Infezzione Post-Cesareana di a Ferita: Cumu hè accadutu?
Cuntenutu
- Fattori di risicu per l'infezzione di ferita C-section
- Sintomi di una infezzione o cumplicazione di ferita post-cesariana
- Cumu hè diagnosticata una infezzione di ferita?
- Tipi è apparizione di infezioni dopu a cesare
- Cellulitis
- Ferite (addominale) ascessu
- Tordulu
- Infezzioni di l'urinariu è di a vejiga
- Cumu si deve trattà una infezzione di ferita?
- Cumu prevene una infezzione di ferita C-section
- Cumplicazioni di sta cundizione
- Prospettive per l'infezzione di ferita post-cesariana
Infezzione di ferita post-cesareana (sezzioni C)
Una infezzione di ferita post-cesariana hè una infezzione chì si faci dopu à una sezzioni C, chjamata ancu cunsegna addominale o cesariana. Hè di solitu per via di una infezzione batterica in u situ di incisione chirurgica.
I segni cumuni includenu febbre (100.5ºF à 103ºF, o 38ºC à 39.4ºC), sensibilità à a ferita, rossu è gonfiore in u situ, è u dolore addominale inferiore. Hè impurtante di trattassi subitu per prevene cumplicazioni da l'infezzione.
Fattori di risicu per l'infezzione di ferita C-section
Alcune donne sò più propensi ch'è d'altri à avè una infezione da ferita post-cesariana. I fattori di risicu ponu include:
- obesità
- diabetes o un disordine immunosuppressivu (cum'è HIV)
- chorioamnionitis (infezzione di u fluidu amnioticu è di a membrana fetale) durante u travagliu
- piglià steroidi à longu andà (per bocca o per via endovenosa)
- poca cura prenatale (poche visite à un duttore)
- consegne cesarie precedenti
- mancanza d'antibiotici cautionary o cura antimicrobiana pre-incisione
- un travagliu longu o una cirurgia
- perdita eccessiva di sangue durante u travagliu, a consegna o a chirurgia
Sicondu un studiu di u 2012 publicatu in u, e donne chì ricevenu suture di nylon dopu una cesareana sò ancu più probabili di sviluppà una infezzjoni. E suture di base ponu ancu esse problematiche. E suture fatte da poliglicolide (PGA) sò preferibili perchè sò assorbibili è biodegradabili.
Sintomi di una infezzione o cumplicazione di ferita post-cesariana
Se avete avutu un partimentu cesareanu, hè impurtante di vigilà l'aspettu di a vostra ferita è seguitate attentamente l'istruzzioni postoperatorie di u vostru duttore. Se ùn pudete micca vede a ferita, fate chì un amatu controlli a ferita ogni dui ghjorni per guardà i segni d'avvertimentu di una infezzione di ferita. Avè una consegna cesariana pò ancu mette in periculu per altri prublemi, cum'è coaguli di sangue.
Chjamate u vostru duttore per cunsiglii o cercate assistenza medica se avete unu di sti sintomi dopu a vostra liberazione da l'uspidale:
- dulore addominale severu
- rossu in u situ di incisione
- gonfiore di u situ di incisione
- scaricamentu pus da u situ di incisione
- dulore à u situ di incisione chì ùn si ne và micca o peghju
- frebba superiore à 100,4ºF (38ºC)
- urinazione dulurosa
- scàrigu vaginale puzzolente
- sanguinamentu chì impregna un pad femminile in una ora
- sanguinamentu chì cuntene grossi coaguli
- dulore à a gamba o gonfiore
Cumu hè diagnosticata una infezzione di ferita?
Alcune infezioni post-cesariane sò curate prima chì un paziente sia liberatu da l'ospedale. Tuttavia, parechje infezioni ùn cumpariscenu micca dopu chì abbandunate l'uspidale. In fatti, parechje infezioni post-cesariane di solitu apparsu in i primi dui settimane dopu a consegna. Per questa ragione, a maiò parte di queste infezioni sò diagnosticate in visite di seguitu.
E infezioni di ferite sò diagnosticate da:
- aspettu di ferita
- prugressu curativi
- prisenza di sintomi d'infezzione cumuni
- prisenza di certi batteri
U vostru duttore pò avè da apre a ferita per fà un diagnosticu è furnisce un trattamentu currettu. Se u pus hè drenatu da l'incisione, u duttore pò aduprà una agulla per caccià u pus da a ferita. U fluidu pò esse mandatu à un laburatoriu per identificà qualsiasi batteria chì hè presente.
Tipi è apparizione di infezioni dopu a cesare
Una infezzione di ferita post-cesariana hè classificata cum'è cellulite di ferita o un ascessu di ferita (addominale). Queste infezioni di ferite ponu ancu sparghje è causanu prublemi cù l'organi, a pelle, u sangue è u tessutu lucale.
Cellulitis
A cellulite di a ferita hè tipicamente u risultatu di una batteria stafilococca o streptococca. Sti ceppi facenu parte di i batteri nurmali truvati nantu à a pelle.
Cù a cellulitis, u tissutu infettatu sottu à a pelle si infiamma. U rossu è l'inflammazione si sparghjenu rapidamente da l'incisione chirurgica à a pelle vicina. A pelle infetta hè generalmente calda è tenera à u toccu. In generale, u pus ùn hè micca prisente in l'incisione stessa.
Ferite (addominale) ascessu
Un ascessu feritu (addominale) hè causatu da e stesse batterie cum'è a cellulite ferita è altre batterie. L'infezzione à u situ di l'incisione chirurgica porta à rossi, tenerezza è gonfiore longu i bordi di l'incisione. Pus si raccoglie in una cavità tissutale causata da l'infezzione batterica. A maiò parte di l'ascessi di ferita trasuda ancu pus da l'incisione.
L'ascessi ponu formassi à l'incisione uterina, tissutu cicatriciale, ovari, è altri tessuti o organi vicini quandu una infezione hè presente dopu a chirurgia.
Alcuni batteri chì causanu un ascessu di ferita ponu ancu causà endometrite. Questa hè una irritazione post-cesariana di u revestimentu uterinu chì pò causà:
- dulore
- sanguinamentu anormale
- scarica
- gonfiore
- frebba
- malasgiu
Altre infezzioni cumuni dopu una sezzioni C ùn sò micca sempre presenti in donne chì anu una infezzione in u situ di incisione. Questi includenu infezioni di u tordu è di l'urinariu o di a vejiga:
Tordulu
U tordulu hè causatu da u fungu Candida, chì hè nurmalmente prisente in u corpu umanu. Stu fungu pò causà una infezzione in e persone chì piglianu steroidi o antibiotici è in e persone cun sistemi immunitari indeboliti. U fungu pò causà un'infezzione vaginale di levitu o fragule piache rosse è bianche in bocca. A medicazione ùn hè micca sempre necessaria, ma un medicamentu antifungale o collutori pò aiutà à luttà contr'à l'infezzione. Manghjate yogurt è altri pruibiotici per prevene a crescita di u lievitu, soprattuttu sì avete avutu antibiotici.
Infezzioni di l'urinariu è di a vejiga
I cateteri aduprati durante u vostru sughjornu in ospedale ponu causà infezioni in l'urinariu è in a vescica. Queste infezioni sò generalmente u risultatu di E. coli batteri è sò curabili cun un antibioticu. Puderanu causà una sensazione di brucia durante l'urinazione, una necessità frequente di urinare, è una febbre.
Cumu si deve trattà una infezzione di ferita?
Se avete a cellulite ferita, l'antibiotici devenu schjarisce l'infezzione. L'antibiotici puntanu specificamente à i batteri stafilococchi è streptococchi. In l'uspidale, l'infezioni di ferite sò generalmente trattate cù antibiotici per via endovenosa. Sè site trattatu cum'è ambulatoriale, vi daranu o prescriveranu antibiotici da piglià in casa.
L'ascessi feriti sò ancu trattati cù antibiotici è necessitanu una cura particulare. U vostru duttore aprirà l'incisione in tutta l'area infettata, è dopu drenerà u pus. Dopu chì a zona sia lavata accuratamente, u vostru duttore impedirà l'accumulazione di pus pusendu un antisetticu cun gasa annantu. A ferita duverà esse verificata regolarmente per assicurà una guarigione curretta.
Dopu parechji ghjorni di trattamentu antibioticu è di irrigazione, u vostru duttore verificerà dinò l'incisione. A stu mumentu, a ferita pò esse chjusa di novu o permessa di guarisce da sola.
Cumu prevene una infezzione di ferita C-section
Alcune infezioni di u situ chirurgicu sò fora di u vostru cuntrollu. Se avete avutu una C-section, però, pudete piglià certi passi per riduce e probabilità d'avè una infezzione. Se pensate à una sezzione C elettiva, pudete piglià misure per prevene complicazioni.
Se avete digià avutu stu tipu di chirurgia, eccu alcune misure chì pudete piglià:
- Seguitate l'istruzzioni di cura di e ferite è e indicazioni di medicazione postoperatorie date da u vostru duttore o infermiera. Se avete dumande, ùn esitate micca à chjamà u vostru duttore.
- Se avete ricevutu antibiotici per trattà o prevene una infezzione, ùn saltate micca e dosi o smettite di usalli finu à avè finitu tuttu u cursu di trattamentu.
- Pulite a vostra ferita è cambiate regolarmente i medicamenti per a ferita.
- Ùn portate micca vestiti stretti o applicate lozioni per u corpu nantu à a ferita.
- Richiede cunsiglii per tene è alimentà u zitellu per evità una pressione scomoda nantu à a vostra ferita, in particulare se avete intenzione di allattà.
- Pruvate à evità di permette à i pieghji di a pelle di copre è di tuccà a zona di l'incisione.
- Pigliate a vostra temperatura cù un termometru orale se vi sentite febrile. Cercate assistenza medica o chjamate u vostru duttore se avete una frebba di più di 100 ° F (37.7ºC).
- Cercate assistenza medica per i siti di incisione chì cuntenenu pus, gonfia, diventanu più dolorosi, o mostranu rossi nantu à a pelle chì si sparghje da u situ di incisione.
E donne cun partenze vaginali sò menu propensi à avè infezioni postpartum. In certi casi, tuttavia, a nascita vaginale dopu à a sezzioni C (VBAC) hè periculosa per via di altri risichi per a mamma è u zitellu. Discutite i vostri fattori di risicu persunale cù u vostru duttore.
Se ùn avete micca avutu una sezione C, eccu alcuni passi chì pudete fà:
- Mantene un pesu sanu. Se ùn site micca incinta, esercitate è seguitate una dieta sana per evità a gravidanza cù un indice di massa corporea obesa (BMI).
- Optate per un travagliu vaginale, spontaneu è a consegna, se hè pussibule. E donne cun partenze vaginali sò menu propensi à avè infezioni postpartum. (Questu hè u casu ancu in e donne chì anu avutu una sezione C, ma VBAC hè periculosu in certi casi. Deve esse discuttu cù un duttore.)
- Trattate e cundizioni preesistenti chì facenu chì u vostru sistema immune sia compromessu. Sì avete una infezzjoni o una malattia, pruvate à trattallu prima di a gravidanza o prima di a vostra data di scadenza se hè sicuru per voi è u zitellu per fà.
Duvete ancu optà per u metudu u più sicuru di chjusura di a ferita. Se u vostru duttore pensa à aduprà staples, dumandate se un metudu alternativu hè dispunibule (cum'è suture PGA). Chiede antibiotici pre-incisione è istruzioni approfondite per a cura di e ferite da quelli chì ti trattanu in ospedale. Inoltre, dumandate di esse verificatu per i segni di infezzione prima di andà in casa da l'uspidale.
Cumplicazioni di sta cundizione
In certi casi, una infezzione di ferita pò causà cumplicazioni gravi. Esempii include:
- fasciite necrotizante, chì hè una infezzione batterica chì distrugge u tissutu sanu
- fascia rotta o dehiscenza di a ferita, chì hè un'apertura di a pelle è di i tessuti chì sò stati suturati dopu a chirurgia
- eviscerazione, chì hè un'apertura di a ferita cù l'intestinu chì attraversa l'incisione
Se sviluppate unu di sti prublemi, averanu bisognu di riparazione chirurgica. Questu pò ancu risultà in un tempu di recuperu assai più longu. In rari casi, e cumplicazioni ponu esse fatali.
Prospettive per l'infezzione di ferita post-cesariana
Sè site trattatu prestu, pudete ricuperà da una infezzjoni post-cesariana cun poche cunsequenze à longu andà. Sicondu a Clinica Mayo, a guarigione normale per incisione dura da quattru à sei settimane. Tuttavia, se una infezione di ferita hè rilevata prima di esse licenziata da l'ospedale, u vostru sughjornu in ospedale puderia esse almenu uni pochi di ghjorni in più. (Questu aumenterà ancu i costi di ospedalizazione.)
Sè vo site dighjà statu mandatu in casa per u mumentu chì a vostra infezzione post-cesariana si verifica, pudete avè bisognu à esse riammessu per riceve droghe per via intravenosa o più chirurgia. Alcune di queste infezioni ponu esse trattate in ambulatoriu cù visite mediche in più è antibiotici.