in u lavu o u fiumu è "saranu cuntaminati cù oliu, benzina, diesel, stu tipu di roba", ella Barber.

Rivista per

Publicità

Più Dettagli

Remissione di Colite Ulcerosa (UC): Ciò chì duvete sapè

Remissione di Colite Ulcerosa (UC): Ciò chì duvete sapè

PanoramicaA colite ulcerativa (UC) hè una malattia infiammatoria di l'inte tione (IBD). Provoca infiammazioni di lunga durata è ulcere in u vo tru trattu dige tivu.E per one cun UC peri...
Sò Nitrati è Nitrati in Alimenti Nocivi?

Sò Nitrati è Nitrati in Alimenti Nocivi?

I Nitrati è i nitriti ò cumpo ti chì i trovanu naturalmente in u corpu umanu è in certi alimenti, cum'è e verdure. I pruduttori li aghjunghjenu ancu à l'alimenti ...