Chì hè a Pleurodesis è cumu si face
Cuntenutu
A pleurodesis hè una prucedura chì cunsiste à inserisce una droga in u spaziu trà u pulmone è u pettu, chjamatu spaziu pleurale, chì inducerà un prucessu infiammatoriu, pruvucendu à u pulmone aderisce à u muru di u torace, per prevene l'accumulazione di fluidi o aria in quellu spaziu.
Sta tecnica hè generalmente aduprata in situazioni induve ci hè un eccessu di accumulazione d'aria o di liquidu in u spaziu pleurale, chì pò accade in malatie cum'è pneumotorace, tuberculosi, cancru, artrite reumatoide, trà altri.
Per chì situazione hè indicata
A pleurodesis hè una tecnica indicata in e persone chì anu pneumotorace recurrente o cumulazione di fluidu in eccessu intornu à i pulmoni, impedenduli di espansione nurmale. Amparate à identificà i sintomi di pneumotorace.
U fluidu in eccessu in i pulmoni pò esse causatu da insufficienza cardiaca, pneumonia, tuberculosi, cancru, fegatu o malatie renali, infiammazione di u pancreas o artrite reumatoide, è pò causà sintomi cum'è dolore, tosse è difficoltà à respirà.
Chì hè a prucedura
Prima di a prucedura, u duttore pò amministrà un anesteticu, affinchì a persona sia più rilassata è ùn sente u dulore.
Durante a procedura, una medicina hè iniettata attraversu un tubu, una medicina in u spaziu pleurale, chì si trova trà u pulmone è u pettu, chì provoca irritazione è irritazione di i tessuti, purtendu à a furmazione di un tessutu cicatriziale chì facilita l'aderenza tra u pulmone è u muru di u torace, evitendu cusì l'accumulazione d'aria è di fluidi. Ci hè parechji rimedii chì ponu esse aduprati in questa prucedura, tuttavia, i più cumuni sò u talc è e tetracicline.
U duttore pò ancu aduprà simultaneamente, una procedura chì furnisce u drenu di u liquidu è di l'aria chì hè intornu à i pulmoni
Possibili complicazioni
Ancu se rari, alcune complicazioni chì ponu sorgere dopu a pleurodesi sò infezioni, frebba è dolore in a regione induve a procedura hè stata effettuata.
Cumu hè a recuperazione
Dopu a prucedura, pudete avè bisognu di stà in l'uspidale per qualchi ghjornu. Quandu a persona hè dimessa, duverebbenu cambià u vestitu ogni ghjornu cum'è urdinatu da i prufessiunali di a salute.
Inoltre, si deve evità di toccà a ferita, evità di piglià medicazione o applicà creme o unguenti in a regione, senza cunsiglii medichi, evità di fà una doccia o d'andà in piscine finu à chì a ferita sia guarita è evità di piglià oggetti pesanti.