Perchè Ghjè u Tempu di Sfracicà u Mitu di a Mamma Perfetta
Ùn ci hè nunda di perfezione in a maternità. Ùn ci hè mamma perfetta cume ùn ci hè un figliolu perfettu o un maritu perfettu o una famiglia perfetta o un matrimoniu perfettu.
Salute è benessere toccanu ognunu di noi in modu diversu. Questa hè a storia di una persona.
A nostra sucietà hè piena di messaghji, sia evidenti sia piatti, chì facenu chì e mamme si sentenu inadeguate - {textend} quantunque travagliemu. Questu hè sopratuttu veru in u paisaghju digitale d'oghje in u quale simu constantemente bombardati cù immagini chì evocanu a "perfezione" in tutti i campi di a vita - {textend} casa, travagliu, corpu.
Sò probabilmente rispunsevule di alcune di queste immagini. Cum'è blogger à tempu pienu è creatore di cuntenuti, facciu parte di una generazione chì crea immagini felici chì riprisentanu solu e bobine di punta di a nostra vita. Eppuru saraghju u primu à ammette chì mentre i media suciali ùn sò micca sempre falsi, sò pienu curatu. È l'enorme pressione chì crea per esse una "mamma perfetta" hè dannosa per a nostra salute è felicità.
Ùn ci hè nunda di perfezione in a maternità. Ùn ci hè mamma perfetta cume ùn ci hè un figliolu perfettu o un maritu perfettu o una famiglia perfetta o un matrimoniu perfettu. Più prestu ci resu contu è abbracciemu sta verità assai impurtante, più prestu ci liberemu da aspettative irrealistiche chì ponu sminuisce a nostra gioia è caccià u nostru sensu di l'autovalutazione.
Quandu sò diventatu mamma per a prima volta 13 anni fà, mi sò sforzatu di esse a mamma perfetta chì aghju vistu in TV mentre crisciu in l'anni 80 è 90. Vuliu esse a bella, graziosa, sempre paziente mamma chì face tuttu bè è bè senza sacrificà a so feminità.
Aghju vistu a maternità ideale cum'è qualcosa chì uttenite simpliciamente travagliendu duru, cum'è entrà in un bon college o esse assuntu per u vostru travagliu di sognu.
Ma in realtà, a maternità era luntana da ciò chì aghju previstu cum'è una zitella.
Dui anni dopu a maternità mi sò trovu depressu, isolatu, solu è staccatu da me stessu è da l'altri. Aviu avutu zitelli sottu à dui anni è ùn avia micca dormitu per più di duie à trè ore à notte in mesi.
A mo prima figliola hà cuminciatu à mustrà segni di ritardi in u sviluppu (hè stata dopu diagnosticata cun un disordine geneticu) è a mo figliola infantile mi avia bisognu 24 ore su 24.
Aviu troppu paura per chiede aiutu perchè aghju stupitu cumpratu l'idea chì dumandà aiutu significa chì sò una mamma cattiva è inadeguata. Aghju pruvatu à esse tuttu per tutti è piattassi daretu à a maschera di una mamma perfetta chì hà tuttu inseme. À a fine aghju toccu u fondu è sò statu diagnosticatu di depressione postpartum.
A stu mumentu, sò statu ubligatu à ricumincià è à amparà di novu ciò chì implica veramente a maternità. Aghju avutu ancu da ricunquistà a mo identità di mamma - {textend} micca secondu ciò chì dicenu l'altri, ma secondu ciò chì hè megliu è realistu per mè è per i mo figlioli.
Aghju avutu a furtuna di riceve subitu cure mediche è infine di superà stu disordine debilitante cù l'aiutu di antidepressivi, supportu familiare è autocura. Ci hè vulsutu parechji mesi di talk terapia, lettura, ricerca, ghjurnale, riflessione è meditazione per capì infine chì a nuzione di a mamma perfetta era un mitu. Avia bisognu di lascià andà questu ideale distruttivu se vulessi esse una mamma chì era veramente cumpleta è presente per i mo figlioli.
Lascià andà à a perfezione pò piglià più tempu per certi chè altri. Dipende veramente da a nostra persunalità, a so famiglia, è u desideriu di cambià. Una cosa chì ferma certa, però, hè u fattu chì quandu lasciate andà a perfezione, in realtà cuminciate à apprezzà u caosu è a messicità di a maternità. I vostri ochji si aprenu finalmente à tutta a bellezza chì si trova in l'imperfezione è cuminciate un novu viaghju di parenti attenti.
Esse un genitore attentu hè assai più faciule di ciò chì pensemu. Significa simpliciamente chì simu pienamente cuscenti di ciò chì femu in quellu mumentu. Diventemu pienamente presenti è pienu cuscenti di i mumenti di u ghjornu invece di distrae noi stessi cù u prossimu compitu o responsabilità. Questu ci aiuta à apprezzà è impegnà in gioie semplici di maternità cum'è ghjucà à ghjochi, guardà un filmu, o cucinà inseme in famiglia invece di pulì sempre o di preparà un pastu degnu di Pinterest.
Esse un genitore attentu significa chì ùn passemu più u nostru tempu à stressà nantu à ciò chì ùn hè micca fattu è invece cambià a nostra attenzione à ciò chì pudemu fà per noi stessi è i nostri cari in quellu momentu, duv'ellu sia.
Cum'è genitori, hè preziosu per stabilisce aspettative realistiche è scopi per noi stessi è per i nostri zitelli. Abbraccià a disordine è u caosu di a vita benefica tutta a nostra famiglia insegnenduli u prucessu durante u quale accettemu noi stessi è i nostri cari di core. Diventemu più amatori, empatici, accettendu è perdonati. Hè impurtante di esse responsabile per e nostre azzioni d'ogni ghjornu, naturalmente, ma duvemu prima ricurdà di abbracciare tutti i lati di a maternità, cumprendu i cattivi è i brutti.
Angela hè u creatore è l'autore di u bloggu di vita pupulare Mommy Diary. Hà un MA è BA in Inglese è arti visuale è più di 15 anni di insegnamentu è scrittura. Quandu si truvò cum'è una mamma isolata è depressa di dui figlioli, hà cercatu una vera cunnessione cù altre mamme è si hè girata versu i blog. Da tandu, u so bloggu persunale hè diventatu una destinazione di stile di vita pupulare induve inspira è influenza i genitori di u mondu sanu cù u so cuntu di storia è u so cuntenutu creativu. Hè un cuntributore regulare per OGGI, Parents, è The Huffington Post, è hà cullaburatu cù numerosi marchi naziunali di zitelli, famiglie è stile di vita. Vive in California meridionale cù u so maritu, trè zitelli, è travaglia à u so primu libru.