Incuntrà Rahaf Khatib: U musulmanu americanu chì corre a maratona di Boston per raccoglie soldi per i rifuggiati siriani
Cuntenutu
Rahaf Khatib ùn hè micca stranu à rompe e barriere è fà una dichjarazione. Hà fattu i tituli à a fine di l'annu passatu per esse diventata u primu corridore di hijabi musulmanu à apparisce nantu à a copertina di una rivista di fitness. Avà, hà pensatu à curriri a Maratona di Boston per cullà soldi per i rifuggiati siriani in i Stati Uniti - una causa vicinu è cara à u so core.
"Hè sempre statu u mo sognu di fà corre a più vechja, a più prestigiosa corsa", hà dettu à SHAPE in una intervista esclusiva. A maratona di Boston serà a terza maratona mundiale di Khatib, chì hà digià ghjuntu e gare BMW Berlin è Bank of America Chicago. "U mo scopu hè di fà tutti i sei, sperendu l'annu prossimu", dice ella.
Khatib dice ch'ella hè entusiasta di sta opportunità, in parte perchè ci hè statu un mumentu chì hà pensatu chì ùn era micca destinatu à esse. Siccomu a corsa ùn hè micca finu à aprile, ella avia cuminciatu à ghjunghje à carità à a fine di dicembre, dopu amparatu chì a scadenza per candidà via carità era passata da lugliu. "Ùn sò mancu chì puderà dumandà cusì prestu", ridia. "Sò statu bummed, allora eru cum'è bè, forse ùn hè micca pensatu per esse questu annu."
Per a so sorpresa, hà ricevutu più tardi un mail invitendu la à corre a corsa."Aghju ricevutu un email da Hyland chì m'hà invitatu à a so squadra tutta femminile cù atleti maravigghiusi", disse. "[Questu in sè] era un segnu chì devu fà questu".
In parechji modi sta opportunità ùn puderia micca ghjunghje in un mumentu megliu. Nata in Damascu, Siria, Khatib hà immigratu in i Stati Uniti cù i so genitori 35 anni fà. Dapoi ch'ella hà principiatu à corre, sapia chì s'ella curria mai a maratona di Boston, seria per una carità chì aiutava i rifugiati siriani.
"A corsa è e cause umanitarie vanu in manu", disse. "Hè ciò chì face esce u spiritu di a maratona. Aghju pigliatu questu bavaglione di rigalu è averia pussutu ghjustu corre cun ella, senza ghjocu di parole, ma aghju avutu l'impressione d'avè veramente bisognu di guadagnà u mo postu in a Maratona di Boston".
"In particulare cù tuttu ciò chì succede in a nutizia, e famiglie sò strappate", hà cuntinuatu. "Avemu famiglie quì [in i Stati Uniti] chì si sò stallati in Michigan chì anu bisognu d'aiutu, è aghju pensatu" chì manera maravigliosa di rende ".
In a so pagina LaunchGood di raccolta fondi, Khatib spiega chì "di i 20 milioni di rifugiati chì inundanu u mondu oghje, unu nantu à quattru hè Sirianu". È di i 10 000 rifuggiati chì sò stati accolti da i Stati Uniti, 1 500 di elli si sò ristabiliti in Michigan. Hè per quessa ch'ella sceglie di raccoglie soldi per a Rete di Salvamentu Sirianu Americanu (SARN) - una carità non pulitica, non religiosa, esente d'imposti basata in Michigan.
"U mo babbu hè ghjuntu quì 35 anni fà è a mo mamma hè stata cun mè cum'è una criatura", hà dettu. "Sò criatu in Michigan, andò à l'università quì, a scola elementaria, tuttu. Ciò chì succede avà puderia avè accadutu à mè in u 1983 quandu era in un aviò chì vene in i Stati Uniti ".
Khatib hà digià pigliatu nantu à ellu stessu per dissipà i miti nantu à i musulmani americani è l'atleti di hijabi, è hà da cuntinuà à aduprà u sportu per sensibilizà una causa cusì vicina è cara à u so core.
Se vulete participà, pudete donà à a causa di Rahaf via a so Pagina LaunchGood. Verificate u so Instagram à @runlikeahijabi o seguitate cù a so squadra via #HylandsPowered per seguità a so furmazione mentre si preparanu per a Maratona di Boston.