7 cunsiglii per cumprà sana (è perde u pesu)
Cuntenutu
- 1. Lista di compra
- 2. Manghja prima di andà
- 3. Evita di piglià i vostri figlioli
- 4. Leghjite l'etichetta
- 5. Preferite i prudutti freschi
- 6. Pruvate novi prudutti
- 7. Evite dolci, congelati è trasfurmati
Per fà acquisti sani in u supermercatu è rispettà a vostra dieta, hè impurtante seguità cunsiglii cum'è piglià a lista di shopping, preferendu prudutti freschi è evitendu di cumprà alimenti congelati.
Inoltre, per fà una bona scelta è ancu risparmià à a fine di u mese, duvete seguità e promozioni di i supermercati è evità di cumprà in grande quantità per accumpagnà i prudutti in casa, soprattuttu quelli chì ùn aduprate micca spessu o chì si rovinanu rapidamente , cum'è salse è yogurt speciali.
Eccu 7 cunsiglii per fà scelte bone quandu shopping.
1. Lista di compra
Fà a lista di e spese hè una punta ben cunnisciuta, ma poca ghjente a seguita. Oltre à evità u dimenticamentu, a lista hè impurtante per fighjà nantu à i prudutti chì sò veramente necessarii è chì sò stati cuncipiti per mantene una dieta sana.
Oltre à piglià a lista, si deve sforzà di cumprà solu i prudutti pianificati, resistendu à a tentazione di trattà, ancu s'elli sò in vendita.
2. Manghja prima di andà
Manghjà prima di andà in supermercatu aiuta à evità l'acquisti indotti da a fame, chì di solitu influenza l'individuu à sceglie prudutti gustosi, ricchi in zuccheru è grassu.
Cusì, l'ideale hè di fà e spese dopu un grande pastu, cum'è u pranzu o a cena, chì portanu una sensazione più grande di sazietà è tenenu a fame lontana per più tempu.
3. Evita di piglià i vostri figlioli
I zitelli sò impulsivi è ùn anu micca cuntrollu nantu à i so desideri, causendu à i genitori di portà in casa prudutti imprevisti è malsani.
Cusì, cumprà senza i più chjuchi aiuta à risparmià soldi è cuntribuisce à una megliu alimentazione ancu di elli, perchè se solu e buone scelte sò state fatte in u supermercatu, manghjaranu ancu più sani.
4. Leghjite l'etichetta
Ancu s'ellu pare difficiule à u principiu, leghje l'etichetta di l'alimentu hè simplice è facilita a scelta di u megliu pruduttu.Per valutà, si deve principalmente osservà a quantità di grassu, zuccheru è sodiu annantu à l'etichette, paragunendu i prudutti di u listessu generu è scegliendu quellu chì hà u minimu quantità di questi nutrienti. Eccu cumu si leghje etichette di l'alimentu per fà a scelta bona in stu video:
5. Preferite i prudutti freschi
A preferenza di i prudutti freschi chì si guastanu più rapidamente, cum'è frutti, ligumi, furmagli bianchi è ioghji naturali, hè una punta chì aiuta à riduce u cunsumu di cunservatori, coloranti è additivi chì l'industria usa per aumentà a vita di cunservazione di l'alimenti è chì causanu inflammazioni è a retenzioni di fluidi.
Inoltre, i prudutti freschi anu una quantità più alta di vitamine è minerali, nutrienti necessarii per mantene u metabolismu attivu è favurisce a perdita di pesu.
6. Pruvate novi prudutti
Abbandunà a zona di cunfortu è pruvà novi prudutti naturali è sani aiuta à varià a dieta è à purtà più nutrienti à a dieta.
Cù u cambiamentu di l'abitudini alimentarii, l'alimenti sani diventanu naturalmente attraenti, ma per aiutà in questu prucessu, u scopu di cumprà un novu alimentu sanu almenu una volta à u mese deve esse stabilitu.
7. Evite dolci, congelati è trasfurmati
Evite d'acquistà dolci, prudutti surgelati è trasfurmati cum'è pancetta, salsiccia, salsiccia, brodi di carne tagliata è cibu prontu congelatu, face più faciule tene a dieta in casa.
U vantaghju principale hè un megliu cuntrollu di ciò chì si manghja male, perchè s'ellu ùn ci hè micca alimenti ricchi di zuccheru è di grassi in casa, diventa più faciule di resistere quandu u desideriu colpisce. Vede 3 cunsiglii per diminuisce u cunsumu di zuccheru.