Posizione di testa: chì hè è cumu sapè se u zitellu si adatta
Cuntenutu
A pusizione cefalica hè un termine adupratu per discrive quandu u zitellu hè cù a testa rivolta, chì hè a pusizione prevista per ch'ellu nasca senza cumplicazioni è chì a consegna procede nurmale.
Oltre à esse à capu in ghjò, u zitellu pò ancu esse giratu cù u spinu à u spinu di a mamma, o cù u spinu à u ventre di a mamma, chì hè a pusizione a più cumuna.
Generalmente, u zitellu si volta senza prublemi versu a 35esima settimana, tuttavia, in certi casi, ùn pò micca girà intornu è chjinassi à capu in ghjò o stesu à traversu, necessitendu una sezzione o una consegna pelvica. Scuprite cumu hè a consegna pelvica è quali sò i rischi.
Cumu sapè se u zitellu hè giratu à capu in ghjò
Alcune donne incinte ùn ponu rilevà alcun segnu o sintumu, tuttavia, prestendu attenzione, ci sò alcuni segni chì u zitellu hè in posizione di testa, chì pò esse facilmente rimarcatu, cume:
- Muvimentu di e ghjambe di u criaturu versu a cage toracica;
- Muvimentu di e mani o di e bracce in fondu à u pelvis;
- Singuli in u ventre inferiore;
- A frequenza aumentata di urinazione, per via di una compressione aumentata di a vejiga;
- U miglioramentu di i sintomi cum'è l'ardori di stomacu è a mancanza di respiru, perchè a compressione in u stomacu è in i pulmoni hè menu.
Inoltre, a donna incinta pò ancu sente i battiti di u core di u zitellu, vicinu à a pancia inferiore, attraversu un doppler fetale portatile, chì hè ancu un segnu chì u zitellu hè à capu in ghjò. Scuprite ciò chì hè è cumu utilizà u doppler fetale portable.
Ancu sì i sintomi ponu aiutà a mamma à capì chì u zitellu hè giratu à capu in ghjò, u megliu modu per cunfirmallu hè per via di un ultrasuone è di un esame fisicu, durante una cunsultazione cù l'ostetricu.
È sì u zitellu ùn si gira micca?
Ancu s'ellu hè raru, in certi casi, u zitellu ùn pò micca vultà in capu finu à a 35a settimana di gravidanza. Alcune di e cause chì ponu aumentà u risicu di sta situazione sò l'esistenza di gravidanze precedenti, cambiamenti in a morfologia di l'utru, avè un liquidu amnioticu insufficiente o in eccessu o esse incinta di gemelli.
In vista di sta situazione, l'ostetricu pò raccomandà a realizazione di esercizii chì stimulanu u turnu di u zitellu, o eseguisce una manovra chjamata Versione Cefalica Esterna, in cui u duttore mette e mani nantu à u ventre di a donna incinta, trasformendu lentamente u zitellu in u currettu. pusizione. S'ellu ùn hè micca pussibule di fà sta manuvra, hè pussibule chì u zitellu nasca in modu sicuru, per mezu di una cesareana o di una nascita pelvica.