Picosulfatu di sodiu (Guttalax)
Cuntenutu
- U prezzu di u picosulfatu di sodiu
- Indicazioni di picosulfatu di sodiu
- Indicazioni per l'usu di u picosulfatu di sodiu
- Effetti secondari di u picosulfatu di sodiu
- Contraindicazioni per u picosulfatu di sodiu
U Picosulfatu di Sodiu hè un rimediu lassativu chì facilita u funziunamentu di l'intestinu, stimulendu e cuntrazioni è prumove l'accumulazione d'acqua in l'intestinu. Cusì, l'eliminazione di e feci diventa più faciule, è hè dunque largamente aduprata in casi di stinzia.
U Picosulfatu di Sodiu pò esse acquistatu in farmacie convenzionali in forma di flaconi drop-in, cù u nome commerciale di Guttalax, Diltin o Agarol, per esempiu.
U prezzu di u picosulfatu di sodiu
U prezzu di u Picosulfatu di sodiu hè di circa 15 reai, tuttavia, u valore pò varià secondu a marca è u dosaje di a droga.
Indicazioni di picosulfatu di sodiu
U Picosulfatu di Sodiu hè indicatu per u trattamentu di stinzia è per facilità l'evacuazione quandu hè necessariu.
Indicazioni per l'usu di u picosulfatu di sodiu
L'usu di u picosulfatu di sodiu varieghja secondu u nome cummerciale di u pruduttu è, dunque, hè cunsigliatu di cunsultà a scatula o u librettu d'infurmazione. Tuttavia, e linee guida generali sò:
- Adulti è zitelli di più di 10 anni: 10 à 20 gocce;
- I zitelli trà 4 è 10 anni: 5 à 10 gocce;
- I zitelli sottu à 4 anni: 0,25 mg di medicina per ogni kilogramu di pesu.
Normalmente, u picosulfatu di sodiu piglia 6 à 12 ore per entrà in vigore, è si raccomanda di ingerire a medicina durante a notte per presentà un muvimentu intestinale a mattina.
Effetti secondari di u picosulfatu di sodiu
L'effetti secundarii principali di u picosulfatu di sodiu includenu diarrea, crampi addominali, disconfort addominale, vertigini, vomitu è nausea.
Contraindicazioni per u picosulfatu di sodiu
U Picosulfatu di Sodiu hè contraindicatu per i pazienti cun ileu paraliticu, ostruzione intestinale, prublemi seri cum'è appendicite è altre infiammazioni acute, dolore in u ventre accumpagnatu da nausea è vomitu, disidratazione severa, intolleranza à u fruttuosu o ipersensibilità à u Picosulfatu. Inoltre, u picosulfatu di sodiu deve esse adupratu solu in gravidanza sottu a guida di l'ostetricu.