Unguenti per trattà a candidiasi è cumu aduprà
Cuntenutu
- Cumu aduprà unguenti per candidiasi vaginale
- Prufume per candidiasi nantu à u pene
- Cume curà a candidiasi più rapidamente
Alcuni unguenti è creme aduprati per trattà a candidiasi sò quelli chì cuntenenu sostanze antifungali cum'è clotrimazole, isoconazole o miconazole, cunnisciutu ancu cumercialmente cum'è Canesten, Icaden o Crevagin, per esempiu.
Queste creme allevanu i pruriti in a regione intima, perchè aiutanu à eliminà i funghi, riportendu u equilibriu di i microorganismi chì abitanu nurmalmente a regione, senza danni maiò à a salute, è sò generalmente ben tollerati.
Cumu aduprà unguenti per candidiasi vaginale
Unguenti per candidiasi vaginali devenu esse applicati esternamente, in a regione intima è ancu in u vaginu. Per queste creme da appiecà in u vaginu, duveranu esse aduprati applicatori speciali, chì sò inclusi in u pacchettu cù a crema.
Cumu aduprà:
- Lavate è asciugate e mani è a zona intima, eliminendu e tracce di u prufume applicatu prima o di a pelle chì pò allentassi;
- Aprite u pacchettu unguentu, attaccate l'applicatore, mette u cuntenutu di u tubu in l'applicatore finu à chì sia pienu. Dopu u riempimentu, scumpressate l'applicatore da u tubu;
- Esse chjinatu è cù i ghjinochji ben aparti, o à pusà, cù e ghjinochje à u listessu puntu, intruduce l'applicatore pienu di unguentu in a vagina, u più prufondu pussibule, è caccià l'applicatore mentre u prufume hè liberatu in u vaginu.
- Applica un pocu di crema ancu nantu à a regione esterna, nantu à e labbra chjuche è grande.
L'unguentu per candidiasi deve esse indicatu da u ginecologu, rispettendu e so linee guida in quantu à u tempu d'usu. L'unguentu deve esse applicatu nantu à tutta a regione genitale esterna è ancu in u vaginu, ancu sì i sintomi di candidiasi spariscenu prima di a data prevista.
Prufume per candidiasi nantu à u pene
E creme per candidiasi in l'omi ùn anu micca bisognu di un applicatore, ma ponu cuntene e listesse sostanze in a so composizione cum'è quelle aduprate da e donne.
Cumu aduprà:
- Lavate è asciugate e mani è a zona intima, eliminendu e tracce di u prufume applicatu prima o di a pelle chì si allenta;
- Applica circa mezu centimetru di unguentu nantu à u pene, passendu u pruduttu nantu à tutta a regione, lascialu agisce per circa 4 à 6 ore è poi ripetite l'intera procedura.
L'unguentu per candidiasi deve esse indicatu da l'urologu, rispettendu e so linee guida in quantu à u tempu d'usu. U pruduttu deve esse applicatu à tutta a regione genitale esterna, ancu sì i sintomi di candidiasi spariscenu prima di a data prevista.
Per quelli chì soffrenu di candidiasi cronica, unguenti di candidiasi ùn ponu avè alcun effettu, cume u Candida pò diventà resistente à elli. In questu casu, u trattamentu duveria cunsistà in u rinfurzamentu di u sistema immunitariu è l'adopzione di una dieta povera di carboidrati è di zuccaru. In ogni casu, u cunsigliu medicu hè di primura per assicurà a guarigione di a malatia.
Cume curà a candidiasi più rapidamente
Fighjate a video quì sottu è amparate chì manghjà per curà a candidiasi più veloce è per impedisce ch'ellu venga di ritornu: